Fitness Seller

ING noemt student 'boef uit Curaçao'

Hij ziet er toch ook uit als een boef uit curaçao? Wat is t probleem?

Moet die pauper maar zichzelf fatsoenlijk kleden. :roflol:

T is in mijn ogen geen racisme maar enkel een omschrijving van hoe hij er uit ziet als persoon. Vrij lastig om bij stagieres gelijk de naam te onthouden.

Alsof Nederlanders helemaal gek worden als iemand hen een 'kale hollander' noemt.

Beetje erg dom wat je hier zegt.

goed getiksiksel

Wat nu als er had gestaan "boef uit Rotterdam" was het dan ook rascisme?

Uitkijken wat je aan interne mails naar buiten stuurt. Met collega's onderling mail ik weleens ergere dingen en ik ben echt geen rascist.
Ja natuurlijk was het dan ook racisme. Ben je nooit in rotterdam geweest?:roflol:

Waarom moeten mensen de laatste tijd zo hard janken over racisme en discriminatie. Word een beetje moe van al dat zelfmedelijden die sommige kleurlingen hier hebben.

Stuur die huilers naar Liberia en kijk hoelang het duurt voordat ze allemaal smeken om terug te mogen komen naar ons 'racistische' landje.

Waarom moeten mensen de laatste tijd zo hard janken over racisme en discriminatie. Word een beetje moe van al dat zelfmedelijden die sommige kleurlingen hier hebben.

Stuur ze de huilers naar Liberia en kijk hoelang het duurt voordat ze allemaal smeken om terug te mogen komen naar ons 'racistische' landje.

Valt wel op dat in de afgelopen 3-4 maanden het nu al voor de 3de keer in het nieuws is. Vraag me af waarom het nu ineens steeds het nieuws haalt, lijkt me niet dat dit pas sinds een paar maanden speelt

Omdat ik bruine ogen heb zeker :mad:

racist1.gif

Stuur ze de huilers naar Liberia en kijk hoelang het duurt voordat ze allemaal smeken om terug te mogen komen naar ons 'racistische' landje.
Brb apfelstrudel is een idioot en snapt niet dat racisme en discriminatie bij de wet verboden is:roflol:.
Artikel 1 Grondwet vrind.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Wij gaan dus helemaal niet naar Liberia. Ik snap niet waarom je Liberia noemt want ik ga liever naar hawai.
dancefool.gif

Brb apfelstrudel is een idioot en snapt niet dat racisme en discriminatie bij de wet verboden is:roflol:.
Artikel 1 Grondwet vrind.

---------- Toegevoegd om 15:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Wij gaan dus helemaal niet naar Liberia. Ik snap niet waarom je Liberia noemt want ik ga liever naar hawai.
dancefool.gif

Jij bent zo'n boef dus? :o

Heb eigenlijk maar 1 keer met racisme te maken gehad. Toen ik 17 was en nog bij de ah werkte was er een teamleider die mij aansprak met "die n*ger", zo van laat "die n*ger" dat maar doen. Ik in instant roidrage mode natuurlijk, na dat akkefietje deed meneer ineens heel aardig tegen mij :fluit:

Het is toch een n*ger ?!

Heb eigenlijk maar 1 keer met racisme te maken gehad. Toen ik 17 was en nog bij de ah werkte was er een teamleider die mij aansprak met "die n*ger", zo van laat "die n*ger" dat maar doen. Ik in instant roidrage mode natuurlijk, na dat akkefietje deed meneer ineens heel aardig tegen mij :fluit:

Cool story bro, pls tell me more

Jullie moeten je gewoon niet zo aanstellen.
Je hoeft je niet speciaal te voelen omdat je zwart bent.
Als je iemand een ouwe zou noemen zou dit volgens jullie redenatie ook racisme zijn.
Of kale
of schele
of blinde
of dove
etc etc etc

Gewoon kortzichtigheid ten top.

Terug
Naar boven