Fitness Seller

Inname tijden creatine

Meestal neem ik het sochtends. Wanneer ik dat vergeet, zoals vandaag, neem ik het voordat ik ga trainen.

Ik doe het door mijn shake s'ochtends en na de training, s'avonds, doe ik ook 5 mg door mijn shake. Vindt dit gewoon het makkelijkst om te doen, hoef ik het niet los te nemen.

Ik gebruik geen creatine kuurtjes. Krijg je een kleine p**mel van.

Ik doe het door mijn shake s'ochtends en na de training, s'avonds, doe ik ook 5 mg door mijn shake. Vindt dit gewoon het makkelijkst om te doen, hoef ik het niet los te nemen.

Hoe weeg je die 5mg af?
Nauwkeurige microbalansen zijn behoorlijk prijzig.

• Topic Starter Topic Starter
Ik gebruik geen creatine kuurtjes. Krijg je een kleine p**mel van.

Cool story

---------- Toegevoegd om 10:21 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

Dus je neemt 10 mg per dag??

Mik die 5g crea altijd door me pre-workout heen. Inname van crea in ochtend is algemeen wat het vaakst word gedaan. Echter blijkt dat de inname tijd weinig uitmaakt. Ik zie het zo; in elke pre zit crea/beta etc en neem je een half uur voor de training. Why die 5g op een ander tijdstip nemen? Mik het bij je pre en je weet zeker dat het opgenomen word. Overtollige pis je toch uit.

Godver, blijf de fout maar maken. 10 G op trainingsdagen, 5 op rustdagen.

Why 10g op trainings? Tenneerste kan je max maar 7g in je lichaam hebben zitten. 5g voeg je toe doormiddel van suppelementen. In eventuele pre zit ook 2-3g soms. De rest maakt je lichaam zelf. Dus bespaar je die extra 5g op trainingadagen. Opladen is ook een fabeltje

Ik neem het al een jaar zo in. Zit gewoon in m'n ritme. Mijn pwo is unstoppable, daar zit geen creatine in. Vandaar.

Op lege maag, niet tegelijk met eiwit en/of cafeïne. Maar laat je vooral niet gek maken, het is maar creatine

Terug
Naar boven