Hi Guys! Ik heb me ff ingehouden maar kan het niet laten toch een aantal opmerking te maken:
MrJ. Je kuur ziet er goed uit behalve de laatste weken. In m'n AS-bouwsteenkuur zie je waarom. Je begint je nakuur veel te vroeg en daarom zal je nakuur ook niet heel effectief zijn.
Je hebt in week 13 nog zo veel AAS in je bloed dat je eigen productie wordt onderdrukt. Nolva en Clomid is dan nutteloos voor je eigen testo-herstel. De klap komt dan pas echt als je met je nakuur klaar bent. Je testo is dan te laag en je oestrogeennivo
zal dat proberen te compensere.
Wees verstandig en gebruik Femara. Voor 50 Eurootjes ben je de man. Of begin je nakuur later of verleng hem eventueel. Het liefst week 8,9, 10 kortes esters gebruiken, dan ben je met je huidige nakuur wel het baasje!
DBC: Je zegt:
Deca+Dboll= vochtretentie, no matter what!
Dat is beslist niet waar. Met Femara of Arimidex blijf je zelfs bij DBol lekker droog. Vocht bij Deca werkt via progesteron en daarbij kan Nolva helpen wanneer er tocht vochtretentie optreedt.
Soulreaver: aldosterone hoef je niet te onderdrukken. Je kunt beter de oorzaak aanpakken namelijk een verstoorde zout/potassium balans. Met een goed uitgebalanceerd dieet en een betje extra potassium (2 rijpe banaantjes per dag) kun je dat al compenseren.
DBC en Ariekanarie: neem een voorbeeld aan mij en wees lief tegen elkaar
TylW: FF ter info: Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar kan via progesteron vorming vocht veroorzaken. Femara of Arimidex zal dat niet onderdrukken. Nolva help vreemd genoeg wel tegen de werking van progesteron op de receptoren.
Soulreaver:
arimidex heeft een slechte invloed op je cholestrol, kuren werkt ook al niet bepaald positief en ari maakt het stukken erger. oftewel je slechte cholestrol stijgt naar ongekende hoogte en je goede cholestrol ligt rond het vriespunt.
Misschien helemaal geen AAS nemen? Wat denk je dat oestrogenen doen qua vertafzetiing in je organen, bloedvaten en onderhuids? Je Cholesterol waarden herstellen zich vlotjes na een kuur.
Waarom zou oestrogeenonderdrukking je gains beperken? Je bedoelt dat je dan ggen VOCHT gained? Ik denk dat oestrogenen
voor gains een mythe zijn! Bovendien heb je met Femara of Arimedex nog gewoon voldoende oestrogeen in je bloed!
DBC
Ik gebruik Nolvadex uitsluitend in de nakuur en Provi eventueel tijdens de kuur bij problematische gyno, d.w.z. gyno waar je last van hebt als je gaat slapen op je buit of in het dagelijks leven. Je moet de neveneffecten van een kuur zoals gevoelige tepels op de koop toe nemen (tot een bepaald punt) en pas als het hinderlijk wordt actie gaan ondernemen. Meteen van begin af aan platgooien met Nolvadex (een in mijn ogen nog steeds gevaarlijker goedje dan men denkt hier) is niet nodig
.
Ik vind dat je Gyno en de gevolgen van oestrogenen onderschat. En met Nolva gooi je niks plat. Nolva pakt niet de oorzaak aan maar bestrijdt het gevolg van ONVOORZICHTIGHEID.
Ik ben een voorstander van schone massa die te behouden is na een kuur. Dat gaat makkelijker zonder oestrogenen!