Fitness Seller

Injectie naald bovearm

Never1

Novice
Waardering
0
Lengte
1m78
Massa
91kg
Vetpercentage
10%
Hey mensen,

Effe vraagje normaal gebruik ik altijd 16mm naaldjes voor het prikken in me bovenarm! Alleen deze waren momenteel niet beschikbaar wel die van 25mm. Nu is mijn vraag kan 25mm ook of is dit te lang?

Zie link voor plaats injectie http://spotinjections.com/index3.htm

als je 'n btje dikke armen hebt moet het lukken...
Waar zet je? Bi of tri?

Volgens mij moet je daarvoor 0,4x 16mm pakken? Die 25mm zouden wel kunnen als je redelijk dikke schouders hebt

Ik gebruik ook 25ers voor triceps en schouderkoppen. Zet m er dan gewoon 3 kwart in. Werkt prima nooit ergens last van

25mm is prima voor je delts.

25mm is prima voor je delts.

Maar dan ook zoals schaduw zegt voor 3/4 erin zetten of gewoon helemaal? Want voor 3/4 vind ik k*t hoor dan moet je hem wel zo stil houden met spuiten!! En het is niet dat ik er maar 1ml in zet zet 4ml in de ene en 3ml in de andere!!! Dus moet de naald dan heel lang goed stil houden..

Bij mij duw k m tijdens t zetten ook wel vaker wat dieper.. maar gaat gelukkig nooit te diep. Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe dik je schouderkoppen zijn he.

Bij mij duw k m tijdens t zetten ook wel vaker wat dieper.. maar gaat gelukkig nooit te diep. Ligt er natuurlijk een beetje aan hoe dik je schouderkoppen zijn he.

Ja schouders zijn wel aardig, maar denk dat ik toch op safe speel en die van 16mm nog maar ga proberen te fixen!!
In ieders geval bedankt voor je reactie!!!

0.6 x25

Ik heb et zelfs met 30 gezet.. Geen probleem..

Maar dan ook zoals schaduw zegt voor 3/4 erin zetten of gewoon helemaal? Want voor 3/4 vind ik k*t hoor dan moet je hem wel zo stil houden met spuiten!! En het is niet dat ik er maar 1ml in zet zet 4ml in de ene en 3ml in de andere!!! Dus moet de naald dan heel lang goed stil houden..

Helemaal. Kan makkelijk, don't worry.

Terug
Naar boven