- Waardering
- 6
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 135kg
- Vetpercentage
- 30%
Hallo Allemaal,
Lang geleden lid geworden en ook lang geleden dat ik weer dit forum opzoek.
Ik heb 20 jaar geleden actief aan bodybuilding gedaan en dat toen rond de 95kg met een lage vet%. At ongeveer 5-7 keer per dag en zat 2x per dag in de gym op train dagen. Echter heb ik nooit anabolen gebruikt en denk ook niet dat ik daar klaar voor ben.
Nu ben ik sinds twee maanden weer begonnen en doe een rustige 3 x per week training sessie om er rustig weer in te komen. Einddoel zal wel meer zijn natuurlijk.
Ik train pull/push/legs dagen, met 3 oefeningen per spiergroep 12-10-8 reps met verhoging van kg.
Ik vind het ook heerlijk om supersets te doen oftewel dropsets van hoog naar laag met meer reps tot de pump er is.
Buikspier oefeningen op elke dag zoveel ik kan.
Ik begin met cardio tot ik tussen de 159-165 zit met me hartslag alvorens ik aan gewichten ga trekken en duwen.
Ik ben inmiddels 45j, 1.79cm, 135kg met 35% van ongewenste percentages.
Gebruik op dit moment:
Ik hoop dat er mensen zijn die wellicht enige input kunnen geven op het bovenstaande of een betere manier weten om dit aan te pakken.
Links ook altijd welkom met meer lees materiaal.
Alvast bedankt voor je tijd.
Mvg
Artur
Lang geleden lid geworden en ook lang geleden dat ik weer dit forum opzoek.
Ik heb 20 jaar geleden actief aan bodybuilding gedaan en dat toen rond de 95kg met een lage vet%. At ongeveer 5-7 keer per dag en zat 2x per dag in de gym op train dagen. Echter heb ik nooit anabolen gebruikt en denk ook niet dat ik daar klaar voor ben.
Nu ben ik sinds twee maanden weer begonnen en doe een rustige 3 x per week training sessie om er rustig weer in te komen. Einddoel zal wel meer zijn natuurlijk.
Ik train pull/push/legs dagen, met 3 oefeningen per spiergroep 12-10-8 reps met verhoging van kg.
Ik vind het ook heerlijk om supersets te doen oftewel dropsets van hoog naar laag met meer reps tot de pump er is.
Buikspier oefeningen op elke dag zoveel ik kan.
Ik begin met cardio tot ik tussen de 159-165 zit met me hartslag alvorens ik aan gewichten ga trekken en duwen.
Ik ben inmiddels 45j, 1.79cm, 135kg met 35% van ongewenste percentages.
Gebruik op dit moment:
- Pre workouts
- Whey protein isolate 2x per dag
- Creatine hmb infused
- En stackers2 2x per dag.l, voor het ontbijt en na mijn lunch (zonder ephedra, zo te zien is dat niet meer krijgbaar...)
Ik hoop dat er mensen zijn die wellicht enige input kunnen geven op het bovenstaande of een betere manier weten om dit aan te pakken.
Links ook altijd welkom met meer lees materiaal.
Alvast bedankt voor je tijd.
Mvg
Artur

, sumo worstelaars zouden een beter voorbeeld van gespierde dikkertjes zijn. En nog damn lenig ook