- Waardering
- 11.223
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Eigenlijk is bb gewoon 1ste. Veel meer stemmen dus betekent dat veel meer mensen hoog op bb hebben gestemd als hij met 38 stemmen vs 25 stemmen 0.1 minder heeft
nog steeds. maar dit is dbb in de top! janken om te gaan verliezen met 0.01 stemWat een gejank allemaal
wacht het stemmen toch af en moge de ‘beste’ winnen joh!
we waren toch allemaal winnaars voor ons zelf![]()
Die links boven

lekker koppie he
Wanneer je al een paar minuten staat te duwen en het er nog steeds niet uit is

had wel veel moeite met poepen in de cut. true storyWanneer je al een paar minuten staat te duwen en het er nog steeds niet uit is![]()
Moet ook goed kijken met in de kut poepen.had wel veel moeite met poepen in de cut. true story
Eerlijk is eerlijk. Als je het hebt over transformatie is hij 100% baas.
Wat heeft dat met mijn reply te maken?Eerlijk is eerlijk. Als je het hebt over transformatie is hij 100% baas.
Voor de contest in 2017 hier en m'n MAP-wedstrijd in 2018 ging er ook 15 kg af. Nu moet ik zeggen dat ik ditmaal minder massa verloor, maar de laatste week echt 4 kg door op 1700 te zitten en veeeel vocht af te drijven (en zout, vezels e.d. eruit op het eind). Nu heb ik alweer geen sicpack meer, ondanks dat mn VP nog wel laag is.Eerlijk is eerlijk. Als je het hebt over transformatie is hij 100% baas.
Ik ga het nu ook niet meer zo laten uit de hand laten lopen. Beetje lean en clean langzaam massa aanzetten en eventueel tussentijds een minicut.
Niks. Daarom zei ik t ff.