Fitness Seller

injectie pijn?

Moet je eens naar Belgie komen.. Hier heeft de wet in samenwerking alle sites geblokkeerd van anabolen of melanotan.
Maar ik heb natuurlijk andere bronnen dus het boeit me niet. En met een proxyserver lukt het ook nog..maar waar gaat het al heen.
Ze hebben net in Belgie de vrouw van de grootste pedofiel ooit losgelaten en aas vlieg je 30 jaar de bak voor in. ;)
te gek voor woorden en op elke hoek van de straat
kan je een fles whisky hale puur gif.

Moet je eens naar Belgie komen.. Hier heeft de wet in samenwerking alle sites geblokkeerd van anabolen of melanotan.
Maar ik heb natuurlijk andere bronnen dus het boeit me niet. En met een proxyserver lukt het ook nog..maar waar gaat het al heen.
Ze hebben net in Belgie de vrouw van de grootste pedofiel ooit losgelaten en aas vlieg je 30 jaar de bak voor in. ;)

+1 een schande is het!

kerel je heb totaal geen notie van wat je doet he?
testo e moet per 3-4 dagen geinjecteerd worden, anders krijg je veel hormoon schommelingen.
blijkbaar hebben al je maken er totaal geen kijk op dus. je had je in moeten lezen, dan had je misschien deze injectie pijn ook niet gehad ;)

Test enth om de 3 dagen zetten..:) Jij bent ook van de mega doseringen maakt me verder niet uit moet ieder voor zich weten maar het lijkt door je post of dat the way is, wat het zeker niet is.

Test enth 1x per week zetten is prima, doorgaans hanteerd de grootste gemene deler ivm de esters...

Test prop: om de dag.
Sust: 2x pw
Test enth: 1x pw

Nee, dat zeg ik niet.
maar voor de waardes is het een stuk beter om het 2x per week te pakken.
kijk de grafieken er maar op na, hormoonschommelingen resulteren weer in haargroei, acne, stemmingswisselingen etc.
ik ervaar zelf al nl na 4-5 dagen dat ik chago wordt en dat mn test peil zakt, maar inderdaad dit is op hogere doses.
en als ik het zelf al ervaar, dan moet het test peil zeker hard zakken als je het per 7 dagen doet.
natuurlijk is dit de makkelijke weg voor de beachboys enz die al slecht eten en het slechts voor de zomer doen, maar voor de hardcore jongens is het echt om de 3-4dagen.
zoals ik al zei, is natuurlijk mietjes gedrag om maar 1x per week te injecteren, als je een kuur doet, belast je je lichaam al, zoals Big T het in het dboll onlytopic al zegt. dus waarom zou je niet het maximale uit je kuur halen?!

even kort, 1x per week kan.
maar 2x per week is beter.

Als ik 250mg TestE/4 dagen en 500mg TestE/week invul in www.roidcalc.com dan is na 4weken (zonder frontload) de concentraties in het bloed (of afgifte uit depot) van dag tot dag na de injecties gestabiliseerd. Onderstaande gaat niet om de absolute waarden (want die schijnen ook nog eens afhankelijk te zijn van waar je injecteert) maar om de schommelingen waar Androgenic over spreekt.

Deze varieert bij 250mg/4dg:
van 72 mg afgifte uit depot/dag op de dag van injectie, tot 47 mg/dag op de dag vóór de volgende injectie. Max. schommeling tussen 2 dagen is dan 35%

Deze varieert bij 500mg/7dg:
van 98 mg afgifte uit depot/dag op de dag van injectie, tot 42 mg/dag op de dag vóór de volgende injectie. Max. schommeling tussen 2 dagen is dan 57%

Dus 2x per week injecteren heeft het voordeel dat de wisseling in hoeveelheid testE in bloed minder is. En wat die voordelen dan zijn, laat ik aan de diehards over. Want die ervaring heb ik als beginner niet.

Wow, geen reacties op bovenstaande? 't Is met al die cijfertjes toch niet te moeilijk he? :D

Als ik 250mg TestE/4 dagen en 500mg TestE/week invul in www.roidcalc.com dan is na 4weken (zonder frontload) de concentraties in het bloed (of afgifte uit depot) van dag tot dag na de injecties gestabiliseerd. Onderstaande gaat niet om de absolute waarden (want die schijnen ook nog eens afhankelijk te zijn van waar je injecteert) maar om de schommelingen waar Androgenic over spreekt.

Deze varieert bij 250mg/4dg:
van 72 mg afgifte uit depot/dag op de dag van injectie, tot 47 mg/dag op de dag vóór de volgende injectie. Max. schommeling tussen 2 dagen is dan 35%

Deze varieert bij 500mg/7dg:
van 98 mg afgifte uit depot/dag op de dag van injectie, tot 42 mg/dag op de dag vóór de volgende injectie. Max. schommeling tussen 2 dagen is dan 57%

Dus 2x per week injecteren heeft het voordeel dat de wisseling in hoeveelheid testE in bloed minder is. En wat die voordelen dan zijn, laat ik aan de diehards over. Want die ervaring heb ik als beginner niet.

Mooi stukje test, ehhh tekst:)
thnx for the support bro!
eod zou nog mooier zijn maak ik hieruit op.... laat ik dat nou t.a.t. met alles al doen :D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:55 ----------

hoezo onzin?
Nesp geeft het zojuist al aan.
hormoon schommelingen = bijwerkingen.

uitleg voor mietjesgedrag:

met je kuur bezig zijn, maar niet 2x per week durven/willen prikken omdat het een rotwerkie is.... Mietjes gedrag.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:57 ----------

Wow, geen reacties op bovenstaande? 't Is met al die cijfertjes toch niet te moeilijk he? :D

juicertjes worden niet graag op hun plek gezet, als ze het fout hebben.
ben er zelf ook 1 van.

Nee is niet te moeilijk maar een beginner zoals je zelf aangeeft te zijn heeft nog al eens de neiging er kernwetenschap van te maken...:D

Mooi stukje test, ehhh tekst:)
thnx for the support bro!
eod zou nog mooier zijn maak ik hieruit op.... laat ik dat nou t.a.t. met alles al doen :D

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:55 ----------

hoezo onzin?
Nesp geeft het zojuist al aan.
hormoon schommelingen = bijwerkingen.

uitleg voor mietjesgedrag:

met je kuur bezig zijn, maar niet 2x per week durven/willen prikken omdat het een rotwerkie is.... Mietjes gedrag.

---------- Post toegevoegd Mon 10 Sep 2012 om 16:57 ----------

juicertjes worden niet graag op hun plek gezet, als ze het fout hebben.
ben er zelf ook 1 van.

Juicertjes? Mietjes? Je vind je zelf een hele meneer als ik je posts zo af en toe eens voorbij zie komen. Prima hoor maar doe een beetje gewoon aub. Herinner je er zelf af en toe aan toe aan dat op je vorige account je wel gepost hebt hoe slecht het met je waardes zat en dat je daar behoorlijk over in de put zat of dat je je heel slecht voelde door het enorme gebruik, dat weet ik niet meer precies. Jij kan iemand een mietje vinden als hij de mening heeft om test enth 1x pw of 1x p5d te zetten maargoed met je vriendinnetje in de krant gaan staan is tenslotte ook niet heel stoer.;) Dus ik bedoel maar...graag iedereen in zijn waarde laten en niet komen met denigrerende teksten als juicertjes en mietjes aub.

Juicertjes? Mietjes? Je vind je zelf een hele meneer als ik je posts zo af en toe eens voorbij zie komen. Prima hoor maar doe een beetje gewoon aub. Herinner je er zelf af en toe aan toe aan dat op je vorige account je wel gepost hebt hoe slecht het met je waardes zat en dat je daar behoorlijk over in de put zat of dat je je heel slecht voelde door het enorme gebruik, dat weet ik niet meer precies. Jij kan iemand een mietje vinden als hij de mening heeft om test enth 1x pw of 1x p5d te zetten maargoed met je vriendinnetje in de krant gaan staan is tenslotte ook niet heel stoer.;) Dus ik bedoel maar...graag iedereen in zijn waarde laten en niet komen met denigrerende teksten als juicertjes en mietjes aub.

Amen,

dan praten we wel over 4 jaar geleden :)
ik maak gebruik van de verkeerde benamingen, daar heb je gelijk in.
enige wat ik duidelijk probeer te maken is dat 2x pw injecteren gewoon een stuk beter is . geen reden om er persoonlijke stuff bij te halen niet, als je dan niks anders te melden heb;)
waardes waren zeer slecht, door onzorgvuldig gebruik en levensstijl, als je mijn posts nu een beetje in de gaten houdt, dat kan je zien dat ik veel mensen daar voor behoed. alles weer 100% hier hoor, zelfs 110% dus zelfs slechte waardes komen met tijd weer helemaal goed.
zal mn posts wat vriendelijker maken ;)

Als je met een frontload begint en daarna gewoon wekelijks prikt zijn je waarden zo rond week 2/3 zo goed als stabiel. Het scheelt mss een paar mg. Maar dan kun je blijven mierennken natuurlijk, want ik geloof nooit dat je altijd exact (bijvoorbeeld) 500mg injecteert.

Uiteraard ben ik het ermee eens dat e5d een optimalere manier is, maar er is niets mis met ew.

Hoe gaat het nou?

Misschien is ie vergaan van de pijn. ;-)

Terug
Naar boven