MuscleMeat

Insane - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Insane geeft je monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht. De meest hotte ingredienten in één extreem heftige totaal formule.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie en harde trainingen
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super! Ik had Cola smaak, ondanks dat er een licht bittertje in zat erg goed van smaak. Vooral voor een pre-workout bijzonder aangenaam.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop: INSANE
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker of andere kado's (2 in totaal)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
    Doet precies wat het beloofd.

Mijn review:

Gezien ik nogal pre-workout verslaafd ben en een vriend vertelde dat hij erg te spreken was over deze nieuwe pre-workout van Body en Fit, moest ik hem ook proberen.

Prijs (€19,90) viel erg mee, vooral in vergelijking met No-Xplode (€34,50) die ik normaal gebruik.

Gezien ik de laatste tijd toch zeker de helft van me trainingen pre-workouts gebruik nam ik de eerste keer maar meteen een heel schepje (van No-Xplode neem ik anderhalf schep)

Smaak Cola was erg goed! Zeker aan te raden.

Na een kwartier begon ik me al redelijk actief te worden en zin te krijgen in de Gym.
Eenmaal op de sportschool keihard benen getrained.
Rush en energie was echt keihard! Super focus, zat er helemaal in (je kent het wel)
Had totaal geen zin in rust tussen me setjes, knalde in een keer door en trainde ik veel zwaarder dan normaal totdat me benen echt helemaal gesloopt waren.
Na me training geen rare crash zoals bij vaak gezien vergelijkbare sterke pre's.

Later in de week ben ik de supp nog blijven nemen en tot nu toe nog totaal geen gewenning/verminderde werking. Keer op keer keiharde trainingen met dikke pomps (waarsch door de agmatine)

Ik hield niet zo van die oude supps met geranamine/dmaa waar je alleen maar van stond te stuiteren, hartkloppingen en crashes kreeg. Maar supps zonder geranamine/dmaa zijn vaak erg soft.

Toch lijkt Body En Fitshop hier de spijker op de kop geslagen te hebben.
Keiharde Pre-workout zonder helemaal strak te staan en te zwaar te crashen.

Ze garanderen; Sterker kan niet, en dat lijkt toch redelijk gelukt te zijn lijkt mij.
Het is echt een beukerd van een supp en denk echt dat ie niemand gaat teleurstellen.

insanepot2-Gebruiken2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weinig aan toe te voegen man :D Smaak vind ik alleen niet hele top maja dat vind ik het minst belangrijk bij een pre :P

Inderdaad! Een super PWO hoeft niet goed te smaken en wat je zegt, er zijn weinig lekkere PWO's die daarnaast ook nog doen waarvoor ze gemaakt zijn :p Insane! doet zeker zijn ding :)

Bart
 
Smaakt niet top maar knallen op 1,5 scoop bevalt goed :D
 
Smaakt niet top maar knallen op 1,5 scoop bevalt goed :D

Ik vond cola smaak altijd top.
Is wel een sterke pre als je t aan mij vraagt. Ging zelf nooit hoger dan 1 scoop.
 
Smaakt niet top maar knallen op 1,5 scoop bevalt goed :D

Ik vond cola smaak altijd top.
Is wel een sterke pre als je t aan mij vraagt. Ging zelf nooit hoger dan 1 scoop.

Er zijn inderdaad supplementen met een betere smaak, maar toch is Insane! 1 van mijn favoriete PWO's :)
En ik denk dat jullie dat met mij delen zo te lezen :cool:

Bart
 
Heb een sample gebruikt van insane. Werkt erg goed, had een supertraining :). Groot nadeel vind ik dat ik niet in slaap kwam in de avond/nacht :(. Het is dat ik altijd in de avond train, anders had ik het wel gekocht.
 
Ik gebruik'm ook. Voeg wel extra Agmatine toe. Goed spul, doet wat moet. Ook te gebruiken voor duursport. Geen crash....;)
 
Nu unstoppable eruit ligt switch ik straks na mijn laatste potje weer terug naar Insane. Blijft een topper
 
Wat is nou volgens jullie de beste pwo?
Heb o.a Assault MP, Unstoppable, Ulift en Crazy geprobeerd.
Welke moet ik volgens jullie in huis halen? Unstoppable & Assault MP staan het hoogste op mijn lijstje tot nu toe.
Welke PWO's kunnen hier volgens jullie aan tippen?
 
Wat is nou volgens jullie de beste pwo?
Heb o.a Assault MP, Unstoppable, Ulift en Crazy geprobeerd.
Welke moet ik volgens jullie in huis halen? Unstoppable & Assault MP staan het hoogste op mijn lijstje tot nu toe.
Welke PWO's kunnen hier volgens jullie aan tippen?
Ik vind persoonlijk Assault en Pre+ erg goede pre-workouts, terwijl mijn collega fan is van Game-Day en C4. Als je kijkt naar prijs/kwaliteit vind ik Insane ook erg goed (zeker gezien de ingrediënten).

Ralf
 
Wat is nou volgens jullie de beste pwo?
Heb o.a Assault MP, Unstoppable, Ulift en Crazy geprobeerd.
Welke moet ik volgens jullie in huis halen? Unstoppable & Assault MP staan het hoogste op mijn lijstje tot nu toe.
Welke PWO's kunnen hier volgens jullie aan tippen?

Game-Day is inderdaad heavy.

Die nieuwe van Muscletech is ook zeker goed!

En deze Insane vind ik ook nogsteeds top! Cola smaak :zuip:
 
Dan maar eens voor Insane gaan, qua prijs is deze zeker aantrekkelijk.
Vandaag op half litertje koffie getraind + een banaan, kan ook prima. ;-)
 
Game-Day is inderdaad heavy.

Die nieuwe van Muscletech is ook zeker goed!

En deze Insane vind ik ook nogsteeds top! Cola smaak :zuip:

Game day is mijn persoonlijke favoriet momenteel! :D En inderdaad, de cola: :meal:

Dan maar eens voor Insane gaan, qua prijs is deze zeker aantrekkelijk.
Vandaag op half litertje koffie getraind + een banaan, kan ook prima. ;-)

Haha, koffie doet de truc soms ook inderdaad! Ben benieuwd wat je van je training met Insane vind ;)

Jordy
 
Vandaag sample hiervan genomen.
Zowel qua smaak als werking beter dan zijn kleine broertje Crazy.
Ik kreeg persoonlijk een goede focus ervan en net dat beetje extra energy.
Rating: 7.5/10
 
Vandaag sample hiervan genomen.
Zowel qua smaak als werking beter dan zijn kleine broertje Crazy.
Ik kreeg persoonlijk een goede focus ervan en net dat beetje extra energy.
Rating: 7.5/10

Jordi, probeer hem eens op 2 goede scoops. Bij mij knalt Insane op 2 scoops net zo hard als de Pre's van vroeger.
 
Jordi, probeer hem eens op 2 goede scoops. Bij mij knalt Insane op 2 scoops net zo hard als de Pre's van vroeger.


Ik heb vanavond 2 scoops Insane genomen, maar was voor mij zware overkill haha. Hou t voortaan bij max anderhalf.
Inderdaad net als die oude pre's als je zo veel pakt.

Heb nu die smaak fruit sensation ofzo gekocht, die is echt bizar lekker.
 
Ik heb vanavond 2 scoops Insane genomen, maar was voor mij zware overkill haha. Hou t voortaan bij max anderhalf.
Inderdaad net als die oude pre's als je zo veel pakt.

Heb nu die smaak fruit sensation ofzo gekocht, die is echt bizar lekker.

Haha don't overdo it :D Insane is inderdaad sterker als men verwacht!
En Fruit Sensation is inderdaad een aanrader :)
 
Ik heb een sample van een vriend gehad. Maar wat zijn de voedingswaarde/ kcal van deze PWO? en de exacte ingrediënten (ivm allergieën)?. Dit staat nl ook niet op de site. Per 16,5 gr staan nl maar 9 a 10 gram aan ingrediënten gespecificeerd. Waar bestaat de rest uit?
 
Ik heb een sample van een vriend gehad. Maar wat zijn de voedingswaarde/ kcal van deze PWO? en de exacte ingrediënten (ivm allergieën)?. Dit staat nl ook niet op de site. Per 16,5 gr staan nl maar 9 a 10 gram aan ingrediënten gespecificeerd. Waar bestaat de rest uit?

Hier ben ik ook benieuwd naar...
 
Back
Naar boven