AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Ow. En natuurlijk iedereen gefeliciteerd. Uiteindelijk heeft iedereen er hard voor gewerkt het beste uit zichzelf / haarzelf naar boven te halen. Iedereen is een winnaar, top! :Thumbs:

Ik kan zelf niet stemmen, maar ik heb het sterke vermoeden dat mensen die dat wel mogen, hun stem ook weer kunnen wijzigen door meer of minder stemmen toe te kennen aan iemand, nadat ze al hebben gestemd. Klopt dit? Anders kan ik niet verklaren hoe iemand een uur er 1 stem en 8 sterren bij heeft gekregen. :dunno:
Ik niet iig

• Heart
Waarderingen: BB_
Iemand deelde hier net een lijst met ranking.
Wrm kan ik die nergens vinden

Dan heb ik toch wat gemist, want ik zie nu alleen maar positieve posts en energie:).
Het was een topervaring om meegedaan te hebben en veel geleerd. Iedereen ook hartelijk dank voor het volgen van mijn log, de motiverende woorden en tips die ik heb gehad,.o.a. van @Strive4muscle en @Sparks79
Iemand deelde hier net een lijst met ranking.
Wrm kan ik die nergens vinden
Omdat je die zelf moet maken .

ah oké ja dat is me te veel werk

Hoort bij de contest, is traditie :p
Hmm touché 😋

Zo wou Big T het graag hebben meende ik dus houden ze de regels zo??
Big T is degene die dit forum groot heeft gemaakt toch? Lijkt mij tegenstrijdig als hij niet voor vooruitgang was geweest. Maarja ik heb de beste man niet gekend.

Ik heb eindelijk de foto's gevonden. Ik vind echt dat iedereen er op ziin eigen manier uitspringt. Van supergoede schouders (zijn toch erg bepalend voor het totaal plaatje) tot een fysiek wat prachtig in verhouding is, tot retedroog, tot uitblinken qua poseren, tot de langste weg afgeleverd.

Ik zou zelf geen winnaar kunnen bepalen omdat dat andeten tekort doet. En daarom snap ik de frustratie best. Vind het gewoon van allen erg knap.

Het laatste uur zijn er bij veel lage sterren uitgedeeld (ik ook in een half uur van 4,24 naar 4,11)... Maar aangezien ik meedeed om te ervaren hoe het was, is iedere plaats geweldig ( ik had met mijn gebrek aan ervaring eerlijk gezegd niet hoger verwacht dan de 11e :)

Het laatste uur zijn er bij veel lage sterren uitgedeeld (ik ook in een half uur van 4,24 naar 4,11)... Maar aangezien ik meedeed om te ervaren hoe het was, is iedere plaats geweldig ( ik had met mijn gebrek aan ervaring eerlijk gezegd niet hoger verwacht dan de 11e :)

Ik vind dat je een super mooie progressie hebt gemaakt. De rest boeit niet :kiss:

Wie weet de uitslag?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven