MuscleMeat

Injecteren

roadster

Novice
Waardering
0
Ha bodybuilders,

Heeft iemand voor mij een advies voor het injecteren van aas? Ben even benieuwd of er nog meer ogen en haken aan zitten dan puur die naald in je kont steken :D

thx

Moet je eve kijken bij de sticky: klaar voor je eerste kuur.

Altijd zorgen dat je eerst aspireert en dus ziet of er geen bloed in je spuit komt,kerel.

hoeveelheid in de spuit...

wat ik me afvraag is...

kan ik de spuit vullen tot de nok?? of is dit onverstandig...

wil dubbele deca/sus gaan spuiten nu... dus 2x250 + 2x200... zit er totaal 900 in de spuit...

beetje te veel?? of geen probleem...

???

mos zei:
wat ik me afvraag is...

wil dubbele deca/sus gaan spuiten nu... dus 2x250 + 2x200... zit er totaal 900 in de spuit...

???

Sus en deca verdelen over de week. Onzin om alles in 1 spuit te proppen, spuitjes kosten een drol...

[Link niet meer beschikbaar]

de sus moet je zeker verdelen, voor goed te zijn zou je om de 3 dagen een sus moeten zetten ivm de halfwaardetijd.
Voor de deca maakt het niet zoveel uit, maar zou hem dan gewoon ook verdelen om zo samen met de ss te kunnen zetten.

Je moet eerst de plaats van injecteren ontsmetten, dan naald erin op de gewenste plaats ( van zeer groot belang is ook de lengte van de naald),
dan ga je enkele seconden aspireren, en vervolgens zeer langzaam injecteren.

Vervolgens haal je er voorzichtig de spuit uit en hou je er gedurende enkele seconden een doekje met ontsmettingsmiddel op.

Eventueel enkele seconden inmasseren

mos zei:
wat ik me afvraag is...

???

Begrijp jij wel hoe het eenheden systeem in elkaar zit bro?

Hoeveel past er in een spuit?..900 of 2130 ??

Lezen lezen lezen bro...praat er met mensen over denk er heel goed over na..en neem dan een beslissing wel of niet te kuren..

Rico

ik ben al aan het kuren...

vroeg me af hoeveel er in een keer in kan...

zet sus om de 3 dagen...
net als de deca...

heb wat over en vind het zonde om niet te gebruiken / tevens tijdsdruk...
dus wil wat extra hoeveelheid spuiten...

de vraag is eigenlijk... hoe ver kan je gaan met het maken van een depot in de spier...

Tsja afhankelijk van je behaalde massa zou ik niet hoger gaan als 2,5 ml in schouders, 2 ml in biceps triceps ,3 ml in je dijbenen en 4 ml in je bips....

Rico

Stel dat je nou twee verschillende soorten injectables op één dag neemt. Kan je het dan in 1 keer nemen of is het beter om het te verdelen? Of hangt dat weer af van de hoeveelheid die je gaat zetten?

als er bij het aspireren een beetje bloed mee komt is het dan beter om dit bloed uit spuit te spuiten of maakt het niks uit en kan gewoon op een andere plek gezet worden. wand vind het zonde dat er dan altijd wat olie mee verloren gaat en daar door de hoeveelheid niet meer klopt.
ik dacht altijd dat je het er uit moet halen maar heb laatst ergens gelezen dat dat helemaal niet hoeft :rolleyes:

ik haal het er alvast niet uit

dus je kunt m gewoon weer zetten met bloed er in :cool:

ik doe 200 deca en 250 sus dat is respectievelijk 2 ml + 1ml = 3 ml . jij zou dan 6 ml in 1x spuiten. dat is al de helft meer als die 4 ml voor en je ass. en ik denk dat de meeste peopz spuitjes van 5ml gebruiken

heb ik het toch altijd mooi verkeerd gedaan en dat heeft me wel wat gekost :mad: :mad: :mad:

heb 200 deca en 500 sust gedaan in mijn bil.

geen centje last.

Is jouw Deca 100mg per ml?

Hoeveel ml is natuurlijk afhankelijk van het aantal mg's per ml.

Tommyboy zei:
ik doe 200 deca en 250 sus dat is respectievelijk 2 ml + 1ml = 3 ml . jij zou dan 6 ml in 1x spuiten. dat is al de helft meer als die 4 ml voor en je ass. en ik denk dat de meeste peopz spuitjes van 5ml gebruiken

uh ja elmo volgens het labeltje wel haha . de vial (organon yellowtop) bevat 2 ml van 100 mg/ml dus dat is 200 samen. nou twijfel ik nog wel aan de echtheid omdat het bij nix doet terwijl ik mensen makkelijk over 8 tot 19 kilo hoor praten ???

Terug
Naar boven