Fitness Seller

Insane - Body & Fit Sports Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star10.png
10/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Insane geeft je monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht. De meest hotte ingredienten in één extreem heftige totaal formule.
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie en harde trainingen
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Super! Ik had Cola smaak, ondanks dat er een licht bittertje in zat erg goed van smaak. Vooral voor een pre-workout bijzonder aangenaam.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 maatschepje
  • Waar heb je het supplement gekocht? Body en Fitshop: INSANE
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Gratis shakebeker of andere kado's (2 in totaal)
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €19,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Zeker!
    Doet precies wat het beloofd.

Mijn review:

Gezien ik nogal pre-workout verslaafd ben en een vriend vertelde dat hij erg te spreken was over deze nieuwe pre-workout van Body en Fit, moest ik hem ook proberen.

Prijs (€19,90) viel erg mee, vooral in vergelijking met No-Xplode (€34,50) die ik normaal gebruik.

Gezien ik de laatste tijd toch zeker de helft van me trainingen pre-workouts gebruik nam ik de eerste keer maar meteen een heel schepje (van No-Xplode neem ik anderhalf schep)

Smaak Cola was erg goed! Zeker aan te raden.

Na een kwartier begon ik me al redelijk actief te worden en zin te krijgen in de Gym.
Eenmaal op de sportschool keihard benen getrained.
Rush en energie was echt keihard! Super focus, zat er helemaal in (je kent het wel)
Had totaal geen zin in rust tussen me setjes, knalde in een keer door en trainde ik veel zwaarder dan normaal totdat me benen echt helemaal gesloopt waren.
Na me training geen rare crash zoals bij vaak gezien vergelijkbare sterke pre's.

Later in de week ben ik de supp nog blijven nemen en tot nu toe nog totaal geen gewenning/verminderde werking. Keer op keer keiharde trainingen met dikke pomps (waarsch door de agmatine)

Ik hield niet zo van die oude supps met geranamine/dmaa waar je alleen maar van stond te stuiteren, hartkloppingen en crashes kreeg. Maar supps zonder geranamine/dmaa zijn vaak erg soft.

Toch lijkt Body En Fitshop hier de spijker op de kop geslagen te hebben.
Keiharde Pre-workout zonder helemaal strak te staan en te zwaar te crashen.

Ze garanderen; Sterker kan niet, en dat lijkt toch redelijk gelukt te zijn lijkt mij.
Het is echt een beukerd van een supp en denk echt dat ie niemand gaat teleurstellen.

insanepot2-Gebruiken2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Nu staat er op de pot: aanbevolen hoeveelheid (1scoop) niet overschijdn, is het dan wel veilig meer te nemen? Zou graag 1,5 of 2 scoops willen proberen merk niks bij 1 scoop
 
Nu staat er op de pot: aanbevolen hoeveelheid (1scoop) niet overschijdn, is het dan wel veilig meer te nemen? Zou graag 1,5 of 2 scoops willen proberen merk niks bij 1 scoop

Standaard BnF probleem. De dosis is nooit op orde. Je moet altijd meer nemen, en dan ga je kapot door de overdosis caffeine. Al met al kun je veel beter iets als Assault nemen.
Gelukkig is er een vast clubje reviewers, of nieuwe leden, die het nieuwste product van BnF steeds geweldig vinden. :o
 
Standaard BnF probleem. De dosis is nooit op orde. Je moet altijd meer nemen, en dan ga je kapot door de overdosis caffeine. Al met al kun je veel beter iets als Assault nemen.
Gelukkig is er een vast clubje reviewers, of nieuwe leden, die het nieuwste product van BnF steeds geweldig vinden. :o

Was een bs, dit is gewoon een goed product. En niet alles van B&F is goed, de pindapasta is bv niet te nassen ;)
Zou eens 1,5 scoop proberen, bij pre's kan er na verloop van tijd gewenning optreden.
 
Standaard BnF probleem. De dosis is nooit op orde. Je moet altijd meer nemen, en dan ga je kapot door de overdosis caffeine. Al met al kun je veel beter iets als Assault nemen.
Het heeft te maken met voedselveiligheid. Een scoop Insane! bevat al snel 275mg caffeine. Als wij zeggen "ach joh, neem gerust 3 scheppen" dan kan dat negatieve gezondheidsgevolgen hebben. Vandaar wij altijd één scoop adviseren. Wil je er twee? Dat kan natuurlijk altijd, dit is dan wel op eigen risico.

Ralf
 
Ik neem bv 2 caffeïnepillen voor een training en dit is 400mg dan. Ik reageer daar best op ipv 1pil en ik slaap nog steeds goed. Kijk wat je eigen lichaam erbij zegt.
 
Ja het Sniezel-syndroom word het ook wel genoemd :p
Elke 2mnd een nieuwe pre de markt op brengen haha.

en dan de tekst bij de Unstoppable...

"De afgelopen jaren is er geen enkele innovatie meer geweest op het gebied van pre-workouts. Bekijk de labels van verschillende pre-workouts maar eens, ze bevatten allemaal dezelfde ingrediënten in een net iets andere verhouding."

m.a.w. "ook onze eigen schier-oneindige stroom aan pre-workouts (Pre-workout Power, nr 1. Hard, Strong, Crazy, The 8, The 9 en Insane) was eigenlijk maar middelmatig 13 in een dozijn spul"
 
Waarom altijd zo moeilijk doen guys? Heel simpel, voor de meeste pre's geld dat je altijd meer moet nemen dan aanbevolen. We hebben inmiddels allang een resistentie op gebouwd. Zo is het nu eenmaal. Zijn weinig vernieuwingen laatste tijd. So what?? Pick one, kijk hoe hij voelt en knalleuh!! ;) Ik ga vooralsnog top op insane!
De nieuwe unstoppable nog niet geprobeerd.
 
Insane! Pre-workout
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Deze week extra scherp geprijsd! (tot en met donderdag)
 
voor de meeste pre's geld dat je altijd meer moet nemen dan aanbevolen...

Ook dat is per persoon best afhankelijk. Ik neem elke dag wel een pre-workout en neem hooguit een schepje met een bult erop en ga als een malle.
Lucky me :D
 
Ook dat is per persoon best afhankelijk. Ik neem elke dag wel een pre-workout en neem hooguit een schepje met een bult erop en ga als een malle.
Lucky me :D
Goede tollerantie :) Ik gebruik ook altijd 0.5-1 schepje. Net dat extra energie, pomp en net wat harder trainen. Insane is mijn favoriete pre-workout!

Insane! nu extra scherp geprijst!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Insane geeft je monsterlijke pomps, energierush, uithouding, spiergroei en kracht. De meest hotte ingredienten in één extreem heftige totaal formule.
 
De Insane! is deze week verkrijgbaar voor slechts 16,50! :)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Profiteer nu! :D

Bart
 
Lekker combineren met citrulline, agmatine, en monster caps voor een super pomp!
 
Standaard BnF probleem. De dosis is nooit op orde. Je moet altijd meer nemen, en dan ga je kapot door de overdosis caffeine. Al met al kun je veel beter iets als Assault nemen.
Gelukkig is er een vast clubje reviewers, of nieuwe leden, die het nieuwste product van BnF steeds geweldig vinden. :o

Juist ja,
preworkout deed niets voor me.
 
Het is een gecombineerde pre-workout waar creatine, agmatine, beta-alanine, bcaa, caffeine etc etc in zit. Als je een resistentie voor de stimulanten hebt, of gewoon persoongebonden minder gevoelig voor bent, dan zitten er alsnog middelen in die je meer pomp, meer uithoudingsvermogen, beter herstel etc geven.

Ik ga er beter op dan bijv een NoXplode die het dubbele kost.
 
Blijft een top PRE vind ik, 2 goede scoops ga ik echt goed op nog steeds. Cola flavour vind ik ook nog steeds leuk en lekker om te drinken. Veel bittere meuk geproefd al :P Insane blijft top op alle vlakken vind ik.
 
Werkt bij mij niet
 
Blijft een top PRE vind ik, 2 goede scoops ga ik echt goed op nog steeds. Cola flavour vind ik ook nog steeds leuk en lekker om te drinken. Veel bittere meuk geproefd al :P Insane blijft top op alle vlakken vind ik.

Weinig aan toe te voegen man :D Smaak vind ik alleen niet hele top maja dat vind ik het minst belangrijk bij een pre :P
 
Back
Naar boven