AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Dit is inderdaad wel erg lang geleden. Destijds was het niveau van zowel de deelnemers hier stukken hoger en deden er jaarlijks 20 personen of meer mee. Verder was het niveau van de wedstrijden in Nederland stukken hoger. Zo enorm hoog is het niveau tegenwoordig op die amateur wedstrijden niet en bovendien heb je ook nog eens MAP en classic klasses. Ik zie een zwembroekje echt niet winnen van een @Punjab of @th0maz :roflol:
Lang geleden of niet, zo zag hij het.

Ik zie het nog gebeuren dat over x-aantal tijd alleen nog maar wedstrijdatleten mee gaan doen omdat de rest niet meer durft.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb wel een voorkeur, maar durf nu niet meer te stemmen, omdat ik nog niet 100% zeker weet of ik mee doe (dat hangt namelijk af van de uitkomst van de poll) en ik wil geen strafpunten of ban. Rare situatie... :roflol:
Dan stem je op nee. Maar het is in elk geval niet de bedoeling om te stemmen als je helemaal geen voornemen hebt om mee te doen.(ga er vanuit dat je tegenstander bent)

Ik zie het nog gebeuren dat over x-aantal tijd alleen nog maar wedstrijdatleten mee gaan doen omdat de rest niet meer durft.
Zijn de glazen bollen in de aanbieding ofzo?
Zo veel wedstrijdatleten zijn er ook weer niet. Je doet alsof je meteen onverslaanbaar bent wanneer je meer dan een wedstrijd gedaan hebt. De poll wijst momenteel ook uit dat er meer mensen voor zijn dan tegen dus de poll bewijst juist het tegendeel.

Ik heb hier geen recht van spreken gok ik , durf niet mee te doen ..

Maar wat me opvalt is dat er wat onduidelijkheid / onenigheid is tussen de moderators over de invulling van de contest

is het niet zo dat het complete team mods achter de schermen gaat bespreken hoe de contest opgezet gaat worden en dan eenduidig naar voren komen ?

nu is er veel onduidelijkheid en zie ik dat @wovano en @Sanca RKO andere opvattingen hebben , daar wordt dan een poll over gemaakt waarin de members mogen stemmen ..

Overigens zie ik dit niet alleen hier maar ook in andere topics .. het mod team moet wel als 1 team functioneren vind ik

Brb even Brandon Curry bellen om te vragen of die ff mee kan doen, aangezien er dan toch al geen competitie meer is... Kan die ook ff gratis 290 euro krijgen, why not.

Zo veel wedstrijdatleten zijn er ook weer niet. Je doet alsof je meteen onverslaanbaar bent wanneer je meer dan een wedstrijd gedaan hebt. De poll wijst momenteel ook uit dat er meer mensen voor zijn dan tegen dus de poll bewijst juist het tegendeel.
Ik ga niet blijven roepen dat dit niet de geest van de opzet was maar in plaats van mij te blijven vermoeien hierin zal ik me distantiëren van alles, ik ben er wel klaar mee.
Succes aan alle deelnemers

Ik zie het niet echt als probleem, je doet het toch voor jezelf als je meedoet en uiteindelijk hoop ik dat mensen eerlijk stemmen en ook kijken naar de vooruitgang in de loop van de contest.

Niveau van wedstrijdatleten ligt toch hoger. En in de poll is gestemd door jongens die niet mee doen.

Brb even Brandon Curry bellen om te vragen of die ff mee kan doen, aangezien er dan toch al geen competitie meer is... Kan die ook ff gratis 290 euro krijgen, why not.
Brb, tussen wedstrijden door account aanmaken, beetje spammen, prijzen pakken en weer verdwijnen.
Edit, ik kan mezelf beter een reactie ban geven hier :rolleyes:

Ik heb hier geen recht van spreken gok ik , durf niet mee te doen ..

Maar wat me opvalt is dat er wat onduidelijkheid / onenigheid is tussen de moderators over de invulling van de contest

is het niet zo dat het complete team mods achter de schermen gaat bespreken hoe de contest opgezet gaat worden en dan eenduidig naar voren komen ?

nu is er veel onduidelijkheid en zie ik dat @wovano en @Sanca RKO andere opvattingen hebben , daar wordt dan een poll over gemaakt waarin de members mogen stemmen ..

Overigens zie ik dit niet alleen hier maar ook in andere topics .. het mod team moet wel als 1 team functioneren vind ik
Onder het mod team is er inderdaad wat onenigheid en we waren benieuwd wat de deelnemende leden ervan zouden vinden. Er zijn verschillende voors en tegens te bedenken, maar uiteindelijk wil iedereen een contest met zo veel mogelijk deelnames en leuke/leerzame logs om te volgen. Daar gaat het uiteindelijk om. Als blijkt dat deelnemende leden het geen probleem vinden dat er leden met meer dan een wedstrijd als ervaring meedoen, lijkt me dat geen probleem. Bij deze is de discussie hier ook afgelopen en beperken we ons tot de poll.

Ik begrijp alle voor én tegenargumenten en er is van allebei iets te zeggen, maar nu er dit jaar voor een poll is gekozen zal je de uitslag moeten nakomen. Vooralsnog lijkt de poll er op te wijzen dat het GEEN probleem is als leden met wedstrijdervaring meedoen. Je kan de wedstrijd van dit jaar ook als een experiment gebruiken (of X aantal jaar) om vervolgens als mods bij elkaar te komen en te reflecteren op de contest (aantal deelnemers, niveau en alle argumenten die voor én tegen worden opgeworpen) om volgend jaar als team duidelijke richtlijnen te hebben. Je hebt het dan in ieder geval een kans gegeven en dan valt de keuze ook beter te verantwoorden.

Tegen: het was niet de oorspronkelijke bedoeling van de wedstrijd. De bedoeling was om beginners een kans te geven en een lage drempel om een wedstrijd(je) mee te doen.

Voor: de interesse is de voorbije jaren gedaald. Toelaten van wedstrijdatleten verhoogt het aantal deelnemers en het niveau.

Ik neem zelf niet deel maar geef toch even mijn mening: als de originele opzet behouden blijft dan gaan we vaker wedstrijden krijgen met 1-2 leden die er torenhoog bovenuit steken omdat ze al jaren AAS gebruiken maar wel nog 'beginner' zijn omdat ze nog geen wedstrijden deden. Wanneer ik de hall of fame bekijk dan zie ik dat zelfs Wesley Vissers ooit mee heeft gedaan en NIET kon winnen. Omdat in die tijd nog steeds veel gebruikers waren die nog geen wedstrijden deden. Tegenwoordig zijn er al veel beginnerswedstrijden waardoor de meeste juicers al wedstrijdervaring hebben.

De originele opzet is in mijn ogen dus verouderd omdat de maatschappij veranderd is: er zijn heel veel beginnerswedstrijden met een redelijk lage drempel. Wanneer ik de deelnemers van vorig jaar bekijk dan zie je idd 1 super goede fysiek en dat was de winnaar. De andere fysieken waren ook goed maar je kan geen appels met peren vergelijken (AAS vs geen AAS).

Ideaal zou je een wedstrijd voor naturels moeten organiseren maar daar ben je nooit zeker van. Ik zou dus wedstrijdatleten toelaten, of toch in beperkte mate.

Welke dames doen er eigenlijk mee?
Het zou natuurlijk het fijnste zijn als we de categorieën weer gewoon kunnen splitsen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven