Fitness Seller

Input 3e kuur

Chemical zei:
Van een as kan je nooit vet worden, zoveel kcal zitten er immers niet in een d-boll tab. Het is wel waar dat sommige as de vetafzetting bevorderen waardoor een overschot aan kcal sneller wordt omgezet in vet dan anders. Het is dan ook de kunst om je dieet zo af te stellen dat dit niet gebeurd. Met d-boll kun je best kwalitatieve massa opbouwen maar verder zul je er inderdaad ook aardig wat vocht bij vasthouden. Dit is echter ook geen ramp in off season. De fout die de meeste maken is echter : ik ben 10 kilo aangekomen en ze vinden het gek als daar weer 4 kilo van afgaat maar 6 kilo zwaarder worden van wat d-boll ios helemaal niet slecht
idd hier steun ik je ook voor 100% in :D maare hoeveel Kcal zit er nou in 1 tab :D

En hier is het waar veel mensen de fout mee in gaan ik blijf het zeggen je kan nog 1000mg testo zetten of 50mg d-boll/day gebruiken je bent wat je eet en hoe je slaapt.

En ik zal het zekers ook nog eens gebruiken ik heb er ook vette gains op gehad en best wat aan overgehouden.
Maar dan wel in mijn bulk!,En ik had trouwens ruim 10kg gepakt en er toch 8,5 van over gehouden het is vast te trainen ,maar dat hoef ik jou niet te gaan zeggen dacht ik zo ........alleen je bf gaat best wat naar boven tijdens zo kuur maar nogmaals dieet bijstellen.

ScHrOeFjE zei:
idd hier steun ik je ook voor 100% in :D maare hoeveel Kcal zit er nou in 1 tab :D

En hier is het waar veel mensen de fout mee in gaan ik blijf het zeggen je kan nog 1000mg testo zetten of 50mg d-boll/day gebruiken je bent wat je eet en hoe je slaapt.

En ik zal het zekers ook nog eens gebruiken ik heb er ook vette gains op gehad en best wat aan overgehouden.
Maar dan wel in mijn bulk!,En ik had trouwens ruim 10kg gepakt en er toch 8,5 van over gehouden het is vast te trainen ,maar dat hoef ik jou niet te gaan zeggen dacht ik zo ........alleen je bf gaat best wat naar boven tijdens zo kuur maar nogmaals dieet bijstellen.

In dat geval ben ik een slaperige snack a jack op het moment !!! nee gelijk heb je !

Dboll en Deca houden wel degelijk een mep vocht vast Arie en dat hoef ik verder niet uiy te leggen denk ik. Ik kan altijd meteen zien aan kereltjes op straat of in de gym of ze aan een kwalitatieve kuur zitten of aan de roze rotzooi zitten (danwel witte uit Rusland :D )

Verder vind ik dat schema wat die ecto bij jou in de gym deed schandalig fout want:
veel teveel voor een beginneling en typisch het voorbeeld van een 'horen-zeggen/aageboden-in-de-gym'-kuur; als het maar hoog gedoseerd is!
400mg Deca, 40mg dbol haleluyah zeg, in zijn volgende kuur zal ie meteen hard van stapel moeten lopen om z'n lichaam nog te verbazen.

Zo, dat was het weer op de woensdagochtend. :)

marcos zei:
En als je nu gelijk of onder je totaal benodigde calorieen zit en je gebruikt toch Dianabol/anadrol, komt er dan toch gewoon vochtretensie of is het toch een beetje afhankelijk van je voeding?
Onder je cal bij een bulk kuur? Aangezien cal niets te maken hebben met estrogeen en aldosterone (verantwoordelijk voor vochtretentie), zal voeding geen invloed hebben om hoeveel vocht je subcutaan hebt.
het is wel mogelijk door een tekort aan koolhydraten dat je spieren minder vocht bevatten en je dus niet alleen plat zal uitzien, maar ook nog eens zacht en papperig.

Het enige wat iets zal veranderen aan het vocht dat je subcutaan vasthoudt is je zout/mineraal -en water inname.

Wat de eeuwige discussie rond massa/droge massa kuurtjes aangaat, laat iedereen maar zelf beslissen wat het beste werkt. Ik focus mij niet op kilo's, maar wat de weegschaal én spiegel én huidplooimeter me leert.

Je moet, zeker bij een Dboll-included kuur, nooit onder je calls gaan zitten.
Vocht-retentie krijg je, zal je krijgen, en zul je eraf moeten halen na je kuur.

Deca+Dboll= vochtretentie, no matter what!

Je staat er niet papperig bij ofzo, hard en rond, maar dus wel op een opgeblazen manier.
Je pikt ze er altijd zo uit in de gym, de Deca/Dboll-klantjes.

TylW zei:
Aangezien cal niets te maken hebben met estrogeen en
aldosterone (verantwoordelijk voor vochtretentie), zal voeding geen invloed hebben om hoeveel vocht je subcutaan hebt.
Het enige wat iets zal veranderen aan het vocht dat je subcutaan vasthoudt is je zout/mineraal -en water inname.

precies! als je geen vocht wil neem dan een aldosterone blokker oid.

MrJ zei:
Probleem is echter dat door de vermeerdering van rode bloedcellen je honger als een paard hebt! En laat dat nu lastig zijn als je in de cut zit! :p

Dat had ik tijdens mn massakuur ook verwacht, maar dat hongergevoel bleef vreemdgenoeg uit.

Leviathan zei:
Dat had ik tijdens mn massakuur ook verwacht, maar dat hongergevoel bleef vreemdgenoeg uit.
wat was jouw dosis 200? 400? of had je hem verhoogt later naar 400mg?

afijn EQ is een traag goedje maar honger krijg je er wel van:D

ScHrOeFjE zei:
wat was jouw dosis 200? 400? of had je hem verhoogt later naar 400mg?

afijn EQ is een traag goedje maar honger krijg je er wel van:D

Ben na 3 wkn van 200 naar 400 gegaan. Hongergevoel bleef gedurende de gehele kuur uit (10 wkn).

DBC01 zei:
Dboll en Deca houden wel degelijk een mep vocht vast Arie en dat hoef ik verder niet uiy te leggen denk ik. Ik kan altijd meteen zien aan kereltjes op straat of in de gym of ze aan een kwalitatieve kuur zitten of aan de roze rotzooi zitten (danwel witte uit Rusland :D )

Verder vind ik dat schema wat die ecto bij jou in de gym deed schandalig fout want:
veel teveel voor een beginneling en typisch het voorbeeld van een 'horen-zeggen/aageboden-in-de-gym'-kuur; als het maar hoog gedoseerd is!
400mg Deca, 40mg dbol haleluyah zeg, in zijn volgende kuur zal ie meteen hard van stapel moeten lopen om z'n lichaam nog te verbazen.

Zo, dat was het weer op de woensdagochtend. :)

nu klink je weer roomser dan de paus en dat is jammer...

ben vergeten te vermelden dat die jongen eerder al eens een dbol only kuurtje had gedaan op 35mg per dag en daar heeft ie weinig resultaat mee gehaald.
dus nu wou ie het 100% goed doen en dat is prima gelukt dacht ik zo...
hoe wou je sustanon anders doseren?
zal em toch 2x per week moeten zetten en dan kom je op 500mg p week wat helemaal niet schokkend is.
belangrijkste van dit verhaal is eigenlijk dat ie het wel best vind nu omdat ie er gewoon super uitziet en misschien wil ie ooit nog eens een kuurtje doen maar dat weet ie nog niet....tis nu inmiddels 3kwart jaar geleden en heeft al zn gains behouden.
met je hoeveelste kuur ga jij straks beginnen?
wat is dus wijsheid,bro?
iets in 1x goed aanpakken met gegarandeerd resultaat of hopen dat het goed gaat op minimale hoeveelheden en vervolgens als het resultaat tegen valt al nadenken over je volgende kuur?
ik ga voor optie 1 iig.

Leerzaam topic jongens:thumbs:

sorry hoor soulreaver, dat ik telkens van die moeilijke vragen aan je stel
maar wat zijn aldosterone blokkers ????

word weer een leerzaam draadje idd

groetjes

Geeft niks hoor :)

De enige echte aldosterone blokker is spironolactone, maar dat werkt ook als een anti-oestrogeen en dat willen we niet. 2 andere opties zijn aldactizide en thiazide. wat ik ook gelezen heb ik een combi die big cat gebruikt en dat is aldactizide met lage dosis spironolactone. voordelen hiervan zijn ook dat de bloeddruk lager wordt en de meeste hebben last van een veel vocht vasthouden en hoge bloeddruk in een kuur, beide wordt dus aangepakt.

Hi Guys! Ik heb me ff ingehouden maar kan het niet laten toch een aantal opmerking te maken:

MrJ. Je kuur ziet er goed uit behalve de laatste weken. In m'n AS-bouwsteenkuur zie je waarom. Je begint je nakuur veel te vroeg en daarom zal je nakuur ook niet heel effectief zijn.
Je hebt in week 13 nog zo veel AAS in je bloed dat je eigen productie wordt onderdrukt. Nolva en Clomid is dan nutteloos voor je eigen testo-herstel. De klap komt dan pas echt als je met je nakuur klaar bent. Je testo is dan te laag en je oestrogeennivo
zal dat proberen te compensere.
Wees verstandig en gebruik Femara. Voor 50 Eurootjes ben je de man. Of begin je nakuur later of verleng hem eventueel. Het liefst week 8,9, 10 kortes esters gebruiken, dan ben je met je huidige nakuur wel het baasje!

DBC: Je zegt:
Deca+Dboll= vochtretentie, no matter what!

Dat is beslist niet waar. Met Femara of Arimidex blijf je zelfs bij DBol lekker droog. Vocht bij Deca werkt via progesteron en daarbij kan Nolva helpen wanneer er tocht vochtretentie optreedt.

Soulreaver: aldosterone hoef je niet te onderdrukken. Je kunt beter de oorzaak aanpakken namelijk een verstoorde zout/potassium balans. Met een goed uitgebalanceerd dieet en een betje extra potassium (2 rijpe banaantjes per dag) kun je dat al compenseren.

DBC en Ariekanarie: neem een voorbeeld aan mij en wees lief tegen elkaar :D

TylW: FF ter info: Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar kan via progesteron vorming vocht veroorzaken. Femara of Arimidex zal dat niet onderdrukken. Nolva help vreemd genoeg wel tegen de werking van progesteron op de receptoren.

Soulreaver:
arimidex heeft een slechte invloed op je cholestrol, kuren werkt ook al niet bepaald positief en ari maakt het stukken erger. oftewel je slechte cholestrol stijgt naar ongekende hoogte en je goede cholestrol ligt rond het vriespunt.
Misschien helemaal geen AAS nemen? Wat denk je dat oestrogenen doen qua vertafzetiing in je organen, bloedvaten en onderhuids? Je Cholesterol waarden herstellen zich vlotjes na een kuur.
Waarom zou oestrogeenonderdrukking je gains beperken? Je bedoelt dat je dan ggen VOCHT gained? Ik denk dat oestrogenen
voor gains een mythe zijn! Bovendien heb je met Femara of Arimedex nog gewoon voldoende oestrogeen in je bloed!

DBC
Ik gebruik Nolvadex uitsluitend in de nakuur en Provi eventueel tijdens de kuur bij problematische gyno, d.w.z. gyno waar je last van hebt als je gaat slapen op je buit of in het dagelijks leven. Je moet de neveneffecten van een kuur zoals gevoelige tepels op de koop toe nemen (tot een bepaald punt) en pas als het hinderlijk wordt actie gaan ondernemen. Meteen van begin af aan platgooien met Nolvadex (een in mijn ogen nog steeds gevaarlijker goedje dan men denkt hier) is niet nodig
.

Ik vind dat je Gyno en de gevolgen van oestrogenen onderschat. En met Nolva gooi je niks plat. Nolva pakt niet de oorzaak aan maar bestrijdt het gevolg van ONVOORZICHTIGHEID.
Ik ben een voorstander van schone massa die te behouden is na een kuur. Dat gaat makkelijker zonder oestrogenen!

Arie en ik zijn nogal rechtvoorznraap maar who cares :D

Ik ben geen voorstander van Nolva IN een kuur omdat het wel degelijk invloed heeft op je gains. Weekend lieverd! :D

Oh en trouwens, leerzaam deze hoor. Femara is nog niet langsgekomen in mijn beleving dus alle info= welkom! :)

DBC01 zei:
Arie en ik zijn nogal rechtvoorznraap maar who cares :D

Ik ben geen voorstander van Nolva IN een kuur omdat het wel degelijk invloed heeft op je gains. Weekend lieverd! :D

Arie ben ik al tegengekomem haha.

Over Nolva tijdens de kuur wil ik niet eens discussieren omdat het een symptoombestrijder is. Ik pak liever de oorzaak aan met Femara (eventueel) Arimidex. Nolva kan in de nakuur nuttig zijn of bij de bestrijding van pogesteron gerelateerde Gyno problemen en vocht.

Elmo zei:
TylW: FF ter info: Anadrol aromatiseert niet naar oestrogeen maar kan via progesteron vorming vocht veroorzaken. Femara of Arimidex zal dat niet onderdrukken. Nolva help vreemd genoeg wel tegen de werking van progesteron op de receptoren.
Even ter info ;), het gaat ff iets anders, hoewel je dichtbij zit. Ipv zelf de hele uitleg te doen, neem ik een quote van Big Cat waar het een beetje samengevat instaat:

It has been suggested that the estrogenic effects of oxymetholone may not be as much mediated by estrogen, as by oxymetholone itself activating the estrogen receptor. Because there is little to no aromatisation off oxymetholone, the possible progestational effect was examined first. Similar to that of nandrolone perhaps. But a study2 testing the progestational effects of oxymetholone and methandrostenolone against those of testosterone as well as nandrolone and its metabolites showed that the progestagenic activity of oxymetholone wasn't even in the neighbourhood of that of testosterone, let alone nandrolone. Ruling out the possibility of progestagenic activity and aromatisation, that only left oxymetholone engaging in a structure with the estrogen receptor itself. Since it has an A-ring similar to that of estradiol (the prime estrogen) so this would be the most logical explanation. Since progesterone acts as an estrogen agonist, it would require circulating estrogen to negotiate such levels of water build-up as oxymetholone causes, so it seemed like a far-fetched idea to begin with.

The water component resulting from oxymetholone use is not be under-estimated either. The benefit of water retention is of course a lubrication of the joints, allowing the comfort of pain-free workouts even with extremely heavy weights, as well as the retention of more nutrients inside the cell, possibly leading to more permanent growth in muscle tissue. The downside to a massive water retention is that it gives you a rather puffed up look. A look not uncommon in off-season competitive bodybuilders and the heaviest classes of powerlifters. With the estrogen increase of course comes the increased risk of more side-effects such as gynocomastia (growth of breast tissue in men). Therefore its always advised that a cycle of oxymetholone is accompanied by the use of an anti-estrogen such as Nolvadex. Nolvadex, keeping in mind that aromatase enzyme is not involved, would be the wiser choice as it blocks the receptor for estrogen rather than the aromatase enzyme. Its wise to note as well that the gains from oxymetholone are largely mediated by estrogen, so reducing estrogen may reduce results as well.
Samengevat: Anadrol zelf geeft signalen aan de ER
Hierdoor stijgen estrogene effecten. Er is geen aromatisering, dus middelen die het aromatiseren tegengaan zijn nutteloos.

het enige wat werkt is de ER blokkeren dmv nolvadex. Maar hierdoor verdwijnt bijna alle winst van anadrol.
Een soortgelijk verhaal gaat op bij dianabol, al gaat het dan nog iets anders.

Er zijn nog punten die je zegt waar ik zeker nog opmerkingen over heb omdat ze niet altijd waar zijn, of zeker ter discussie kunnen staan, maar daar heb ik nu ff geen zin in.

Elmo zei:
Arie ben ik al tegengekomem haha.

Over Nolva tijdens de kuur wil ik niet eens discussieren omdat het een symptoombestrijder is. Ik pak liever de oorzaak aan met Femara (eventueel) Arimidex. Nolva kan in de nakuur nuttig zijn of bij de bestrijding van pogesteron gerelateerde Gyno problemen en vocht.
De oorzaak bij anadrol, zoals in eerdere reply, is niet aromatisering maar activiteit van de molecuul zelf aan de ER.

Dus nolvadex is het enige wat kan helpen tegen neveneffecten voortgebracht door anadrol. Nolvadex is, imo, een middel dat je gebruikt als aromatase remmers niet werken. het is zeer effectief en kan gebruikt worden tijdens een kuur, indien dat nodig blijkt.

Maar het gebruik van al deze middelen tijdens een d-bol kuur of andere kuur waar omzetting naar estrogeen of estrogene/progestagene activiteit optreed is gewoon vragen om minder goede gains. De meeste winst van massa steroiden komt van vocht, neem het vocht weg en je hebt nog 30-40% van je winst over.

Terug
Naar boven