MuscleMeat

injecties littekenweefsel subcutaan?

Bezoekers in dit topic

bsbsbs

Monstrous Giant
10 jaar lid
Lid geworden
21 okt 2007
Berichten
12.103
Waardering
390
Lengte
1m66
Massa
66kg
Vetpercentage
6%
Beste mensen,
Ik gebruik nu al testosteron enanthaat vanaf 2014 en dat nonstop, sinds 2018 heb ik via de dokter trt (sustanon).

Nu zit ik ergens mee, ik heb de eerste 4 jaar altijd in mijn benen geïnjecteerd ( gemiddeld 1 prik per week ) en de laatste 2 jaren in mijn bil.
Waar valt er nou nog meer zelf te injecteren, armen durf ik niet aan te beginnen. Het is volgens mij niet echt gezond om steeds zo'n stalen naald in je te prikken, en ik heb nog aardig wat jaren voor de boeg. Ik prik overigens altijd met een blauwe 0,6 25, omdat zo'n groene nog meer kapot maakt en ik uit eigen ervaring weet dat zo'n diepte ook helemaal niet nodig is.

Zijn er ervaringen met subcutaan in onderhuids vet zetten? Dit schijnt ook te werken maar heb het zelf nog niet aangedurfd. Ervaringen van long time users?
 
Beste mensen,
Ik gebruik nu al testosteron enanthaat vanaf 2014 en dat nonstop, sinds 2018 heb ik via de dokter trt (sustanon).

Nu zit ik ergens mee, ik heb de eerste 4 jaar altijd in mijn benen geïnjecteerd ( gemiddeld 1 prik per week ) en de laatste 2 jaren in mijn bil.
Waar valt er nou nog meer zelf te injecteren, armen durf ik niet aan te beginnen. Het is volgens mij niet echt gezond om steeds zo'n stalen naald in je te prikken, en ik heb nog aardig wat jaren voor de boeg. Ik prik overigens altijd met een blauwe 0,6 25, omdat zo'n groene nog meer kapot maakt en ik uit eigen ervaring weet dat zo'n diepte ook helemaal niet nodig is.

Zijn er ervaringen met subcutaan in onderhuids vet zetten? Dit schijnt ook te werken maar heb het zelf nog niet aangedurfd. Ervaringen van long time users?
Schouders, VG en lats.

Schouders en VG zijn de beste naast glutes imo.

VG:

1585479209528.png




1585479218738.png


Bekijk ook even deze site: https://www.spotinjections.com/index3.htm

Je kunt wellicht ook kijken naar scar tissue massages, gezien het feit je waarschijnlijk daar nu een heel van hebt in je bil en benen.

Het is belangrijk om altijd injection spots te rouleren. Dus: benen, glutes, schouders en VG. Elke week pak je een andere spiergroep(links of rechts).
 
Met insuline naald injecteren.
 
al eens geprobeerd, duurt een eeuwigheid. 3 minuten met kracht op een naald drukken die heen en weer wrikt is ook geen goed idee
 
al eens geprobeerd, duurt een eeuwigheid. 3 minuten met kracht op een naald drukken die heen en weer wrikt is ook geen goed idee
Zorgen dat je olie wat opgewarmd is.
 
al eens geprobeerd, duurt een eeuwigheid. 3 minuten met kracht op een naald drukken die heen en weer wrikt is ook geen goed idee
0.45x19 is ook lang genoeg als je lean bent voor de meeste spots, behalve bil.

Prik zelf alles daarmee (lats,side delts, front delts, triceps,biceps)

En even de olie opwarmen dan gaat het er zo doorheen.
 
ik heb het geprobeerd met een oranje (0,4) en dat ging voor geen meter.
Maar goed opwarmen dus, en een hele dunne naald gebruiken, dat ga ik eens proberen.
Wel wat specifieker graag....hoe verwarmen jullie het en tot hoe heet?
 
ik heb het geprobeerd met een oranje (0,4) en dat ging voor geen meter.
Maar goed opwarmen dus, en een hele dunne naald gebruiken, dat ga ik eens proberen.
Wel wat specifieker graag....hoe verwarmen jullie het en tot hoe heet?
Op welke spuit zet je deze naald

0.4 in combi met 3ml of 5ml spuit gaat niet werken

1ml spuit of slin werkt prima

Opwarmen gewoon spuit onder de warme kraan na optrekken maar zonder kan ook
 
ik heb het geprobeerd met een oranje (0,4) en dat ging voor geen meter.
Maar goed opwarmen dus, en een hele dunne naald gebruiken, dat ga ik eens proberen.
Wel wat specifieker graag....hoe verwarmen jullie het en tot hoe heet?
Ik verwarm het niet, gewoon kamertemperatuur . Het is inderdaad dat hoe dunner de naald is, hoe zwaarder het injecteren gaat.
 
Ik verwarm het niet, gewoon kamertemperatuur . Het is inderdaad dat hoe dunner de naald is, hoe zwaarder het injecteren gaat.

Ligt vooral aan de combinatie die je gebruikt

0.4 op een 5ml spuit gaat super lastig terwijl de zelfde naald op een 1ml spuit prima gaat.
 
Ligt vooral aan de combinatie die je gebruikt

0.4 op een 5ml spuit gaat super lastig terwijl de zelfde naald op een 1ml spuit prima gaat.
Ja klopt helemaal. Ik backload een insulinespuitje tijdens cruise hoeveelheden
 
Als je 1x per 2 weken in je quad zet zie ik niet in waarom je nu ineens een andere spot zou moeten zoeken.

Delts is ook een goeie. Kan met een insulinenaald, kan ook prima met een reguliere.
 
Ok ik zal de ampullen is in wat warm (niet meer dan 40c) water voorverwarmen volgende keer, kijken hoe dat gaat icm een 0,5 naaldje.

ps. Ik gebruik gewoon de 2ml spuitjes en kamertemperatuur gaat niet met zowel de enanthaat, cypionaat als sustanon die ik heb door een dun naaldje hoor, vooral die laatste is onmogelijk
 
Ok ik zal de ampullen is in wat warm (niet meer dan 40c) water voorverwarmen volgende keer, kijken hoe dat gaat icm een 0,5 naaldje.

ps. Ik gebruik gewoon de 2ml spuitjes en kamertemperatuur gaat niet met zowel de enanthaat, cypionaat als sustanon die ik heb door een dun naaldje hoor, vooral die laatste is onmogelijk

Kleine spuit gebruiken
 
Gewoon je spuit loaden en een paar minuten jn je elleboog klemmen. Is het mooi lichaamstemperatuur.
 
Eens per twee weken 1 of 2 ml in je been lijkt me toch geen probleem? Rouleer dan ook nog eens met glutes en je hoeft elke plek maar eens per maand te prikken
 
Back
Naar boven