Fitness Seller

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020 (1 bezoeker)

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?


  • Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat valt toch ook wel mee. Als ik zie hoe er over joden negers asielzoekers gepraat word. Om over het auswitch dieet nog maar te zwijgen
Dat zijn van die standaard dingen waar mensen al jaren over ouwehoeren dus lijkt het meer geaccepteerd. Ik weet zeker als je het woordje kanker zegt dat daar moelijker over gedaan word dan dat je een neger belachelijk maakt.
 
Dat zijn van die standaard dingen waar mensen al jaren over ouwehoeren dus lijkt het meer geaccepteerd. Ik weet zeker als je het woordje kanker zegt dat daar moelijker over gedaan word dan dat je een neger belachelijk maakt.
Ja dat is dan wel weer waar.
 
Dat zijn van die standaard dingen waar mensen al jaren over ouwehoeren dus lijkt het meer geaccepteerd. Ik weet zeker als je het woordje kanker zegt dat daar moelijker over gedaan word dan dat je een neger belachelijk maakt.
Dit gaat op voor alle ziektes wat mij betreft.
Ik lees hier wel eens dingen als, krijg corona of ik heb schouderaids en dat vind ik niet kunnen.
 
Iemand hier nog antwoord op?

Ben aan het overwegen om mee te doen en de eerste plaats eruit te slepen.
Training updates en af en toe een foto.
 
Oke, dat is duidelijk.

Ik ga het overwegen en wellicht doe ik mee. Wel een leuke manier om mijzelf hier op het forum te introduceren.

Tot wanneer heb je de tijd om een besluit te nemen?
 
Volgens mij tot eind April.
 
Vandaag is het 30 april, de laatste dag om in te schrijven. Valt me wel een beetje tegen dat de meerderheid van de 32 stemmers op de poll, tegen de afspraken in, uiteindelijk toch niet meedoen.
 
Laatst bewerkt:
Aangezien de sportscholen nog gesloten zijn en dit daarom een uitzonderlijke situatie is, wordt de inschrijfperiode verlengd tot het moment dat de sportscholen weer zullen openen. Uiterlijk tot 30 juni. Een bodybuilding contest zonder dat je aan bodybuildtraining kunt doen is natuurlijk vrij lastig. Met gewichtjes en elastieken thuis trainen is natuurlijk niet te vergelijken met een training in de sportschool. Mochten de sportscholen eerder open gaan dan 30 juni, zal de inschrijving ook eerder sluiten.
 
Dus ik kan me nog steeds opgeven :rocknana:
 
Tegen die tijd bulk ik wss weer

Smoesjes, smoesjes en nog eens smoesjes. We willen dat je mee doet.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
 
Smoesjes, smoesjes en nog eens smoesjes. We willen dat je mee doet.

Hoe meer zielen, hoe meer vreugd!
Dat ik dan bulk is geen smoes, ben al bijna prep ready.
 
  • Love
Waarderingen: Onit
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven