- Waardering
- 23.878
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 110kg
- Vetpercentage
- 20%
Dit tot het terug eens een echte zomer kan worden. Dan een korte krachtige cut=beste shape ooit

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dit tot het terug eens een echte zomer kan worden. Dan een korte krachtige cut=beste shape ooit

Ik twijfel nog, komt puur omdat de rest cut maar het is sowieso wat oneerlijk als ik mee doe want ik kan nog gewoon ergens trainen.Ik denk dat als jij gaat bulken je aan het eind nog steeds een betere shape neerzet dan de meesten
Leugens!!! Jij wilt gewoon je borsthaar laten groeien.Ik doe niet mee met als hoofdreden dat ik mijn armen en benen niet meer wil scheren.

Ik doe niet mee met als hoofdreden dat ik mijn armen en benen niet meer wil scheren.
Tijd voor een nieuwe vrouw, mijn wijffie vindt t juist leuk als ik op de tren zitIk doe niet mee omdat ik van mijn vrouw geen tren mag knallen![]()

BetaIk doe niet mee omdat ik van mijn vrouw geen tren mag knallen![]()
Nouuuu, ja, maar ze kan mij zo het huis jit stampen en mijn luxe leventje beëindigen dus ik kan er wel mee leven

Haha weet je zeker dat ze een vrouw is? Op tren zijn mensen over het algemeen zonder dat ze het door hebben echt klootzakken 😂Tijd voor een nieuwe vrouw, mijn wijffie vindt t juist leuk als ik op de tren zit![]()
Gisteravond nog gecheckt en kon echt geen piemeltje vinden, zal vanavond nogmaals checken. Will report.Haha weet je zeker dat ze een vrouw is? Op tren zijn mensen over het algemeen zonder dat ze het door hebben echt klootzakken 😂

Misschien even de OP aanpassen, daar staat nog 31 maart. Zoals het er nu naar uitziet is inschrijven dus nog steeds mogelijk t/m volgende maand?Aangezien de sportscholen nog gesloten zijn en dit daarom een uitzonderlijke situatie is, wordt de inschrijfperiode verlengd tot het moment dat de sportscholen weer zullen openen. Uiterlijk tot 30 juni. Een bodybuilding contest zonder dat je aan bodybuildtraining kunt doen is natuurlijk vrij lastig. Met gewichtjes en elastieken thuis trainen is natuurlijk niet te vergelijken met een training in de sportschool. Mochten de sportscholen eerder open gaan dan 30 juni, zal de inschrijving ook eerder sluiten.
Voornamelijk anderen zijn vervelend als ik tren heb gehad.Haha weet je zeker dat ze een vrouw is? Op tren zijn mensen over het algemeen zonder dat ze het door hebben echt klootzakken 😂
Haha true story :-)Voornamelijk anderen zijn vervelend als ik tren heb gehad.
) en hierna door een ongeluk m’n duim gebroken. Daardoor helaas af moeten zeggen.
. Heb wel m’n bedenkingen, kennelijk kunnen ‘wedstrijd’ ervaren mensen meedoen, dit vind ik nog steeds niet kunnen omdat het dan een (te) oneerlijke competitie wordt. Geldt ook voor AAS gebruikers maar ik begrijp ondertussen dat ik tot de minderheid behoor op dit forum (natty) dus het zij zo.

dat ik tot de minderheid behoor op dit forum (natty)