Fitness Seller

Injecteren, bil

haha eerst lekker provoceren door elke keer zijn topics te bashen en dan uitmaken voor een infantiel omdat je een reactie uit hem krijgt, vind ik eigenlijk best kinderachtig. Jij weet natuurlijk zo veel meer dan hij.. door ook te zeggen dat hij k*t kuur heeft in een eerder topic.
Nu heb ik gezien dat jou eerste kuur 250mg testosterone / 250mg nandrolone EW
dit voor een week of 8.
8 weken test? dat is toch veeeeell te weinig en dan ook nog z'n belachelijke dosering :P sorry hoor maar hoe kan je dit nou zelf als eerste kuur gebruiken en dan Einstein zijn kuur de grond in trappen..

verklaring ?:rolleyes:

• Like
Waarderingen: Lean
Expert_winkel_230305.jpg

• Like
die volg ik niet xtra ?

tijd voor koffie i guess

haha eerst lekker provoceren door elke keer zijn topics te bashen en dan uitmaken voor een infantiel omdat je een reactie uit hem krijgt, vind ik eigenlijk best kinderachtig. Jij weet natuurlijk zo veel meer dan hij.. door ook te zeggen dat hij k*t kuur heeft in een eerder topic.
Nu heb ik gezien dat jou eerste kuur 250mg testosterone / 250mg nandrolone EW
dit voor een week of 8.
8 weken test? dat is toch veeeeell te weinig en dan ook nog z'n belachelijke dosering
:P sorry hoor maar hoe kan je dit nou zelf als eerste kuur gebruiken en dan Einstein zijn kuur de grond in trappen..

Waarom niet als eerste kuur om de 5 dagen, is prima als eerste kuur.
Eerste kuur groei je ook op een lage dosering als een kool ook op 8 weken.

• Like
wat een moeilijke woorden alweer...

verklaar dit dan

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:32 ----------

Waarom niet als eerste kuur om de 5 dagen, is prima als eerste kuur.
Eerste kuur groei je ook op een lage dosering als een kool ook op 8 weken.
haha dat had ik graag gezien in een ander topic maar helaas

---------- Toegevoegd om 11:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

omdat er nu blijkbaar ineens gezegd wordt dat het wel kan, maar als iemand met zijn kuur gaat beginnen en ook met lage doseringen komt dan wordt die de grond in gestampt, en nu groei je ineens als kool met 8 weken test.

---------- Toegevoegd om 11:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:37 ----------

haha, ik denk dat deze 'discussie' gelopen is..

wel schattig hoe thijssie voor zn vriendje opkomt, een goede eigenschap ansich.
de wijze waarop is natuurlijk een vette FAIL.

haha vriendje met waarschijnlijk betere stats op ze 21ste dan jij @37;)

37? vraag me niet waarom ik dat heb getypt

ik heb het wel over eerte kuur 250mg om de 5 dagen.
Nandrolon zou mijn voorkeur niet zijn maar goed, er zijn zat die al bij 500mg starten , maar zeker niet nodig.

ik heb daar trouwens nog nooit iemand in de grond mee gestrapt. :)

dus wat rusher als eerste kuur heeft gedaan is imo ook gewoon goed te doen,
maar nogmaals als EERSTE kuur.

Dus Rusher maakt je niet druk ookal heb je mijn ook wel eens de grond in getrapt :D soms moet je je daar over heen zetten thijssie

Laatst bewerkt:
ahhh joh weet je wat.. het was zowiezo een grote fout om uberhaupt een kuur hier te posten, hij is samengesteld door een pro bb en ik denk dat Einstein daar toch beter naar kan luisteren.. de meeste hier hebben al weet ik veel hoeveel kuurtjes gehad en zien er nog niet uit.

---------- Toegevoegd om 11:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:56 ----------

ik heb het wel over eerte kuur 250mg om de 5 dagen.
Nandrolon zou mijn voorkeur niet zijn maar goed, er zijn zat die al bij 500mg starten , maar zeker niet nodig.

ik heb daar trouwens nog nooit iemand in de grond mee gestrapt. :)

dus wat rusher als eerste kuur heeft gedaan is imo ook gewoon goed te doen,
maar nogmaals als EERSTE kuur.

was niet naar jou gericht, in het algemeen

dit is gewoon nederlands, dat ga ik je niet verklaren. valt dit bij jou onder de categorie bashen? zoja, stop je tijd liever in je educatie ipv met mij te 'discussieren'.

haha vriendje met waarschijnlijk betere stats op ze 21ste dan jij @37;)

dat zou zomaar kunnen, maar we waren aan het 'discussieren' en geen stats aan het vergelijken. dus waarom kom je hier mee? ga dan liever in op mijn weerleggingen van je belachelijke uitspraken... of kap er mee (nog beter).

---------- Toegevoegd om 10:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:02 ----------

Dus Rusher maakt je niet druk ookal heb je mijn ook wel eens de grond in getrapt :D soms moet je je daar over heen zetten thijssie

ik maak me niet druk, en ja ik zeik mensen soms af... maar daar was hier geen sprake van.

ik kap ermee

ahhh joh weet je wat.. het was zowiezo een grote fout om uberhaupt een kuur hier te posten, hij is samengesteld door een pro bb en ik denk dat Einstein daar toch beter naar kan luisteren.. de meeste hier hebben al weet ik veel hoeveel kuurtjes gehad en zien er nog niet uit.

Want einstein & thijssie en een pro bb hebben er altijd meer verstand van.
Zeer onverstandig om dit eens te checken -->:roflol:

• Topic Starter Topic Starter
Want einstein & thijssie en een pro bb hebben er altijd meer verstand van.
Zeer onverstandig om dit eens te checken -->:roflol:

lul er maar weer hard overheen, feit is dat de mensen die hier het hardst lopen te schreeuwen de gaarste stats hebben en dat elke vraag die voor hun voor de hand liggend is keihard wordt afgezeken, zeer irritant.

Terug
Naar boven