MuscleMeat

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke ik deel hem toch maar even met iedereen.

Top 5 bestaat uit:

1. 4,80 @Strive4muscle
2. 4,79 @BB_
3. 4,54 @wesleyb8
4. 4,46 @Furryx94
5. 4,37 @Simsalabimmusclesforsewin
6. 4,00 @Claire
7. 3,93 @Joostb_2000
8. 3,83 @Onit
9.3,52 @Brab0
10. 3,36 @imnewhere
11. 3,00 @SandJ

Groetjes!

Ben wel van mening dat de stemming niet klopt. Nu kan ik jullie de schuld geven dat ik niet in de top 4 eindig.
Helaas, als de stemming zou zijn wie het dichtste bij anorexia zou komen dan is het een nek aan nek race tussen jou en @imnewhere .

Helaas, als de stemming zou zijn wie het dichtste bij anorexia zou komen dan is het een nek aan nek race tussen jou en @imnewhere .

giphy.gif

Ik heb 1 stem gegeven, nog een heel weekend om de rest te doen.

Ponypack sos = 5 sterren. Stuur maar een PM voor het adres.

ik neem koeken mee naar de meet. geloof me zijn goddelijk!

Misschien een idee voor de volgende keer om before and after foto's in één collage te plaatsen dan hoef ik niet al die logjes te lezen en zie ik meteen de transformatie.

Als ik nu moet stemmen ben ik eerder geneigd te gaan voor de freak factor/aas.

Misschien een idee voor de volgende keer om before and after foto's in één collage te plaatsen dan hoef ik niet al die logjes te lezen en zie ik meteen de transformatie.

Tof dat jij tenminste kijkt naar transformatie ,doet lang niet iedereen.

Mee eens!! Ik vind ook juist de transformatie mooi om te zien. En dan is jouw idee een stuk makkelijker dan dit.

Zo leren we allemaal wat voor volgend jaar , vind dat @vntl hier wel echt een goed punt maakt

Ongeacht dat ik laatste eindig, doe ik volgend jaar mee! Heb echt zoveel meer geleerd de afgelopen paar maanden dan alle jaren daarvoor bij elkaar. Ik wil iedereen die gereageerd heeft op mijn log daar dan ook echt voor bedanken!
Ik denk dat een vergelijk idd heel goed zou zijn. Voor mezelf zie ik de veranderingen dus daar ben ik zeer blij mee (en tuurlijk er valt genoeg op en aan te merken).

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven