- Waardering
- 8.745
- Lengte
- 1m87
- Massa
- 87kg
- Vetpercentage
- 11%
Dan stuur je hem ff een berichtje en vraag je even hoe het gaat.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan stuur je haar ff een berichtje en vraag je even hoe het gaat.
Hoe dan betonnen RonDan stuur je hem ff een berichtje en vraag je even hoe het gaat.
Niet meer actief hier. Ik heb haar adres wel, maar krijg je lekker niet, lekker puh.Dan stuur je hem ff een berichtje en vraag je even hoe het gaat.
Nja soms ook niet. Hoorde ik van een vriend. Maar goed hij zocht het ook wel op van tijd tot tijd.Ik vond @Kaassaus wel toffe peer, maar weet niet wat er is gebeurd. Zal wel terecht geweeest zijn.
Hij zocht continue ruzie met iedereen, volgens mij had hij een cactus in zijn anus ofzo.hij bracht wel wat sfeer ,soms op het randje dat wel ,maar met alleen serieuze pipo's zonder humor en voor de rest wat zelfgeilers
is het forum ten dode opgeschreven
Hij zocht continue ruzie met iedereen, volgens mij had hij een cactus in zijn anus ofzo.

nee
Iemand van het forum?
?? Wat is er met cactussen?Hij zocht continue ruzie met iedereen, volgens mij had hij een cactus in zijn anus ofzo.
De ideale prikkeling.
DBB koffie en thee club. Lekker heel de dag samen klagen onder genot van een koffietje met een koekje. Als iemand wat groffer is of het is geen mainstream humor word je zwz al door 90% afgeschreven hier tho.hij bracht wel wat sfeer ,soms op het randje dat wel ,maar met alleen serieuze pipo's zonder humor
en voor de rest wat zelfgeilers is het forum ten dode opgeschreven
Dat valt toch ook wel mee. Als ik zie hoe er over joden n*gers asielzoekers gepraat word. Om over het auswitch dieet nog maar te zwijgenDBB koffie en thee club. Lekker heel de dag samen klagen onder genot van een koffietje met een koekje. Als iemand wat groffer is of het is geen mainstream humor word je zwz al door 90% afgeschreven hier tho.
Wat voor heks?Dat valt toch ook wel mee. Als ik zie hoe er over joden n*gers asielzoekers gepraat word. Om over het auswitch dieet nog maar te zwijgen
Je moeder