MuscleMeat

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vond @Kaassaus wel toffe peer, maar weet niet wat er is gebeurd. Zal wel terecht geweeest zijn.

Het was gewoon een r*tard.

hij bracht wel wat sfeer ,soms op het randje dat wel ,maar met alleen serieuze pipo's zonder humor en voor de rest wat zelfgeilers
is het forum ten dode opgeschreven
Hij zocht continue ruzie met iedereen, volgens mij had hij een cactus in zijn anus ofzo.

hij bracht wel wat sfeer ,soms op het randje dat wel ,maar met alleen serieuze pipo's zonder humor

en voor de rest wat zelfgeilers is het forum ten dode opgeschreven
DBB koffie en thee club. Lekker heel de dag samen klagen onder genot van een koffietje met een koekje. Als iemand wat groffer is of het is geen mainstream humor word je zwz al door 90% afgeschreven hier tho.

DBB koffie en thee club. Lekker heel de dag samen klagen onder genot van een koffietje met een koekje. Als iemand wat groffer is of het is geen mainstream humor word je zwz al door 90% afgeschreven hier tho.
Dat valt toch ook wel mee. Als ik zie hoe er over joden n*gers asielzoekers gepraat word. Om over het auswitch dieet nog maar te zwijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven