type hoe ik op de msn chat weet zo niet waar die ., horen school niet afgemaaktBBwannabe zei:
nee geintjeVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
type hoe ik op de msn chat weet zo niet waar die ., horen school niet afgemaaktBBwannabe zei:
nee geintjeThebeast zei:type hoe ik op de msn chat weet zo niet waar die ., horen school niet afgemaaktnee geintje
denk dat je een afspraak bij de oogarts moet maken als je dat niet kan lezenRedDragon zei:

skydirk zei:stoppen en uw lichaam laten recupereren in plaats van te paniekeren. aan je vriendin kan je toch wel uitleggen dat je door gebruik effen een probleempje hebt dat vanzelf zal weggaan. een paar weken minder zin en alles valt terug in zijn plooi.

lollig komop allemaal een keer lachen is thorwulf ook weer tevredenThorwulf zei:Zaken uitleggen is volgens mij niet z'n sterkste punt. Of was het nou komma?![]()
idd en voor de rest,leg het haar gewoon uit en anders moet je haar nummer maar ff geven dan leg ik het wel uit ....[Afbeelding niet meer beschikbaar]mock zei:Thebeast, gezien je puberale gedrag zit het met je testosteron niveau wel goed.
Gebruik in het vervolg leestekens en bouw je zin een beetje logisch op. Je kunt niet typen zoals je praat want dat :
a. Staat dom
b. Mensen hebben wel wat beters te doen dan 10 keer je text door te lezen omdat ze anders niet snappen wat er staat.