MuscleMeat

Input 3e kuur

ariekanarie zei:
wat is er,bro?

je bent zeker niet gewend dat niet iedereen je napraat?

je hoeft mijn posts niet te lezen hoor als je een teer zieltje hebt.

en of ik hier post of ergens anders gaat jou geen moer aan dus wen er maar vast aan!

of ga je je nu huilen bij de mods en probeer je me te laten bannen omdat ik niet met je meelul?

als je nou ook nog de moeite nam om ergens anders je licht op te steken zou je niet zo sloom reageren.....

:roflol:

Nee lieverd, ik ben alleen allergisch voor mensen die niks onderbouwen en dan zeggen 'wat een figuren hier'.
Als jij met een interessante onderbouwing komt waarom EQ niet werkt en waar ik dan mijn massa aan te danken heb, dan lees ik je verhaal met veel plezier.
Punt is alleen dat je niks anders zegt dan 'het werkt niet, het is niks' en als ze jouw verhaal tegenspreken horen we 'wat een figuren hier'. Nou lekker zeg! :sob:

Dus onderbouw het een beetje.

Ik ga binnenkort een thread neerzetten waaar Deca en EQ ter discussie staan ivm een kuur dus hou het in de gaten dan kan je naar hartelust meepraten over de verschillen.

Dag allemaal, ik moet weer werken vanavond! :(

MrJ zei:
Praktisch vraagje:

Wat is een goede manier om per vial van 10ml 1ml eruit te halen zonder dat er AAS van de ene vial, via de spuit in de andere terecht komt?

Tussenstation oid gebruiken? Of gewoon 1ml uit de ene trekken, gewoon in de volgende vial steken en er nog eens 1ml uithalen? Als je dan iets teveel doortrekt kan je moeilijk hetgeen teveel is weer terugspuiten aangezien het al gemengd is met de AAS uit vial 1.

Gewoon van ene vial in de andere prikken. Voorzichtig 1 ml opzuigen, mocht je dan iets te veel hebben opgezogen, zal die 0.1-0.2 ml het wel niet doen als je het terugdrukt.

Zeker niet omdat het al gedeeltelijk vermengt is.....

volgens mij hoef ik jou niet te vertellen dat elke middel verschillend kan werken bij diverse personen dus hoe moet ik onderbouwen dat ik er 2 x erg weinig van gemerkt heb?

als ik op meerdere fora lees dat 85% van de mensen hetzelfde vinden is het toch niet zo vreemd dat ik deze mening deel met al die mensen?

of verwacht je een medisch en wetenschappelijke analyse in alles wat iemand doet?

Ik ga hoofdzakelijk op mn eigen bevindingen af, en eq in een massakuur heeft voor mij niet gewerkt. Het is dus ook niet mijn favoriet.

Zal voor de cut wel prima middel zijn.

wil je het wel even wetenschappenlijk onderbouwen,leviathan?

anders lul je uit je nek namelijk! :D

Kan aan mij liggen hoor maar volgens mij gaan we dezelfde kant op bij de post van HARDBODY GH uit Turkije
l :to:

• Topic Starter Topic Starter
Leviathan zei:
Ik ga hoofdzakelijk op mn eigen bevindingen af, en eq in een massakuur heeft voor mij niet gewerkt. Het is dus ook niet mijn favoriet.

Zal voor de cut wel prima middel zijn.

Qua eigenschappen (kwalitatieve massa, geen vochtretentie) kan Eq. ook mooi in de cut gebruikt worden.

Probleem is echter dat door de vermeerdering van rode bloedcellen je honger als een paard hebt! En laat dat nu lastig zijn als je in de cut zit! :p

ariekanarie zei:
volgens mij hoef ik jou niet te vertellen dat elke middel verschillend kan werken bij diverse personen dus hoe moet ik onderbouwen dat ik er 2 x erg weinig van gemerkt heb?

als ik op meerdere fora lees dat 85% van de mensen hetzelfde vinden is het toch niet zo vreemd dat ik deze mening deel met al die mensen?

of verwacht je een medisch en wetenschappelijke analyse in alles wat iemand doet?

A: Het zou mooi zijn als je es neerzet in wat voor kuren je het hebt gebruikt; wat je nam aan hoeveelheden, wat je aan bijwerking had en wat je er vervelend aan vond. Kunnen we allemaal wat van leren.

B: Nee verwacht ik ik niet, zie hierboven.

wil je het wel even wetenschappenlijk onderbouwen,leviathan?

anders lul je uit je nek namelijk!

Erg flauw van je. Als iemand gewoon zijn ervaringen neerzet met wat informatie over z'n kuur kan iedereen daaop reageren.
Als je niks neerzet kun je net zo goed iemand zijn die nooit gekuurd heeft want 'da's k*t' roepen kunnen we allemaal.

Als je je nu nog afvraagt: Hoe schrijf ik iets onderbouwends uit eigen ervaring, volgt hier een voorbeeld:
Mijn ervaringen met EQ zijn niet wereldschokkend voor massa, zeer zeker niet.
Ik heb wel mijn beste droge massa gewonnen met EQ.
Ik heb meerdere keren gekuurd met EQ, oplopend van 300mg/week voor 8 weken tot gemiddeld 600mg/week voor 12 weken.
Ik heb gemerkt dat ik een geweldige pomp krijg, droog en hard werd maar gigantische massawinst moet je er niet van verwachten.

Wie geduld heeft en beetje bij beetje wil aankomen kan z'n centen inzetten op EQ. De vraag is echter voor mij: Wat doe ik nu, nu ik mijn laatste kuren EQ heb gebruikt. Het lichaam is EQ-moe na die verschillende keren dus ik ben aan het puzzelen wat ik moet gaan doen. Binnenkort dus een voor sommigen wat schokkende post want ik ga opperen om middelen aan te wenden die ik niet zo zie zitten voor mijzelf :)
Ik heb EQ

ok,bro...

ik reageerde misschien flauw maar ik was niet de enige in dit topic dus ik ging er een beetje in mee.

ik heb EQ in 2 kuren gebruikt samen met test.
1e kuur met eq was samen met sustanon en dboll.

1e kuur zag er zo uit

week 1 t/m 12 750mg sustanon/600mg EQ
ben er een kilo of 7 van aangekomen waarvan ik er ong 4 van heb over gehouden.

2e kuur met eq zat ik 1000mg test enanth/800mg EQ en 1e 4 weken 50mg dboll.
ging de eerste weken als een speer(vd dbol)kwam 6 kilo aan en na week of 6 stagneerde de groei eigenlijk en ben ik niet veel zwaarder geworden en ook weinig verschil in bf%.heb er wederom 4 kilo ong aan over gehouden.

ter vergelijking

andere kuur met 1000mg enanthate/600mg deca en 50mg dboll kwam ik in 12 weken 14 kilo aan waarvan ik er ong 9 heb over gehouden,iets omhoog in bf tijdens kuur maar na kuur was dat weer snel verdwenen dmv wat cardio.

ik baseer mn mening absoluut niet alleen op mijn ervaring want ik weet inmiddels wat voor mij wel werkt en wat niet maar het is juist dat ik op andere boards + nog wat gasten bij mij in de gym hetzelfde hoor dus vandaar mn stelling dat er heel weinig mensen echt positief over zijn.

zullen we nu maar weer lief voor elkaar zijn dan? ;) :D

greetzz

Het wordt er alleen maar interessanter op. :)

Ik ga es broeden op mijn threadje en die zul je binnenkort wel zien.

Ik ben aan het uitdokteren wat te doen, mijn gains zijn vergelijkbaar met de jouwe.
Ik heb op test en EQ ongeveer 6kg gewonnen en er 4 overgehouden, niet gruwelijk veel maar het zijn wel droge nette kilo's.

Zelfs vandaag nog zei een fitness-instructrice dat ik er zo droog uitzag. Dat heb je niet zo snel met Deca en Dbol, je houdt gemiddeld toch aardig wat vocht vast en je komt terug in vet-aanzet ná de kuur. Oké ik heb ecto's groot en droog zien worden van Deca en Dbol maar daar zijn het ook ecto's voor! :D

Al met al kan ik zeggen dat ik genoot van de vasculariteit van EQ, de pomps en de droge harde gains. Dat gaf een beter gevoel dan de ballon-bal-houding die Dbol en Deca me gaven.

ecto's hebben wat dat betreft zeker mazzel daarmee want die knallen er zowat alleen maar droge kilo's op...

voorbeeldje van een gabbertje op de sportschool,nam eerste kuur 500mg sustanon/400mg deca/40mg p dag dboll en klapte er 16 kilo droog op!!!
die jongen is iets van 174 lang dus je kan je wel voorstellen wat voor transformatie dat is :eek:

ben zelf van het endomorfe type dus ik moet juist oppassen met eten terwijl die jongens gewoon elke dag naar de mac kunnen gaan,bij wijze van spreken.

wat zijn je huidige stats trouwens?

ben erg benieuwd naar je thread dus zal het in de gaten houden :)

MrJ zei:
Vochtretentie heeft meer met oestrogenen te maken dan met voeding hoor. :)

En als je nu gelijk of onder je totaal benodigde calorieen zit en je gebruikt toch Dianabol/anadrol, komt er dan toch gewoon vochtretensie of is het toch een beetje afhankelijk van je voeding?

het is zowiezo afhankelijk van je voeding en oestrogenen hebben er idd ook wel wat mee te maken maar niet zoveel als voeding imo.

als jij in een bulkkuur zit en je kalorien zo schoon mogelijk tot je weet te nemen zal je weinig vocht vast houden hoor.

zal het hoogstwaarschijnlijk in je gezicht wat zien maar vd rest valt het reuze mee als je normale hoeveelheden a.s gebruikt.

maar je zal zowiezo van anadrol en dbol wel vocht vast houden,dat hoort er nou eenmaal bij.

MrJ zei:
Praktisch vraagje:

Wat is een goede manier om per vial van 10ml 1ml eruit te halen zonder dat er AAS van de ene vial, via de spuit in de andere terecht komt?

.

Dit "probleem" heb ik dus ook maar ik gebruik 2 spuiten 1 met trek naald en daar trek ik al die heerlijke sappen mee op en die spuit ik in de spuit met prik naald:D

Tevens vind ik het fijn dat arie nu eidelijk ook dingen gaat onderbouwen en ik wil ook even kwijt tegenover hem vette eerste kuurtje's waren dat bro!!!

Ik heb gasten al zien groeien op 200mg deca en 250mg testo

Ook ik kies voor EQ omdat het je honger opwekt en ook omdat je er niet zo vet ? vocht ballon van word,Gezien ik dit wel had bij mijn laaste kuur en ik dat er ook weer af heb moeten trainen kies ik nu maar voor EQ.

Ik zie nu bij een paar maten wat het doet het werkt wel gaat alleen wat trager maar het resultaat mag er zeker zijn.

En dat ik het NU gebruik is ook gewoon omdat ik niet meer dan 1x in het jaar met deca wil kuren.

Het heeft bijde zijn voor en nadelen.

Als slotwoord:DBC POEPIE IK BEN BLIJ DAT JE HIER OOK WEER POST SKATJE-XXX-

marcos zei:
En als je nu gelijk of onder je totaal benodigde calorieen zit en je gebruikt toch Dianabol/anadrol, komt er dan toch gewoon vochtretensie of is het toch een beetje afhankelijk van je voeding?
D-BOL is het meest anabool maar ook het slechtste imo,de massa die je daar mee pakt zal vet en vocht zijn wat in een massa kuur niet verkeerd is maar het zet gewoon heel erg om in oesterogeen

zit schroefje niet toevallig ook op body&fitness?

ik onderbouw graag wat ik zeg hoor maar op de een of andere manier is dat wat beroerd overgekomen ofzo :D

anyway;ik hou er wel van als mensen zeggen wat ze denken dus ik vind het alleen maar tof om met gasten zoals jou,elmo of dbc01 te discusieren, ;)

ariekanarie zei:
zit schroefje niet toevallig ook op body&fitness?

ik onderbouw graag wat ik zeg hoor maar op de een of andere manier is dat wat beroerd overgekomen ofzo :D

anyway;ik hou er wel van als mensen zeggen wat ze denken dus ik vind het alleen maar tof om met gasten zoals jou,elmo of dbc01 te discusieren, ;)
Daar zit ik idd ook maar ook op veel board in de usa,Ik wil graag alles leren en mensen hun ervaringen beleven om het maximale uit mijn kuren te halen!

off topic:zit ik me hier een banaan te vreten smaakt naar teer:D

En voor de rest heb jij ook een uit gesproken mening bv voor d-boll dbc heeft daar weer de schurft aan maar ik heb een klein vermoede dat meneer deze producten gaat gebruiken in zijn volgende kuur :D

ScHrOeFjE zei:
D-BOL is het meest anabool maar ook het slechtste imo,de massa die je daar mee pakt zal vet en vocht zijn wat in een massa kuur niet verkeerd is maar het zet gewoon heel erg om in oesterogeen

Van een as kan je nooit vet worden, zoveel kcal zitten er immers niet in een d-boll tab. Het is wel waar dat sommige as de vetafzetting bevorderen waardoor een overschot aan kcal sneller wordt omgezet in vet dan anders. Het is dan ook de kunst om je dieet zo af te stellen dat dit niet gebeurd. Met d-boll kun je best kwalitatieve massa opbouwen maar verder zul je er inderdaad ook aardig wat vocht bij vasthouden. Dit is echter ook geen ramp in off season. De fout die de meeste maken is echter : ik ben 10 kilo aangekomen en ze vinden het gek als daar weer 4 kilo van afgaat maar 6 kilo zwaarder worden van wat d-boll ios helemaal niet slecht

ScHrOeFjE zei:
Daar zit ik idd ook maar ook op veel board in de usa,Ik wil graag alles leren en mensen hun ervaringen beleven om het maximale uit mijn kuren te halen!

off topic:zit ik me hier een banaan te vreten smaakt naar teer:D

En voor de rest heb jij ook een uit gesproken mening bv voor d-boll dbc heeft daar weer de schurft aan maar ik heb een klein vermoede dat meneer deze producten gaat gebruiken in zijn volgende kuur :D

dat dacht ik al.....want ik zag net je naam daar al online staan...

dan ken je mij nl beter onder de naam Testofreak :eek:

en ik onderbouw alles wat er maar te bouwen valt :D

Terug
Naar boven