Soulreaver
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 0
Soulreaver: aldosterone hoef je niet te onderdrukken. Je kunt beter de oorzaak aanpakken namelijk een verstoorde zout/potassium balans. Met een goed uitgebalanceerd dieet en een betje extra potassium (2 rijpe banaantjes per dag) kun je dat al compenseren.
wanneer jij test + deca combineert kan je zoutloos gaan en veel potassiumrijke producten eten, maar mijn ervaring en met mij anderen is dat je alsnog opblaast als een bal vocht. de oorzaak is aldosterone, de stijging hierin zorgt voor het extra vasthouden van vocht. breng het terug naar normale waarden en weg is het vocht en je hoge bloeddruk, waardoor je niet dagelijk aspirine hoeft te gaan slikken. mensen die niet gevoelig zijn voor vocht nemen niks, maar als je er gevoelig voor bent zou ik voor een aldosterone blokker gaan. wat denk je dat de combi hoge bloeddruk verdoete cholestrolwaarden KAN doen?
TylW: FF ter info: Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar kan via progesteron vorming vocht veroorzaken. Femara of Arimidex zal dat niet onderdrukken. Nolva help vreemd genoeg wel tegen de werking van progesteron op de receptoren.
anadrol aromatiseert niet, het bindt direct op de ER
Soulreaver:
Ik denk dat oestrogenen voor gains een mythe zijn!
dboll en anadrol zijn dus een mythe
Ik vind dat je Gyno en de gevolgen van oestrogenen onderschat. En met Nolva gooi je niks plat. Nolva pakt niet de oorzaak aan maar bestrijdt het gevolg van ONVOORZICHTIGHEID.
Ik ben een voorstander van schone massa die te behouden is na een kuur. Dat gaat makkelijker zonder oestrogenen!
het te erg onderdrukken van oestrogenen beperkt niet alleen je gains, maar is ook nog eens erg ongezond. niet voor niks heeft je lichaam normaliter een balans tussen testosteron en oestrogeen. ik ben voorstander deze balans te handhaven en bij hoger testosteron hoort dus ook hoger oestrogeen. overigens ben ik ook voorstander van schone massa, vandaar ook mijn advies een aldosterone blokker te gebruiken ipv. een onnatuurlijke balans in je lichaam te creeeren.

Zoals ik al zei heb ik niks tegen jou. Ik heb je trouwens na dat incident (wat ik niet eens zo zou willen bestempelen want ik ergerde me er niet eens aan) nog karma gegeven. Alleen ergerde ik me aan onze discussie waarin jij aanvankelijk zei dat nolva in de nakuur (in dit geval S1+) zinloos was en niks zou doen voor test-recover. Waarna na een paar artikelen en ervaringen je niet meer reageerde en in een andere thread weer hetzelfde claimde.