Simsalabimmusclesforsewin
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 2.503
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 14%
Oja, gaat je gemiddelde omlaag. Haha
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oja, gaat je gemiddelde omlaag. Haha
Ik wil nog even kwijt dat ik het wel echt tof vind om de foto’s te zien, de deelnemers te volgen in hun struggles, want vaak was het we lpittig. En het is toch erg leuk om mee te leven.
Respect voor iedereen die heeft meegedaan. Alleen maar positieve resultaten, met onderling voldoende verschil voor mij om een winnaar te kiezen.
Extra complimentje voor de jonge gasten die er vol voor zijn gegaan. Ik wou dat ik zo’n instelling had op jullie leeftijd! Skills for life.

note sure of ik mij aangesproken moet voelen met de gemiddelde leeftijd dit jaar.Ik wil nog even kwijt dat ik het wel echt tof vind om de foto’s te zien, de deelnemers te volgen in hun struggles, want vaak was het we lpittig. En het is toch erg leuk om mee te leven.
Respect voor iedereen die heeft meegedaan. Alleen maar positieve resultaten, met onderling voldoende verschil voor mij om een winnaar te kiezen.
Extra complimentje voor de jonge gasten die er vol voor zijn gegaan. Ik wou dat ik zo’n instelling had op jullie leeftijd! Skills for life.
Jawel, zeker. respect voor het volhouden en de dedication.note sure of ik mij aangesproken moet voelen met de gemiddelde leeftijd dit jaar.
Alhoewel ik wel een favoriet heb, zal ik pas later gaan stemmen en de logjes even doornemen
Wel jammer dat er niet meer vrouwen tot het einde hebben volbracht!

that's the spiritIdd jammer! Aan de andere kant: al word ik laatste, dan ben ik nog de eerste van de vrouwen![]()

LievIk ben eruit! Ik heb iedereen 1-5 punten gegeven obv de algehele transformatie, definitie, massa, fotokwaliteit en poses.
Dit is mijn top 3!
1. @BB_ 23 punten vd 25
2. @Joostb_2000 en @Strive4muscle 20 punten vd 25
3. @wesleyb8 en @Onit 19 vd 25 punten

Ik ben eruit! Ik heb iedereen 1-5 punten gegeven obv de algehele transformatie, definitie, massa, fotokwaliteit en poses.
Dit is mijn top 3!
1. @BB_ 23 punten vd 25

https://forum.bodybuilding.nl/media/simsalabimmusclesforsewin.9397/Weet iemand waar die collages ergens te zien zijn om te stemmen?

Danku dankuIk ben eruit! Ik heb iedereen 1-5 punten gegeven obv de algehele transformatie, definitie, massa, fotokwaliteit en poses.
Dit is mijn top 3!
1. @BB_ 23 punten vd 25

Misschien kan het wat beter zichtbaar gemaakt worden op de hoofpagina dat er gestemd kan worden? Ik krijg de indruk dat veel leden (die dit topic niet volgen) niet eens weten dat er gestemd kan worden.
Graag iedereen een beoordeling gevenIk heb voor 1 persoon gestemd die voor mij het best uit kwam. Is dit ok? Of moet je iedereen een stem geven?