Fitness Seller

ING noemt student 'boef uit Curaçao'

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat een gezeur man.
Als je hier bij ons een grote neus hebt, word je de neus genoemd, als je lang bent lange etc.

Maarja dit is natuurlijk een bank, en dat zijn zelf de grootste boeven. Maar owee als ik een hypotheek wil.

Applaus voor Reedie die in een klap de Anti's weer tot minderheid bestempeld.

Naar mijn inziens had hij nog een grote kans om de stage te krijgen ook. Er wordt namelijk, in tegenstelling bij het bedrijf waar EricR werkt, vaak heel luchtig gedaan over 'racistische' 'grappen binnenin een hechte werkgroep. Iedereen, van welke afkomst dan ook, krijgt wel eens iets naar z'n hoofd geworpen, lekker boeien.

Maar goed van Reedie dat ie het even aankaart, de grootste racisten zijn nog altijd de 'minderheids-groepen' zelf. Als het ze uitkomt dan.

Hij ziet er uit als een f**got

---------- Post added at 18:00 ---------- Previous post was at 17:59 ----------

Hoezo dat? Als ik iemand een Nederlandse boef noem zijn toch ook niet alle Nederlanders een crimineel?

wel als je hiermee verwijst naar een vooroordeel over een bepaalde bevolkingsgroep.

In de privé sfeer zou hier ook niemand over vallen maar op de werkvloer zou je toch wel enige professionaliteit mogen verwachten.

wel als je hiermee verwijst naar een vooroordeel over een bepaalde bevolkingsgroep.

In de privé sfeer zou hier ook niemand over vallen maar op de werkvloer zou je toch wel enige professionaliteit mogen verwachten.

T is bij collega's onderling.. Beetje flauw zijn mag dan toch wel?

T is bij collega's onderling.. Beetje flauw zijn mag dan toch wel?

Natuurlijk mogen er wel grappen worden gemaakt, maar er moet wel een duidelijke grens zijn. Op het moment dat grappen schade kunnen aanbrengen aan het bedrijf is deze grens ver overschreden.

Mooie PR van ING.

Zou ook zomaar kunnen zijn dat ze zijn social media bekeken hebben, zoals veel werkgevers doen vooraf aan sollicitatie, om te kijken wat voor vlees ze in de kuip hebben. Wellicht een hoop stoere selfies, duckfaces, gangsterposes en bling bling gezien. Zou de term "boef" kunnen verklaren.

Laatst al een n*ger nu dit, in wat voor racistische maatschappij leven we wel niet?

Natuurlijk mogen er wel grappen worden gemaakt, maar er moet wel een duidelijke grens zijn. Op het moment dat grappen schade kunnen aanbrengen aan het bedrijf is deze grens ver overschreden.

:o Bedrijven moeten gewoon zorgen dat interne mails niet naar een externe mail doorgestuurd kunnen worden

Het baart mij zorgen dat sommige mensen hier niet kunnen inzien dat, vooral omdat het je woord "boef" moet linken aan het feit dat meneer een donker persoon uit curaçao is, er geïnsinueerd wordt dat iedereen uit curaçao met een donkere huiskleur een boef is.

Dit is racisme in den zuiverste vorm.

Maar het zal wel niet een al te serieuze vorm van racisme zijn als iemand het woord "boef" gebruikt:roflol:.

Wat nu als er had gestaan "boef uit Rotterdam" was het dan ook rascisme?

Uitkijken wat je aan interne mails naar buiten stuurt. Met collega's onderling mail ik weleens ergere dingen en ik ben echt geen rascist.

Het baart mij zorgen dat sommige mensen hier niet kunnen inzien dat, vooral omdat het je woord "boef" moet linken aan het feit dat meneer een donker persoon uit curaçao is, er geïnsinueerd wordt dat iedereen uit curaçao met een donkere huiskleur een boef is.

Dit is racisme in den zuiverste vorm.

Maar het zal wel niet een al te serieuze vorm van racisme zijn als iemand het woord "boef" gebruikt:roflol:.

Hij ziet er niet uit als een lieverdje :roflol:

Als die zei 'die dikke uit Curaçao' hadden ze ook wel wat gevonden om over te janken

Vind het wel sterk dat hij kan lezen.

Terug
Naar boven