MuscleMeat

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik wil nog even kwijt dat ik het wel echt tof vind om de foto’s te zien, de deelnemers te volgen in hun struggles, want vaak was het we lpittig. En het is toch erg leuk om mee te leven.

Respect voor iedereen die heeft meegedaan. Alleen maar positieve resultaten, met onderling voldoende verschil voor mij om een winnaar te kiezen.

Extra complimentje voor de jonge gasten die er vol voor zijn gegaan. Ik wou dat ik zo’n instelling had op jullie leeftijd! Skills for life.

:heart: :heart:

Ik wil nog even kwijt dat ik het wel echt tof vind om de foto’s te zien, de deelnemers te volgen in hun struggles, want vaak was het we lpittig. En het is toch erg leuk om mee te leven.

Respect voor iedereen die heeft meegedaan. Alleen maar positieve resultaten, met onderling voldoende verschil voor mij om een winnaar te kiezen.

Extra complimentje voor de jonge gasten die er vol voor zijn gegaan. Ik wou dat ik zo’n instelling had op jullie leeftijd! Skills for life.
note sure of ik mij aangesproken moet voelen met de gemiddelde leeftijd dit jaar.

Alhoewel ik wel een favoriet heb, zal ik pas later gaan stemmen en de logjes even doornemen:)

Wel jammer dat er niet meer vrouwen tot het einde hebben volbracht!

vroeger kon je makkelijker de tussenstand zien van de deelnemers?
is dit aangepast vergeleken met andere jaren.

Weet iemand waar die collages ergens te zien zijn om te stemmen?

Gaat er nog gestemd worden!?

@bodybuilding.nl andere jaren was het ook makkelijker de resultaten te bekijken per positie.
er is uiteindelijk zelfs nog een mail uitgegaan om te gaan stemmen.

Ik heb voor 1 persoon gestemd die voor mij het best uit kwam. Is dit ok? Of moet je iedereen een stem geven?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven