MuscleMeat

Peiling Inschrijven Fotowedstrijd 2020

LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Precies dit. Evenals het feit dat die van de foto’s echt werk heeft gemaakt. Daarnaast dacht ik altijd dat het ook ging om de transformatie die iemand doorgaat tijdens de contest. Niets ten nadele aan het fysiek van Strive4muscle want dat is wel het meest compleet.

Maar het vind een 3e plaats niet terecht voor alle inzet en transformatie die BB heeft ondergaan.
BB_ verdiend zeker geen 3e plek. Misschien is het ook wel wijs om de context van de wedstrijd volgend jaar te wijzigen en het echt om de transformatie te laten draaien?

Ik vind dat het contest gewoon eens een grondige brainstorm beurt nodig heeft. Elk jaar is het gezeik.
Waar tevens niks mee gedaan wordt.

Wellicht een idee voor volgend jaar om een jury samen te stellen van een aantal (oudgediende) forumleden en die stemmen voor 50% te laten tellen in de rating. En de overige 50% van de rating bepaald word door de forumleden.

Zijn er dan trollen die bewust laag stemmen dan heeft dat veel minder invloed.

Wellicht een idee voor volgend jaar om een jury samen te stellen van een aantal (oudgediende) forumleden en die stemmen voor 50% te laten tellen in de rating. En de overige 50% van de rating bepaald word door de forumleden.

Zijn er dan trollen die bewust laag stemmen dan heeft dat veel minder invloed.

Wel elk jaar rouleren en onbekend houden wie dat jaar de stemmende leden zijn.

• Like
Waarderingen: Saus
Of stemmen zichtbaar maken.

Verder dit:
Maakt niet uit, dat geeft mij alleen maar meer motivatie om mezelf te verbeteren en dieper te gaan en massa te pakken, zodat de volgende keer ik echt voor de eerste plek kan gaan. Dit houdt me scherp, genoeg verbeterpunten. Volgend jaar het podium op met een flinke progressie en betere fysiek. :flexgrin::D

BB_ verdiend zeker geen 3e plek. Misschien is het ook wel wijs om de context van de wedstrijd volgend jaar te wijzigen en het echt om de transformatie te laten draaien?
Niet om jouw want ik vind je echt een topgozer. Ik had mijn top 2 in iedergeval

Bb op 1 die heeft prof foto's en had op een wedstrijd niet misstaan zo droog. Heeft alles gelogd, niet bang om zijn kop te laten zien en heeft alles uit het vat gehaald wat mogelijk was.

Strive op 2 want beast fysiek, goeie foto's, beste posing en ook goed gelogd en behulpzaam naar iedereen toe.

Ik denk dat je daarom ook altijd voor jezelf moet meedoen! Het is net die extra stok achter de deur om wat dieper te gaan en ook leuk om dit samen te doen met lotgenoten. Ondanks dat het stemmen soms best confronterend is denk ik dat je er altijd wat uit kan halen.

Hierna zou het gewoon feest worden van de stemmende dbber. Zoveel fysieke en aspecten die meegenomen hadden kunnen worden. Aan de foto's te zien wesley terecht 4 en daarna doe ik geen uitspraak meer.

Hoewel ik de fotos niet gezien heb, vind ik het zonde om te lezen dat er een discussie is die er blijkbaar al vaker is geweest (en makkelijk te voorkomen is). Dat is niet alleen bijzonder knullig, maar vooral erg zonde omdat het ten koste gaat van de mensen die hier hard hun best voor hebben gedaan.

Hoewel ik de fotos niet gezien heb, vind ik het zonde om te lezen dat er een discussie is die er blijkbaar al vaker is geweest (en makkelijk te voorkomen is). Dat is niet alleen bijzonder knullig, maar vooral erg zonde omdat het ten koste gaat van de mensen die hier hard hun best voor hebben gedaan.
Zo wou Big T het graag hebben meende ik dus houden ze de regels zo??

Hoort bij de contest, is traditie :p

Ik kan zelf niet stemmen, maar ik heb het sterke vermoeden dat mensen die dat wel mogen, hun stem ook weer kunnen wijzigen door meer of minder sterren toe te kennen aan iemand, nadat ze al hebben gestemd. Klopt dit? Anders kan ik niet verklaren hoe iemand in een uur er 1 stem en 8 sterren bij heeft gekregen. :dunno:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven