MuscleMeat

inpotentie

Ik begrijp het ook niet helemaal thebeast :D

• Topic Starter Topic Starter
Ow sorrie michien komt het door het dialect waar ik vandaan kom ,maar moet ik nu doorgaan met nolva slikken of is dat niet meer nodig?
Heb het 1 week gedaan 50mg per dag heb ik toen ingenomen, slik nu 30 mg per dag hoelang moet ik hiermee doorgaan?
Ben bij week 6 gestopt met mijn kuur (250 mg testo ent 200 mg deca ).

stoppen en uw lichaam laten recupereren in plaats van te paniekeren. aan je vriendin kan je toch wel uitleggen dat je door gebruik effen een probleempje hebt dat vanzelf zal weggaan. een paar weken minder zin en alles valt terug in zijn plooi.

skydirk zei:
stoppen en uw lichaam laten recupereren in plaats van te paniekeren. aan je vriendin kan je toch wel uitleggen dat je door gebruik effen een probleempje hebt dat vanzelf zal weggaan. een paar weken minder zin en alles valt terug in zijn plooi.

Zaken uitleggen is volgens mij niet z'n sterkste punt. Of was het nou komma? :D

Thebeast, gezien je puberale gedrag zit het met je testosteron niveau wel goed.

Gebruik in het vervolg leestekens en bouw je zin een beetje logisch op. Je kunt niet typen zoals je praat want dat :
a. Staat dom
b. Mensen hebben wel wat beters te doen dan 10 keer je text door te lezen omdat ze anders niet snappen wat er staat.

mock zei:
Thebeast, gezien je puberale gedrag zit het met je testosteron niveau wel goed.

Gebruik in het vervolg leestekens en bouw je zin een beetje logisch op. Je kunt niet typen zoals je praat want dat :
a. Staat dom
b. Mensen hebben wel wat beters te doen dan 10 keer je text door te lezen omdat ze anders niet snappen wat er staat.
idd en voor de rest,leg het haar gewoon uit en anders moet je haar nummer maar ff geven dan leg ik het wel uit ....[Afbeelding niet meer beschikbaar]

• Topic Starter Topic Starter
ik zal het proberen monk .

muhahaha, lang geleden dat ik hardop heb zitten lachen om iets wat ik op dit forum las!!

ik heb zelfs een keer van stackers gehad dat mn leuter het niet meer deed.
niks om je druk over te maken, komt wel weer goed!

succes ermee

Of anders moet ze het standje is proberen zoals op BBwannabee zijn avatar!
Goed met de t**ten op en neer schudden zodat je lekker geil wordt!

kunt een paar shots hcg nemen eventueel.

Jezus das wel heel moeilijk te lezen...

Terug
Naar boven