AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Doe ik iets verkeerd?

E7B46D1C-C165-4E30-8027-735CB2ED0D10.png
Dunno. Maybe door je activiteit? Minder actief/posts?
@wovano

mag je deelnemers hetzelfde aantal sterren geven?
Ik heb de rating nogal letterlijk genomen, bij de fysieken/transformaties/logs die ik leuk vond het ik de sterren op goed gezet. Beetje raar mss maar vind dat er geen slechte prestaties tussen zitten en dan komt 2-sterren ofzo nogal lullig over.
Dus deelnemers let vooral op de commentaar :)

Ik wou eigenlijk deze bdb gebruiken maar ik dacht dat benen er op moesten :p ah well volgend jaar gewoon een echte shoot!

Bijlagen

• D7908A84-64B7-4BE4-AB00-274E601FF481.jpeg
    D7908A84-64B7-4BE4-AB00-274E601FF481.jpeg
    197,1 KB · Weergaven: 105
mag je deelnemers hetzelfde aantal sterren geven?
Ik heb de rating nogal letterlijk genomen, bij de fysieken/transformaties/logs die ik leuk vond het ik de sterren op goed gezet. Beetje raar mss maar vind dat er geen slechte prestaties tussen zitten en dan komt 2-sterren ofzo nogal lullig over.
Dus deelnemers let vooral op de commentaar :)
Uiteraard. Beter dan 5,4,3,2,1 want dan benadeel je degene met 2 en 1 ster.

Ik wil nog even kwijt dat ik het wel echt tof vind om de foto’s te zien, de deelnemers te volgen in hun struggles, want vaak was het we lpittig. En het is toch erg leuk om mee te leven.

Respect voor iedereen die heeft meegedaan. Alleen maar positieve resultaten, met onderling voldoende verschil voor mij om een winnaar te kiezen.

Extra complimentje voor de jonge gasten die er vol voor zijn gegaan. Ik wou dat ik zo’n instelling had op jullie leeftijd! Skills for life.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven