MuscleMeat

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
@vntl

113 kg
1586890271387.png1586890365059.png
18 weken later
98 kg
KN1_9589.jpgKN1_9604.jpgKN1_9623.jpgKN1_9634.jpgKN1_9652.jpg

wa zijn da veur zuignappen op oew borsten? (d’n urste foto met die witte box)

wel flink verschil in licht en omstandigheden maar dit is bij mij van februari tot nu

Bijlagen

• 86BDB391-9530-4245-BBC5-D0980401BC8F.jpeg
    86BDB391-9530-4245-BBC5-D0980401BC8F.jpeg
    100 KB · Weergaven: 72
Ik vond links al aardig “ripped” :)
Wel een super knappe prestatie zonder “supps” zo diep te kunnen gaan, ik doe het je niet na
Wat maken de 'supps' er makkelijker aan, enige reden waarom je de 'supps' neemt is massa behoud het cutten blijft hetzelfde

Wat maken de 'supps' er makkelijker aan, enige reden waarom je de 'supps' neemt is massa behoud het cutten blijft hetzelfde
Ik geloof ook niet dat het cutten er minder zwaar om word. Met aas of zonder aas zal je beide enorm veel discipline voor nodig zijn en motivatie

Hoger aantal kcals door je hoger onderhoud door meer massa dat dan weer door de supps komen. Als roids het niet makkelijker maken is er toch geen reden om ze te nemen?

Hoger aantal kcals door je hoger onderhoud door meer massa dat dan weer door de supps komen. Als roids het niet makkelijker maken is er toch geen reden om ze te nemen?

Tuurlijk maakt AAS het ‘makkelijker’. Absoluut met je eens. Maar het zijn geen wondermiddelen.

Tuurlijk maakt AAS het ‘makkelijker’. Absoluut met je eens. Maar het zijn geen wondermiddelen.
Het maakt toch echt wel een heel groot verschil hoor. Als er iets een wondermiddel zou zijn in BB is het in verhouding met creatine, whey, zowat alles wat op xxl te koop is samengeteld, dan zijn het toch wel roids

Je neemt ze voor massa behoud, naturel bb wedstrijden zijn gewoon dieet wedstrijden want het enige waarmee ze kunnen winnen is wie het droogst is.

Ja ik eet meer calorieën maar mijn onderhoud is ook 3x zo hoog, 3500 voor mij voelt als doodgaan en is hetzelfde als iemand op 1500 moet cutten.

Als ik als een anorexia patient op het podium wil eindigen dan idd geen aas nemen.

Je neemt ze voor massa behoud, naturel bb wedstrijden zijn gewoon dieet wedstrijden want het enige waarmee ze kunnen winnen is wie het droogst is.

Ja ik eet meer calorieën maar mijn onderhoud is ook 3x zo hoog, 3500 voor mij voelt als doodgaan en is hetzelfde als iemand op 1500 moet cutten.
Ik snap het, ik gebruik het zelf ook. Maar toch liever cutten op 3500 dan op 1500

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven