Gast 166060
Huge Freak
- Waardering
- 8.704
Hoeveel %?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoeveel %?
Voor minder dan 70% haal ik mijn neus niet op
Helaas, als de stemming zou zijn wie het dichtste bij anorexia zou komen dan is het een nek aan nek race tussen jou en @imnewhere .Oke ik deel hem toch maar even met iedereen.
Top 5 bestaat uit:
1. 4,80 @Strive4muscle
2. 4,79 @BB_
3. 4,54 @wesleyb8
4. 4,46 @Furryx94
5. 4,37 @Simsalabimmusclesforsewin
6. 4,00 @Claire
7. 3,93 @Joostb_2000
8. 3,83 @Onit
9.3,52 @Brab0
10. 3,36 @imnewhere
11. 3,00 @SandJ
Groetjes!
Ben wel van mening dat de stemming niet klopt. Nu kan ik jullie de schuld geven dat ik niet in de top 4 eindig.
in dat geval 71

Helaas, als de stemming zou zijn wie het dichtste bij anorexia zou komen dan is het een nek aan nek race tussen jou en @imnewhere .
Doe je ook bezorgen?
Nog niet mogen ervaren

Verstandig. Wie weet wat nog geboden wordt.Ik heb 1 stem gegeven, nog een heel weekend om de rest te doen.
Je tweede zin viel weg. 'Als je me 5 sterren geeft, mag je ze proeven.'ik neem koeken mee naar de meet. geloof me zijn goddelijk!

Ik bied Tren, test of mast. Voor 10 stemmen geef ik een BJ.
Tof dat jij tenminste kijkt naar transformatie ,doet lang niet iedereen.Misschien een idee voor de volgende keer om before and after foto's in één collage te plaatsen dan hoef ik niet al die logjes te lezen en zie ik meteen de transformatie.
Als ik nu moet stemmen ben ik eerder geneigd te gaan voor de freak factor/aas.
Mee eens!! Ik vind ook juist de transformatie mooi om te zien. En dan is jouw idee een stuk makkelijker dan dit.Misschien een idee voor de volgende keer om before and after foto's in één collage te plaatsen dan hoef ik niet al die logjes te lezen en zie ik meteen de transformatie.
Als ik nu moet stemmen ben ik eerder geneigd te gaan voor de freak factor/aas.
Dit is al eerder geopperd overigens. Op m'n startfoto was ik een dikke pad (113 kg), dus ben niet ontevreden over de transformatie.Zo leren we allemaal wat voor volgend jaar , vind dat @vntl hier wel echt een goed punt maakt