- Waardering
- 12.704
wa zijn da veur zuignappen op oew borsten? (d’n urste foto met die witte box)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
bruh netjes!wel flink verschil in licht en omstandigheden maar dit is bij mij van februari tot nu
Bende gij nooit baby geweest?wa zijn da veur zuignappen op oew borsten? (d’n urste foto met die witte box)
Oogt wel t*ring buff op die 90kg maat

Nou, ik vind beide wel 💪😍
Laat je haar eens groeien tot iets minder kort pittig. En we kunnen praten
Ik vond links al aardig “ripped”

Wat maken de 'supps' er makkelijker aan, enige reden waarom je de 'supps' neemt is massa behoud het cutten blijft hetzelfdeIk vond links al aardig “ripped”
Wel een super knappe prestatie zonder “supps” zo diep te kunnen gaan, ik doe het je niet na
f**k. Vandaag net naar de kapper geweestLaat je haar eens groeien tot iets minder kort pittig. En we kunnen praten

Ik geloof ook niet dat het cutten er minder zwaar om word. Met aas of zonder aas zal je beide enorm veel discipline voor nodig zijn en motivatieWat maken de 'supps' er makkelijker aan, enige reden waarom je de 'supps' neemt is massa behoud het cutten blijft hetzelfde
Stellen wij onze date nog even uit. Jammer keek er naar uit. Duimen wel bij je houden alsjeblieft
Hoger aantal kcals door je hoger onderhoud door meer massa dat dan weer door de supps komen. Als roids het niet makkelijker maken is er toch geen reden om ze te nemen?Wat maken de 'supps' er makkelijker aan, enige reden waarom je de 'supps' neemt is massa behoud het cutten blijft hetzelfde
Hoger aantal kcals door je hoger onderhoud door meer massa dat dan weer door de supps komen. Als roids het niet makkelijker maken is er toch geen reden om ze te nemen?
Het maakt toch echt wel een heel groot verschil hoor. Als er iets een wondermiddel zou zijn in BB is het in verhouding met creatine, whey, zowat alles wat op xxl te koop is samengeteld, dan zijn het toch wel roidsTuurlijk maakt AAS het ‘makkelijker’. Absoluut met je eens. Maar het zijn geen wondermiddelen.
Je neemt ze voor massa behoud, naturel bb wedstrijden zijn gewoon dieet wedstrijden want het enige waarmee ze kunnen winnen is wie het droogst is.Hoger aantal kcals door je hoger onderhoud door meer massa dat dan weer door de supps komen. Als roids het niet makkelijker maken is er toch geen reden om ze te nemen?
Ik snap het, ik gebruik het zelf ook. Maar toch liever cutten op 3500 dan op 1500Je neemt ze voor massa behoud, naturel bb wedstrijden zijn gewoon dieet wedstrijden want het enige waarmee ze kunnen winnen is wie het droogst is.
Ja ik eet meer calorieën maar mijn onderhoud is ook 3x zo hoog, 3500 voor mij voelt als doodgaan en is hetzelfde als iemand op 1500 moet cutten.
Die 3500 van mij is net zo'n groot tekort als die 1500.Ik snap het, ik gebruik het zelf ook. Maar toch liever cutten op 3500 dan op 1500