Dr. Worf: Persoonlijk kies ik voor 1 innametijdstip met winstrol. Met een halwaardetijd van 9u is dat goed te doen.
Ik dacht hetzelfde, ben ook een grote kerel dus die dosis lijkt me niet te veel.
Je lever krijgt het toch te verduren, of je het nu verspreid inneemt of niet.
Het lijkt me de opname te verbeteren, daar de stanozolol toch meerdere keren de lever passeert, lijkt het me beter om alles in een keer te nemen.
M'n lever is gezond genoeg om het te verdragen, heb nooit in excessen geleefd en alcoholgebruik is minimaal. De schade zal wel meevallen, en ik ben niet van plan om binnen het jaar terug te kuren.
Ik ben een noob op AAS-gebruik maar zeker niet in Bodybuilding, BTW .
Kheb het trouwens opgezocht via de zoekfunctie, maar nergens staat er duidelijk dat je de inname dient te verspreiden over de dag. Een injectie spreid je toch ook niet over de dag, toch?
het leek me niet zo'n domme vraag, vergeleken met wat je hier soms tegenkomt. Ik heb niet zoveel posts geplaatst maar ik zit wel elke dag het forum uit te pluizen naar informatie. Als ik die niet vind dan stel ik de vraag, logisch toch he?
Overigens vind ik het een bende toffe gozers hier op het forum...
Ik zal Dr. Worf volgen hierin, maar het staat iedereen natuurlijk vrij om te argumenteren.