AndroidHealthClinic

inname van supplementen

GsGs

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m79
Massa
73kg
Ik ga creatine, whey, een lean gainer en dextrose kopen. Maar al deze supplementen moet ik net na de training innemen staat ( behalve de creatine hoeft niet perse ) op de gebruiksaanwijzingen.

Is het nummer 1 wel verstandig om het allemaal naar binnen te werken na de training en ja als dat zo is in welke volgorde?

Alvast bedankt voor jullie hulp.:)

25 Min voor training whey (20gram)
15 Min voor training creatine (3gram)

Trainen

Direct erna

Whey (20gram)
Creatine (3gram)

Zo doe ik het.

Zou de dextro, ook meteen na de training. Dan 15 min later de creatine en whey. Lean gainer zou ik niet durfen zeggen nog geen ervaringen mee.

Laatst bewerkt:
die lean gainer is eigenlijk een soort van mix tussen dextrose en eiwitshake, beetje overbodig dus

neem lekker na de trainen dextrose en een kwartiertje later de eiwitshake, dan komt het helemaal goed;)

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

eitwitshake ook 's ochtend trouwens voor de snelle eiwitten.

@ dennisik: waarom voor het trainen een eiwitshake, en 20 gram creatine na de training:|

60 min voor training:
Volledige Whey shake

Direct na je training neem je dextrose en doe je kwartiertje erna weer volledige whey shake.

die lean gainer is eigenlijk een soort van mix tussen dextrose en eiwitshake, beetje overbodig dus

neem lekker na de trainen dextrose en een kwartiertje later de eiwitshake, dan komt het helemaal goed;)

---------- Toegevoegd om 15:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:47 ----------

eitwitshake ook 's ochtend trouwens voor de snelle eiwitten.

@ dennisik: waarom voor het trainen een eiwitshake, en 20 gram creatine na de training:|

Creatine stond even verkeerd. moet 3 gram zijn.

Aangezien de eiwit piek na je trainen op het hoogst is en als je dan na het trainen neemt ben je eigenlijk al te laat, dus vandaar dat ik (en meer mensen), hun eiwit shake voor de training nemen. Voordat het is opgenomen ongeveer 1,5u later heb je, je eiwit piek en dit matcht dan precies wanneer je het nodig hebt.

• Topic Starter Topic Starter
Dus als ik het goed begrijp moet ik het volgende doen.

60 minuten voor de training een whey shake nemen
voor de training creatine ( 3 gram )

NA de training direct dextrose, dan creatine ( 3 gram ) en dan een whey shake

exactly

of je pakt de creatine van voor de training, 's morgens.
Ik pak namelijk 's morgens mijn whey + creatine tegelijk.

Cheers

Dus als ik het goed begrijp moet ik het volgende doen.

60 minuten voor de training een whey shake nemen
voor de training creatine ( 3 gram )

NA de training direct dextrose, dan creatine ( 3 gram ) en dan een whey shake

En gewoon in de ochtend je whey shake nemen. Als je hem dan mixed met Brinta heb je gelijk een goed ontbijt. :cool:

Is die dextrose niet bedoelt om veel koolhydraten binnen te krijgen? Dus veel energie om tijdens je training te gebruiken? En dan die whey vlak na de training om snelle eiwitten binnen te krijgen...

Nee Yogi beter na de training anders krijg je je insuline piek tijdens het trainen, daarna zakken je bloedsuikerspiegels

Is die dextrose niet bedoelt om veel koolhydraten binnen te krijgen? Dus veel energie om tijdens je training te gebruiken? En dan die whey vlak na de training om snelle eiwitten binnen te krijgen...

Na het traine schreeuwe je spieren om snelle koolhydraten. Dus neem je erna je dextrose of Dextrojuice of Perfect Carbs noem maar op. Om snel je spieren te voorzien van brandstof is whey nog niet eens zo snel. Whey moet eerst verteerd worden en dat duurd dus wel 45/60min daarvoor kan je weer zoiets als Magic EAA of EAS gebruiken.:cool:

Terug
Naar boven