Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jij was oorspronkelijk ook deelnemer en deelnemers zijn uitgesloten van stemmen.
Jij was oorspronkelijk ook deelnemer en deelnemers zijn uitgesloten van stemmen.
Echt ziek goede shape gehaald man! Proficiat voor je harde werk erg nice

Kolere man. Dat ziet er goed uit.
Heel sick!Ik wou eigenlijk deze bdb gebruiken maar ik dacht dat benen er op moestenah well volgend jaar gewoon een echte shoot!

Je benen staan er wel gewoon op hahaIk wou eigenlijk deze bdb gebruiken maar ik dacht dat benen er op moestenah well volgend jaar gewoon een echte shoot!
Misschien bewust? Je kan toch ook gewoon op 1 iemand stemmen als je wilt dat die gene graag wint.
Haha met broek, Ziet geen hammies dus dat is niet fair.
Uiteraard. Beter dan 5,4,3,2,1 want dan benadeel je degene met 2 en 1 ster.mag je deelnemers hetzelfde aantal sterren geven?
Ik heb de rating nogal letterlijk genomen, bij de fysieken/transformaties/logs die ik leuk vond het ik de sterren op goed gezet. Beetje raar mss maar vind dat er geen slechte prestaties tussen zitten en dan komt 2-sterren ofzo nogal lullig over.
Dus deelnemers let vooral op de commentaar![]()
Bedankt voor de tipHaha met broek, Ziet geen hammies dus dat is niet fair.
1 is beter dan geen thoUiteraard. Beter dan 5,4,3,2,1 want dan benadeel je degene met 2 en 1 ster.
Beetje jammer🤩🤩
Ik wilde eerst even alle foto’s en verhalen goed bekijken voordat ik scores ging geven.
Nope