AndroidHealthClinic

injectie pijn?

• Topic Starter Topic Starter
Maandag middag de 2e gezet goed ingemaseert voelde er totaal niets
Van tot ik gistere morgen wakker werd weer een harde schijf er op
Dus wat ibuprofen genomen vanacht slecht van kunnnen slapen en werd van morgen
Wakker zeikes nat van het zweet er staat ook een klein paars bultje op mijn
Bil

als ik het goed begrijp neem je dus 1 inject per week?!
om de 4 dagen zal een stuk beter zijn vriend. dit werkt natuurlijk niet 1x per week.
is de stof alweer op halve kracht als je weer een nieuwe inject zet.

Ja 1 inject per week 500mg test-e :week 1tm12 en d-bol maar
Heeft dat echt iets met de pijn te maken want mijn maten doen het allemaal
Zo

andere gear was het bij mij gelijk weg ligt miss net aan de olie.

Ja 1 inject per week 500mg test-e :week 1tm12 en d-bol maar
Heeft dat echt iets met de pijn te maken want mijn maten doen het allemaal
Zo

kerel je heb totaal geen notie van wat je doet he?
testo e moet per 3-4 dagen geinjecteerd worden, anders krijg je veel hormoon schommelingen.
blijkbaar hebben al je maken er totaal geen kijk op dus. je had je in moeten lezen, dan had je misschien deze injectie pijn ook niet gehad ;)

Heb me er best goed over ingelezen hoor
En had het ook wel gehoort dat om de 4'5 dagen
Injecteren beter is maar. De dealer en maten
Zeiden dat het zo makelijker was maar heb
Al extra spuiten gehaald en deel ze vanaf maandag
Op in 2 spuiten en ga om de 4 dagen zetten
Bedankt voor de info

Heb me er best goed over ingelezen hoor
En had het ook wel gehoort dat om de 4'5 dagen
Injecteren beter is maar. De dealer en maten
Zeiden dat het zo makelijker was maar heb
Al extra spuiten gehaald en deel ze vanaf maandag
Op in 2 spuiten en ga om de 4 dagen zetten
Bedankt voor de info

scheelt een hoop, 2x per week. dat is makkelijke praat, 1x per week, werkte het maar zo.

no pain no gain, ik snap echt niet waarom die ibobrufen? eerste keren zijn indd wat onwennig maar is toch maar een prik ok soms beetje last van spier dag erna maar gaat toch snel over :)

ibu nemen vlak voor een injectie. das mietjes gedrag man.
alsof dat iets zal uitmaken.

Pijnstilling werkt beter wanneer het genomen word voordat de pijn er is.
Maar je weet helemaal niet of je pijn zult hebben, waarom dan op voorhand er vanuit gaan dat je pijn krijgt.

Je kan je beter concentreren op de juiste manier van injecteren zodat je injecties minder pijnlijk zijn, lijkt mij een beter plan.

ben vandaag naar de dokter gemoeten van mijn vriendin die vertrouwden het niet meer heb gisteren avond last van koorts gehad en heb wat minder eetlust.Die verklaarde me natuurlijk voor gek toen hij het verhaal hoorde en moest dus direct stoppen want ik zou volgens hem nooit wennen an de pijn (die nu weer bijna weggetrokken is en zwelling neem ook weer af) zelfde als vorige week precies 4 dagen last gehad wat vinden jullie ???

Natuurlijk adviseert een arts dat je moet stoppen met een middel dat je ondergronds hebt gekocht en bij jezelf injecteert...

kerel je heb totaal geen notie van wat je doet he?
testo e moet per 3-4 dagen geinjecteerd worden, anders krijg je veel hormoon schommelingen.
blijkbaar hebben al je maken er totaal geen kijk op dus. je had je in moeten lezen, dan had je misschien deze injectie pijn ook niet gehad ;)

Wordt dat echt zoveel gedaan dan?
Naar mijn weten doet de meerderheid het gwn 1x per week.

---------- Post toegevoegd Fri 31 Aug 2012 om 11:40 ----------

Vragen naar HG test en injecties door de dokter, omdat je anders gewoon verder doet :trollface:

ja inderdaad heb me er ook niet echt veel van aangetrokken hoor maar mijn vriendin maakt zich er gewoon wat druk om. die dokter wilden niet eens de moeite nemen er naar te kijken.en heb nu linker en rechter bil gezet en hield bij beiden precies 4dagen last met lopen en zitten. dus lijkt me het meest loogies dat ik er aan moet wennen dus we blijven het maar proberen.mischien een beter idee in het boven been te zetten??

Injectie pijn zal er niet vanaf hangen.
er zijn zoveel grafieken etc te vinden hier op het forum betreffende de testo levels 2x pw tov 1x pw.

ja scheeld aanzienlijk.

Zou het wijs zijn over te stappen naar gear van het merk golden gear
Ofniet ? Dit merk staat tog veel beter bekend of eerst maar afwachten wat devolgend
Inject met zich mee brengt

De arrogantie van die k*thuisartsen. Weigeren te helpen omdat je AAS injecteerd. Lijkt wel jaloezie af en toe. Moet je toch zelf weten. Ga je ook mensen weigeren die naar de mac gaan, die drinken of roken. Dacht het niet.

De arrogantie van die k*thuisartsen. Weigeren te helpen omdat je AAS injecteerd. Lijkt wel jaloezie af en toe. Moet je toch zelf weten. Ga je ook mensen weigeren die naar de mac gaan, die drinken of roken. Dacht het niet.
Moet je eens naar Belgie komen.. Hier heeft de wet in samenwerking alle sites geblokkeerd van anabolen of melanotan.
Maar ik heb natuurlijk andere bronnen dus het boeit me niet. En met een proxyserver lukt het ook nog..maar waar gaat het al heen.
Ze hebben net in Belgie de vrouw van de grootste pedofiel ooit losgelaten en aas vlieg je 30 jaar de bak voor in. ;)

Terug
Naar boven