MuscleMeat

inname stanozolo met vit. en amino's?

NathanSan

Cool Novice
Elite Member
Waardering
0
Hallo,

vraagje,

Is het goed als ik 50 mg stanozolol 's morgens inneem samen met vitamines en
amino's of is er een reden waarom dit beter niet gedaan wordt, of heeft iemand betere suggesties.

Ik wil ze 'smorgens nemen daar 's nachts de hormonenhuishouding plaatsvindt, vandaar.

waarom niet verdeeld over de dag ??? 50 mg in een keer lijkt me een beetje veel.. Ik zou eerst nog een beetje gaan lezen als ik jou was..

NathanSan zei:
Ik wil ze 'smorgens nemen daar 's nachts de hormonenhuishouding plaatsvindt, vandaar.

Zodra je begint met je kuur ligt je eigen hormoonhuishouding plat en draait je lichaam op extern toegediende tabs dus dit verhaal gaat niet echt op in een kuur.
En IDD verspreid over de dag innemen ivm bloedwaardes en halfwaardetijd.

BTW ook aminos en vit verspreid over de dag nemen voor juiste opname zeker vit c.
Maar ik neem aan dat je dat al wist.

Pure_tech zei:
Zodra je begint met je kuur ligt je eigen hormoonhuishouding plat en draait je lichaam op extern toegediende tabs dus dit verhaal gaat niet echt op in een kuur.
En IDD verspreid over de dag innemen ivm bloedwaardes en halfwaardetijd.

BTW ook aminos en vit verspreid over de dag nemen voor juiste opname zeker vit c.
Maar ik neem aan dat je dat al wist.

Ik neem aan van niet als je 50 mg winny in 1 keer wil nemen...:eek:

Persoonlijk kies ik voor 1 innametijdstip met winstrol. Met een halwaardetijd van 9u is dat goed te doen.

• Topic Starter Topic Starter
Dr. Worf: Persoonlijk kies ik voor 1 innametijdstip met winstrol. Met een halwaardetijd van 9u is dat goed te doen.

Ik dacht hetzelfde, ben ook een grote kerel dus die dosis lijkt me niet te veel.
Je lever krijgt het toch te verduren, of je het nu verspreid inneemt of niet.

Het lijkt me de opname te verbeteren, daar de stanozolol toch meerdere keren de lever passeert, lijkt het me beter om alles in een keer te nemen.

M'n lever is gezond genoeg om het te verdragen, heb nooit in excessen geleefd en alcoholgebruik is minimaal. De schade zal wel meevallen, en ik ben niet van plan om binnen het jaar terug te kuren.

Ik ben een noob op AAS-gebruik maar zeker niet in Bodybuilding, BTW .

Kheb het trouwens opgezocht via de zoekfunctie, maar nergens staat er duidelijk dat je de inname dient te verspreiden over de dag. Een injectie spreid je toch ook niet over de dag, toch?

het leek me niet zo'n domme vraag, vergeleken met wat je hier soms tegenkomt. Ik heb niet zoveel posts geplaatst maar ik zit wel elke dag het forum uit te pluizen naar informatie. Als ik die niet vind dan stel ik de vraag, logisch toch he?

Overigens vind ik het een bende toffe gozers hier op het forum...

Ik zal Dr. Worf volgen hierin, maar het staat iedereen natuurlijk vrij om te argumenteren.

Laatst bewerkt:
1 puntje , de spuit gaat niet over de lever .

Verder weet je wel wat je zegt dus geen probleem verder volgens mij !

Veel suxes :)

Kenjie zei:
1 puntje , de spuit gaat niet over de lever .

Verder weet je wel wat je zegt dus geen probleem verder volgens mij !

Veel suxes :)

:roflol:

De spuit 'gaat' 1 keer over de lever, orals gaan er 2 keer over kerel.

Inname verdeeld over de dag heeft wel z'n voordelen want zo piek je niet te hard.
OMEGA 3-6-9 is erg belangrijk bij met name Stanozolol, je doet er goed aan dit hoog te doseren naast je Stano-inname.

• Topic Starter Topic Starter
DBC01 zei: OMEGA 3-6-9 is erg belangrijk bij met name Stanozolol, je doet er goed aan dit hoog te doseren naast je Stano-inname.

Dankjewel voor de goede tip ! Gebruik je ze van een bepaald merk of is de kwaliteit over 't algemeen goed?

ik geef zelf de voorkeur aan verdelen over de dag zo heb je een constante bloedwaarde ipv een spike die dan weer zakt. Winstrol depot heet depot omdat het geleidelijk aan wordt opgenomen in je bloed de totale hoeveeelheid werkende stof komt dan ook geleidelijk aan in je bloed.

Ik gebruik het ook maar ik neem 'sochtends 2(20 mg) in.En 1 uur voor het trainen 3 (mg) in.

floris2 zei:
Waarom gaan orals 2 keer over de lever?

btw. @ kenjie
met spuiten ontzie je de maag en niet de lever!

Ik gis nu enigzins naar het antwoord op je vraag:

Alle middelen in je lichaam (hormonen) komen uiteindelijk ook langs de lever!

Maar de Orale middelen, zoals Stromba is een gealkileerde middel, die gealkileerde laag over de pil heen moet eerst afgebroken worden, dit kost de lever vele enzymen!

Dus je hebt ten 1e; het middel/hormoon wat zich in je lichaam bevind, wat sowieso langs/door de lever circuleerd. (ook nadat het afgebroken is)

Ten 2e; de gealkileerde laag die nog eens extra door de lever moet worden afgebroken!

De gealkileerde laag lijkt mij overigens de meest zware taak voor de lever, om te worden afgebroken!

DBC01 zei:

Inname verdeeld over de dag heeft wel z'n voordelen want zo piek je niet te hard.
OMEGA 3-6-9 is erg belangrijk bij met name Stanozolol, je doet er goed aan dit hoog te doseren naast je Stano-inname.

2x over de lever ??

dit heb ik nog nooit ergens terug gevonden , heb net paar uurtje op Ergo BOS en zo aan het lezen geweest over stromba , maar vind nergens iets daar over terug . Kan je mij linken naar een raport dat dit bevestigd ?

DBC01 zei:

Lost Stano op in vet? Heb wat rondgekeken en heb het mss gemist maar ik kan niet terugvinden wat een "juiste" dosering omega 3-6-9 icm Stano is. Kun jij dit mss toelichten?

Pure_tech zei:
Zodra je begint met je kuur ligt je eigen hormoonhuishouding plat.

Sorry hoor, maar das dus mooi niet waar. Dan zou je lichaam 6 weken lang alleen op stanozolol leven...statistisch gezien onmogelijk!!

Pure_tech zei:

De axis schijnt ongeveer na 2wkn volledig of bijna volledig plat te liggen. Zal natuurlijk ook wel afhankelijk zijn van het gebruik van bepaalde middelen en dosering, lijkt me.

Yzord zei:
Sorry hoor, maar das dus mooi niet waar. Dan zou je lichaam 6 weken lang alleen op stanozolol leven...statistisch gezien onmogelijk!!

Waarom statistisch gezien onmogenlijk?

Hormonen zijn chemische stoffen, welke een zeer specifieke uitwerking op de organen en weefsels van het lichaam uitoefenen, zowel in de zin van aanzetten als af remmen. Zou je alleen stanozolol als hormoon in je lichaam hebben, dan snap je dus wel wat er met je lichaam gebeurt.

Simpel voorbeeld, cortisol wordt ook gewoon aangemaakt als je aas slikt. Typisch voorbeeld dat je eigen hormoon huishouding niet stil ligt bij inname aas.

Beetje logisch denken mensen

Terug
Naar boven