Fitness Seller

Input 3e kuur

Soulreaver: aldosterone hoef je niet te onderdrukken. Je kunt beter de oorzaak aanpakken namelijk een verstoorde zout/potassium balans. Met een goed uitgebalanceerd dieet en een betje extra potassium (2 rijpe banaantjes per dag) kun je dat al compenseren.

wanneer jij test + deca combineert kan je zoutloos gaan en veel potassiumrijke producten eten, maar mijn ervaring en met mij anderen is dat je alsnog opblaast als een bal vocht. de oorzaak is aldosterone, de stijging hierin zorgt voor het extra vasthouden van vocht. breng het terug naar normale waarden en weg is het vocht en je hoge bloeddruk, waardoor je niet dagelijk aspirine hoeft te gaan slikken. mensen die niet gevoelig zijn voor vocht nemen niks, maar als je er gevoelig voor bent zou ik voor een aldosterone blokker gaan. wat denk je dat de combi hoge bloeddruk verdoete cholestrolwaarden KAN doen?

TylW: FF ter info: Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar kan via progesteron vorming vocht veroorzaken. Femara of Arimidex zal dat niet onderdrukken. Nolva help vreemd genoeg wel tegen de werking van progesteron op de receptoren.

anadrol aromatiseert niet, het bindt direct op de ER

Soulreaver:
Ik denk dat oestrogenen voor gains een mythe zijn!

dboll en anadrol zijn dus een mythe :rolleyes:

Ik vind dat je Gyno en de gevolgen van oestrogenen onderschat. En met Nolva gooi je niks plat. Nolva pakt niet de oorzaak aan maar bestrijdt het gevolg van ONVOORZICHTIGHEID.
Ik ben een voorstander van schone massa die te behouden is na een kuur. Dat gaat makkelijker zonder oestrogenen!

het te erg onderdrukken van oestrogenen beperkt niet alleen je gains, maar is ook nog eens erg ongezond. niet voor niks heeft je lichaam normaliter een balans tussen testosteron en oestrogeen. ik ben voorstander deze balans te handhaven en bij hoger testosteron hoort dus ook hoger oestrogeen. overigens ben ik ook voorstander van schone massa, vandaar ook mijn advies een aldosterone blokker te gebruiken ipv. een onnatuurlijke balans in je lichaam te creeeren.

Elmo zei:
Arie ben ik al tegengekomem haha.

Over Nolva tijdens de kuur wil ik niet eens discussieren omdat het een symptoombestrijder is. Ik pak liever de oorzaak aan met Femara (eventueel) Arimidex. Nolva kan in de nakuur nuttig zijn of bij de bestrijding van pogesteron gerelateerde Gyno problemen en vocht.

de oorzaak ligt bij de stijging van aldosterone, niet bij de stijging van oestrogeen.

Elmo zei:
Arie ben ik al tegengekomem haha.

Over Nolva tijdens de kuur wil ik niet eens discussieren omdat het een symptoombestrijder is. Ik pak liever de oorzaak aan met Femara (eventueel) Arimidex. Nolva kan in de nakuur nuttig zijn of bij de bestrijding van pogesteron gerelateerde Gyno problemen en vocht.

Wat raar dat je dan 3 weken geleden nog iemand belachelijk maakt omdat 'ie GEEN nolva tijdens ze kuur nam zeg ???

Elmo zei:
Hilarisch. Eerst wekenlang je lichaam volproppen met vocht en dan als nakuur Nolvadex nemen? Een nakuur doe je om je eigen testosteronproductie op gang te brengen en je winst vast te houden en dat doe je niet door Nolvadex pas in de nakuur te gaan nemen . Die had je TIJDENS je kuur al moeten nemen. Bij Clomid in je nakuur had ik nog enigszins het idee gehad dat je wist waar je mee bezig was. Zucht

Slecht voorbereid.

[Link niet meer beschikbaar]

Laatst bewerkt:
Soulreaver zei:
de oorzaak ligt bij de stijging van aldosterone, niet bij de stijging van oestrogeen.

De oorzaak ligt bij een verstoorde verhouding zout/potassium. Aldosteron reguleert die verhouding en helpt zodoende de waterbalans en het bloedvolume. Dit heeft dus direct invloed op de bloeddruk.

Waarom dan niet dat evenwicht herstellen want.....
in je post over oestrogeen vind je het geen probleem om hoge oestrogeenlevels te hebben als balans voor hogere testolevels maar bij Aldosteron is het plotseling OK om die te onderdrukken? Is dat niet een beetje schipperen?

hoe wil je dat evenwicht herstellen? een paar banaantjes per dag doen echt niks wanneer er flink aromatiserende middelen gebruikt worden. dus blijft de keuze of oestrogeen drukken of aldosterone. oestrogeen draagt mee aan de gains in je cycle, aldosterone niet, dit kan je onderdrukken om zo het vocht weg te krijgen en de hoge bloeddruk. ga je oestrogeen drukken dan nog kan aldosteron dermate hoog zijn dat je veel vocht vasthoudt. mijn voorkeur gaat daarom uit naar een aldosterone blokker. maar iedereen moet doen wat die zelf goed acht.

Of het nu een paar banaantjes zijn of een gematigde inname van potassiumsupplementatie, feit is dat je de oorzaak aan moet pakken en niet het gevolg (je wilde toch ook balans)

Extra oestrogeen draagt niet bij tot de gains!

Gains in mijn woordenboek is droge massa en geen vocht !

Of zie jij vocht als gain?????? Je wilt toch streven naar spiermassa en niet naar 15 kg toename waarvan 9 bestaat uit water of ben ik nou gek?

Soulreaver zei:
hoe wil je dat evenwicht herstellen? een paar banaantjes per dag doen echt niks wanneer er flink aromatiserende middelen gebruikt worden. dus blijft de keuze of oestrogeen drukken of aldosterone. oestrogeen draagt mee aan de gains in je cycle, aldosterone niet, dit kan je onderdrukken om zo het vocht weg te krijgen en de hoge bloeddruk. ga je oestrogeen drukken dan nog kan aldosteron dermate hoog zijn dat je veel vocht vasthoudt. mijn voorkeur gaat daarom uit naar een aldosterone blokker. maar iedereen moet doen wat die zelf goed acht.

Laatst bewerkt:
Ach JFS, omdat ik je 1 x in de zeik nam met die test met IGF-1 op schapen, probeer je me nu keer op keer een hak te zetten? Get over it brother!

De discussie ging daar over het houden van de gains ivm met waterretentie. Daarop zei ik dat als ie dan al Nolva neemt, hij dat beter in de kuur had kunnen doen om vochtophoping te voorkomen.

Het spijt me OK? Kunnen we weer vriendjes zijn?

JFS zei:
Wat raar dat je dan 3 weken geleden nog iemand belachelijk maakt omdat 'ie GEEN nolva tijdens ze kuur nam zeg ???

Laatst bewerkt:
Elmo zei:
Ach JFS, omdat ik je 1 x in de zeik nam met die test op met IGF-1 schapen, probeer je me nukeer op keer een hak te zetten? Get over it brother!

De discussie ging daar over het houden van de gains ivm met waterretentie. Daarop zei ik dat als ie dan al Nolva neemt, hij dat beter in de kuur had kunnen doen om vochtophoping te voorkomen.

Het spijt me OK? Kunnen we weer vriendjes zijn?

JFS zei:

Ik ben erover heen hoor :D Zoals ik al zei heb ik niks tegen jou. Ik heb je trouwens na dat incident (wat ik niet eens zo zou willen bestempelen want ik ergerde me er niet eens aan) nog karma gegeven. Alleen ergerde ik me aan onze discussie waarin jij aanvankelijk zei dat nolva in de nakuur (in dit geval S1+) zinloos was en niks zou doen voor test-recover. Waarna na een paar artikelen en ervaringen je niet meer reageerde en in een andere thread weer hetzelfde claimde.

Als ik dan nu zie dat je opeens zegt: nolva is nuttig in nakuur verbaasde me dat. Maargoed, zullen het dan ook maar deels op miscommunicatie houden :)

(bij deze einde van verstoren thread)

Elmo zei:
Extra oestrogeen daagt niet bij tot de gains!
Nogmaals Elmo, ik viseer je zeker niet, maar deze uitspraak staat ter discussie. Er zijn mensen die je gelijk zullen geven maar er zijn er ook die goede argumenten hebben om dit te weerleggen.
Ik ga hier even niet op in, maar het staat zeker niet vast dat oestrogeen geen enkele positieve waarde heeft in een kuur.

Elmo zei:
Hi Guys! Ik heb me ff ingehouden maar kan het niet laten toch een aantal opmerking te maken:

MrJ. Je kuur ziet er goed uit behalve de laatste weken. In m'n AS-bouwsteenkuur zie je waarom. Je begint je nakuur veel te vroeg en daarom zal je nakuur ook niet heel effectief zijn.
Je hebt in week 13 nog zo veel AAS in je bloed dat je eigen productie wordt onderdrukt. Nolva en Clomid is dan nutteloos voor je eigen testo-herstel. De klap komt dan pas echt als je met je nakuur klaar bent. Je testo is dan te laag en je oestrogeennivo
zal dat proberen te compensere.
Wees verstandig en gebruik Femara. Voor 50 Eurootjes ben je de man. Of begin je nakuur later of verleng hem eventueel. Het liefst week 8,9, 10 kortes esters gebruiken, dan ben je met je huidige nakuur wel het baasje!

DBC: Je zegt:

Dat is beslist niet waar. Met Femara of Arimidex blijf je zelfs bij DBol lekker droog. Vocht bij Deca werkt via progesteron en daarbij kan Nolva helpen wanneer er tocht vochtretentie optreedt.

Soulreaver: aldosterone hoef je niet te onderdrukken. Je kunt beter de oorzaak aanpakken namelijk een verstoorde zout/potassium balans. Met een goed uitgebalanceerd dieet en een betje extra potassium (2 rijpe banaantjes per dag) kun je dat al compenseren.

DBC en Ariekanarie: neem een voorbeeld aan mij en wees lief tegen elkaar :D

TylW: FF ter info: Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar kan via progesteron vorming vocht veroorzaken. Femara of Arimidex zal dat niet onderdrukken. Nolva help vreemd genoeg wel tegen de werking van progesteron op de receptoren.

Soulreaver:
Misschien helemaal geen AAS nemen? Wat denk je dat oestrogenen doen qua vertafzetiing in je organen, bloedvaten en onderhuids? Je Cholesterol waarden herstellen zich vlotjes na een kuur.
Waarom zou oestrogeenonderdrukking je gains beperken? Je bedoelt dat je dan ggen VOCHT gained? Ik denk dat oestrogenen
voor gains een mythe zijn! Bovendien heb je met Femara of Arimedex nog gewoon voldoende oestrogeen in je bloed!

DBC .

Ik vind dat je Gyno en de gevolgen van oestrogenen onderschat. En met Nolva gooi je niks plat. Nolva pakt niet de oorzaak aan maar bestrijdt het gevolg van ONVOORZICHTIGHEID.
Ik ben een voorstander van schone massa die te behouden is na een kuur. Dat gaat makkelijker zonder oestrogenen!

Ik voel ineens heel veel liefde in de lucht! :D :D :D

Dit is een van de betere posts die ik de laatste tijd gelezen heb.

Je weet alles perfect te vertalen zodat het voor iedereen goed te begrijpen is.

Mijn complimenten.

Soulreaver zei:
wat doen dboll en anadrol dan?

Het zijn de bestanddelen (synthetische imitators van het testosteronhormoon) van DBol (methandrostenolone) en Anadrol (oxymetholone)

Methandrostenolone is per mg veel krachtiger dan testosteron. Vandaar ook de goede gains en krachttoename.
DBol aromatiseert daarnaast een beetje naar oestrogeen (estradiol) en een klein beetje DHT. Het kleine beetje oestrogeen is toevallig wel in de meest actieve vorm, estradiol. Daarom vochtretentie, kans op bitchtits etc. als je niks tegen het aromatiseren doet.

En als DBol het van vorming van oestrogeen moet hebben was er al lang OestroBol uitgevonden :D

Greetz

En als DBol het van vorming van oestrogeen moet hebben was er al lang OestroBol uitgevonden :D

Greetz[/QUOTE]

:roflol: :roflol: :roflol:

Elmo zei:

Greetz

als dboll het er niet van moest hebben dan zou het gebruik van nolvadex tegelijk met dboll niet zo'n enorme impact op de gains en krachttoename hebben.

Terug
Naar boven