ik denk er nog even over 

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

If you can beat them, join them.Als natty uit een bulk in 8 weken keihard staan is imo ook niet erg realistisch
Het heeft niets met gebrek aan discipline of doorzettingsvermogen te maken. Als er een periode van 3 maanden wordt gekozen, haakt de helft van de mensen af omdat die periode niet uitkomt, bijvoorbeeld i.v.m. vakantie of werk. Ik snap je gedachte wel, maar stel dat jij in juli vakantie hebt gepland en het wordt juni-juli-aug. Dan is het voor jou toch ook niet meer aantrekkelijk om mee te doen? Alleen gekke mensen zoals ik zouden hun vakantie hiervoor verzetten.Ik twijfel nog.
Ik vind het concept dat de contest een half jaar duurt en iedereen dus zijn eigen tijdsduur daarmee kan bepalen ipv met z'n allen tegelijkertijd 8-12 weken knallen, niet heel erg aantrekkelijk.
Dan kun je gedurende diverse weken/maanden kijken wanneer je er op je best bijstaat en dan de foto's trekken. Doet voor mij een beetje af aan de hele contest ervaring. Met name omdat de tijdsduur / tijdsdruk voor niemand hetzelfde is, gaat mijn inziens ten koste van de sfeer die de contest met zich meebrengt, met z'n allen 12 weken keihard lijden voor ons beste fysiek. Ipv "kijk zelf maar wat je het beste uitkomt, vreet gerust nog 8 weken lang toetjes, om vervolgens je best pas te doen". Het gaat uiteindelijk toch om discipline en doorzettingsvermogen.. Een contest van een half jaar vraagt dat nou niet bepaald.. no offense.
Daarnaast is het volgen van de logs op die manier ook niet te doen, want de één begint vandaag, en iemand anders in mei, waardoor je de progressie / inzet e.d. gedurende het proces van iemand heel moeilijk kunt vergelijken / volgen. Dat is toch wel een beetje de sfeer van de contest, een soort onderling wedstrijdje in een korte tijd dat mijn inziens altijd voor een leuke band en rivaliteit onder de deelnemers zorgt. Nu is het ieder voor zich.
Voelt voor mij op deze wijze niet echt als een wedstrijd.
De verandering van de regels laat ik me maar niet over uit... vind ik namelijk best frappant![]()
Allemaal veel bla bla en weinig boom boom. Maar erg vind ik dat niet.Het heeft niets met gebrek aan discipline of doorzettingsvermogen te maken. Als er een periode van 3 maanden wordt gekozen, haakt de helft van de mensen af omdat die periode niet uitkomt, bijvoorbeeld i.v.m. vakantie of werk. Ik snap je gedachte wel, maar stel dat jij in juli vakantie hebt gepland en het wordt juni-juli-aug. Dan is het voor jou toch ook niet meer aantrekkelijk om mee te doen? Alleen gekke mensen zoals ik zouden hun vakantie hiervoor verzetten.
Ik heb het supplementenboek, maar is echt alleen voor hooggeleide G's.Allemaal veel bla bla en weinig boom boom. Maar erg vind ik dat niet.
Wil dat galen boek wel eens gratuit doorbladen op de plee.
Ik vraag een gesigneerde versie. Miss is het later nog wat poen waard.Ik heb het supplementenboek, maar is echt alleen voor hooggeleide G's.
Ik heb Galens handtekening op m'n kont getatoeëerd.Ik vraag een gesigneerde versie. Miss is het later nog wat poen waard.
Mijn eerste gedacht was ook "wat een lange tijdsspanne".
Het is volgens mij allemaal voornamelijk in functie van een hoger aantal deelnemers...

Het heeft niets met gebrek aan discipline of doorzettingsvermogen te maken. Als er een periode van 3 maanden wordt gekozen, haakt de helft van de mensen af omdat die periode niet uitkomt, bijvoorbeeld i.v.m. vakantie of werk. Ik snap je gedachte wel, maar stel dat jij in juli vakantie hebt gepland en het wordt juni-juli-aug. Dan is het voor jou toch ook niet meer aantrekkelijk om mee te doen? Alleen gekke mensen zoals ik zouden hun vakantie hiervoor verzetten.
Je wilt je beste fysiek neerzetten of niet. Deze hele contest draait juist om het laten van dingen.. zo is een cut nou eenmaal.You never know..Doet @Skatermarvin trouwens mee als interne standaard?
Eens..Ik snap wat je bedoelt, maar dat heeft juist alles te maken met discipline en doorzettingsvermogen. Het is een wedstrijd, niet een gezellig uitje waar we thee en koekjes gaan drinken. De prijzenpot bij DBB is groter en meer aantrekkelijk dan bij de "echte"wedstrijden.
Als je een echte BB wedstrijd gaat doen, dan hou je toch ook rekening met alle variabelen en situaties die op je pad komen.
Ja, het is ruk als je lekker twee weken all inclusive zit en ook je beste fysiek wilt neerzetten ivm een wedstrijd die je doet. Dan eet je een toetje minder, en je loopt een extra rondje terwijl je een tan op doet.
De contest heeft altijd in de zomer plaatsgevonden. Alle leden weten wanneer dit plaatsvindt, dat de kans groot is dat je vakantie er in valt. Nu wordt er een beetje een huis tuin en keuken wedstrijdje van gemaakt "zodat het iedereen maar goed uitkomt, want ja, we willen niet dat het allemaal teveel impact heeft op ons leven hoor, we willen er niets voor moeten laten of veranderen!!" Dan doe je toch niet meeJe wilt je beste fysiek neerzetten of niet. Deze hele contest draait juist om het laten van dingen.. zo is een cut nou eenmaal.
Toen ik de vorige 2 keer meedeed aan de contest was ik halverwege ook op vakantie. Beide vakanties heb ik genoten van het lekkere eten, van het weer, van alles. Ja, ik moest daarnaast ook in de hitte meer cardio doen omdat ik meer at, maar je doet mee aan een wedstrijd en je bent van plan om je beste fysiek ooit neer te zetten, dan heb je het er toch voor over? Je doet toch mee omdat je het graag wilt.
einde van mijn rant
Ik begrijp de achterliggende gedachte heel goed idd, en het is ook okay
Dat vraag ik toch ook niet van je trenniebennie
Sanca vraagt wie er nog mee gaat doen, ik geef aan dat ik twijfel en waarom ik twijfel, ik kan met mijn mening ook niet iedereen tevreden stellen
Ik snap wat je bedoelt, maar dat heeft juist alles te maken met discipline en doorzettingsvermogen. Het is een wedstrijd, niet een gezellig uitje waar we thee en koekjes gaan drinken. De prijzenpot bij DBB is groter en meer aantrekkelijk dan bij de "echte"wedstrijden.
Als je een echte BB wedstrijd gaat doen, dan hou je toch ook rekening met alle variabelen en situaties die op je pad komen.
Ja, het is ruk als je lekker twee weken all inclusive zit en ook je beste fysiek wilt neerzetten ivm een wedstrijd die je doet. Dan eet je een toetje minder, en je loopt een extra rondje terwijl je een tan op doet.
De contest heeft altijd in de zomer plaatsgevonden. Alle leden weten wanneer dit plaatsvindt, dat de kans groot is dat je vakantie er in valt. Nu wordt er een beetje een huis tuin en keuken wedstrijdje van gemaakt "zodat het iedereen maar goed uitkomt, want ja, we willen niet dat het allemaal teveel impact heeft op ons leven hoor, we willen er niets voor moeten laten of veranderen!!" Dan doe je toch niet meeJe wilt je beste fysiek neerzetten of niet. Deze hele contest draait juist om het laten van dingen.. zo is een cut nou eenmaal.
Toen ik de vorige 2 keer meedeed aan de contest was ik halverwege ook op vakantie. Beide vakanties heb ik genoten van het lekkere eten, van het weer, van alles. Ja, ik moest daarnaast ook in de hitte meer cardio doen omdat ik meer at, maar je doet mee aan een wedstrijd en je bent van plan om je beste fysiek ooit neer te zetten, dan heb je het er toch voor over? Je doet toch mee omdat je het graag wilt.
einde van mijn rant
groetjes
Het lukt zelfs mij om na mijn vakantie weer in soort van shape te komen..+1
Perfecte opsomming wat mij betreft. Ik wil zelf nog wat aan toevoegen. Vroeger was de start half April en inzending eind juli, niet?
Hoe kan je hier nu geen vakantie in plannen en een goede fysiek neerzetten?
Kom je in die week all in vakantie 3kg puur vet bij? Jammer, maar dan heb je ook geen zin om een topfysiek in de zomer na te streven.
Valt het dicht tegen het einde, kan je je foto's ervoor nemen en anders heb je tijd genoeg om een kleine misstap recht te trekken.

Tren is geen vetverbrander en ook met andere middelen zul je je aan een dieet moeten houden. Net als jijHet lukt zelfs mij om na mijn vakantie weer in soort van shape te komen..
Laat staan wanneer je al het hele jaar flink droog staat en er tren of iets in beukt..![]()

Gefeliciteerd Katje

Ben het eigenlijk ook wel met @HillR eens
Waa om zou de uitslag van je poll voor jou van belang zijn?@wovano Ik ga de uitslag van die poll niet afwachten. Ik doe mee!
Ik had het liefst gezien dat wedstrijdatleten zouden zijn uitgesloten van deelname en nog liever AAS-gebruikers ook, dus dat was aanvankelijk nog een reden voor mij om niet mee te doen, maar ik heb nu besloten om gewoon voor mezelf een leuke transformatie neer te zetten.Waa om zou de uitslag van je poll voor jou van belang zijn?