Fitness Seller

injectie plaats wisselen?

shifty001

Novice
Waardering
0
Hallo mede DBBers,

na 4 jaar getraind te hebben ben ik 2 weken geleden begonnen met volgende kuur
test e 250 mg 1-6
anavar 20 mg ed 1-6
Nolva 20 mw eg 3-6

Zit alleen met een probleem omtrent injectiepijnen.
ben begonnen in me rechter quad, bovenste buiten kwadrant.
Donderdag inject vrijdag beetje stijf (squats gedaan), zaterdag iets stijfer (lichte cardio gedaan).
Zaterdag avond zwol me been gigantisch op en de pijn was niet te houden
dokterswacht gesproken wilde me langs hebben maar na enige tijd rond zoeken op forum werd ik enigzins gerustgesteld en ben ik niet gegaan.
Al met al meer dan een week last gehad met als toppunt zaterdag avond niet kunnen staan op het been zondag niet kunnen lopen en maandag geen enkele beenoefening kunnen doen.
Ben de woensdag erop weer met een benentraining begonnen en kon de pijn nog altijd voelen.
Donderdag begonnen 2e inject in linker quad zelfde verhaal: op advies geen squats gedaan en zaterdag wel weer lichte cardio.
Zaterdagavond was het weer mis, een gigantisch been en ziek van de pijn.
Zondag weer niet kunnen lopen en ook vandaag is het nog altijd niet mogelijk een trap te nemen of beenoefeningen te doen.
Ik zit eraan te denken om toch in men glute te injecteren daar ik goede verhalen hierover hoor.
Is het verstandig om de glute te doen of moet ik nu bij de quads blijven omdat ik al een keer heb geinjecteerd hierin (dus minder pijn?).
graag hoor ik of jullie advies hebben!

Virgin muscle, alleen zo opgezwollen en zoveel pijn is ook weer niet de bedoeling. Je hebt gewoon goede gear?

je kuurt als een wijf
en je zeurt ook als een vrouw

ben jij soms een vrouw

Waarom nolva in je kuur en niet dr na??

Kan ook door je gear komen .. post die eens in de echt of nep sectie?
Het kan dan om de hoeveelheid Benzyl alcohol, Benzyl Benzoate gaan.
Maar ook de soort olie die er gebruikt wordt.

Hallo mede DBBers,

na 4 jaar getraind te hebben ben ik 2 weken geleden begonnen met volgende kuur
test e 250 mg 1-6
anavar 20 mg ed 1-6
Nolva 20 mw eg 3-6

Zit alleen met een probleem omtrent injectiepijnen.
ben begonnen in me rechter quad, bovenste buiten kwadrant.
Donderdag inject vrijdag beetje stijf (squats gedaan), zaterdag iets stijfer (lichte cardio gedaan).
Zaterdag avond zwol me been gigantisch op en de pijn was niet te houden
dokterswacht gesproken wilde me langs hebben maar na enige tijd rond zoeken op forum werd ik enigzins gerustgesteld en ben ik niet gegaan.
Al met al meer dan een week last gehad met als toppunt zaterdag avond niet kunnen staan op het been zondag niet kunnen lopen en maandag geen enkele beenoefening kunnen doen.
Ben de woensdag erop weer met een benentraining begonnen en kon de pijn nog altijd voelen.
Donderdag begonnen 2e inject in linker quad zelfde verhaal: op advies geen squats gedaan en zaterdag wel weer lichte cardio.
Zaterdagavond was het weer mis, een gigantisch been en ziek van de pijn.
Zondag weer niet kunnen lopen en ook vandaag is het nog altijd niet mogelijk een trap te nemen of beenoefeningen te doen.
Ik zit eraan te denken om toch in men glute te injecteren daar ik goede verhalen hierover hoor.
Is het verstandig om de glute te doen of moet ik nu bij de quads blijven omdat ik al een keer heb geinjecteerd hierin (dus minder pijn?).
graag hoor ik of jullie advies hebben!

Waarom heb je in godsnaam gekozen voor test E als je 6 week wil kuren en niet voor test P?? Test E gaat pas na 2/3 week echt inkicken..

• Topic Starter Topic Starter
Het vage is dat mijn trainingspartner 1 a 2 dagen stijfheid ervaart maar niet zo lang en heftig als ik dat heb. . .
Voor alle mensen die reageren op keuze van mijn kuur en nakuur vind ik niet interessant daar heb ik mijn eigen overwegingen voor, gelieve ook op de echte vraag reageren.
Aan de gear zal het niet liggen omdat mijn trainingpartner geen reactie heeft.
We volgen precies dezelfde instructies en en het injecteren gaat prima, mijn quads zijn alleen weken lang niet te gebruiken.
wat ik wil weten is of dit effect in mijn glute net zo groot zal zijn?
zo ja zal het mij belemmeren in dagelijkse dingen, kan niet elke week verkondigen dat ik een blessure heb natuurlijk.
Graag hoor ik nog wat passend advies!

Ik heb exact hetzelfde gehad, dacht dat het erbij hoofde tot ik van injectie spot wisselde. Zette eerder glute en wisselde 1 x naar de schouder. Me arm zwol helemaal op tot en met me hand. Ik zette toen de rood witte Europese vrienden. Ben toen na 4 weken geswitched van merk en probleem was opgelost.

Terug
Naar boven