Fitness Seller

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Dit, triceps wil je ook geen pomp in dan is het doei definitie.
Een goeie tricep pomp voelt altijd nice, maar dan nog fatsoenlijk een side tricep uitvoeren gaat niet en inderdaad alle details weg. Enige reden zou wellicht iets meer veins zijn maar geen striations.

• Like
Waarderingen: vntl
Nou nu bijna 3 uur geposeerd. Camera angle was super kut en even struggelen want mn kamer is niet echt groot genoeg om mn hele lichaam erop te krijgen. Heb besloten het zonder pomp te doen, die kwam vanzelf wel een beetje op na 3 uur aanspannen. Denk dat als ik een pomp had gehad ik niet goed had kunnen bewegen. Had ook geen spiegel dus was allemaal beetje onhandig. Ga morgen de fotos even bekijken en dan zie ik wel wat er van is geworden.

Baal wel beetje dat de meesten echt professionele fotos hebben en ik dan aan kom met mn iphone 7 fotos in mn kamer haha

Baal wel beetje dat de meesten echt professionele fotos hebben en ik dan aan kom met mn iphone 7 fotos in mn kamer haha
Ik heb foto's door mn vrouw laten maken, met af en toe een stuk van ons nieuwe babybedje erop :roflol:
Wel met een spiegelreflex genomen, dat dan weer wel.
Maar na 3 uur poseren en foto's nemen zal er vast wat goeds tussen zitten!

Ik heb foto's door mn vrouw laten maken, met af en toe een stuk van ons nieuwe babybedje erop :roflol:
Wel met een spiegelreflex genomen, dat dan weer wel.
Maar na 3 uur poseren en foto's nemen zal er vast wat goeds tussen zitten!
Heb nu wel redelijke selectie gemaakt. Baal alleen van de licht inval (daardoor lijkt mn front schever dan het is) en mn rug is gewoon super kut en dat zie je nu heel erg haha. Ik probeerde eerst met een sony a6000 fotos te maken maar was gewoon super onhandig in zo een kleine kamer, kreeg mezelf er niet op ook niet met een 16-35mm lens

Heb nu wel redelijke selectie gemaakt. Baal alleen van de licht inval (daardoor lijkt mn front schever dan het is) en mn rug is gewoon super kut en dat zie je nu heel erg haha. Ik probeerde eerst met een sony a6000 fotos te maken maar was gewoon super onhandig in zo een kleine kamer, kreeg mezelf er niet op ook niet met een 16-35mm lens
Komt vast goed! Volgend jaar of iemand vragen om foto's te nemen of toch professioneel.

ook mijn foto's en stukje tekst in geleverd.
ben benieuwd naar iedereen. hoop wat mensen te gaan verbazen links en rechts :)

tot 2021 waar ik er nog beter bij wil staan dan dit jaar.

hoop ook dat mensen nog de logjes door lezen :)

ook mijn foto's en stukje tekst in geleverd.
ben benieuwd naar iedereen. hoop wat mensen te gaan verbazen links en rechts :)

tot 2021 waar ik er nog beter bij wil staan dan dit jaar.

hoop ook dat mensen nog de logjes door lezen :)
Ik heb echt zin in morgen. Vraag me echt af hoe iedereen zn fotos eruit zien

Ik kan niet kiezen, heb 8 foto's, waarvan ik er 6 mag/moet selecteren. :thinking:

Ik heb ze gewoon laten uitkiezen. Zelf zie je het toch niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven