AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijven Fotowedstrijd 2020

Peiling Peiling LET OP: ALLEEN STEMMEN ALS JE DEELNEEMT. Mogen leden met wedstrijdervaring (meer dan één) meedoen?

• Totaal stemmers
    32
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Foutje niet goed gelezen gebeurt mij anders nooit. :)

Als ik al een bestaande log heb moet ik dan weer een nieuwe openen of kan ik gewoon in die doorgaan die ik al heb?

• Topic Starter Topic Starter
  • Topic Starter Topic Starter

Ik heb niet heel uitgebreid gezocht maar dit sprong toch in het oog.
Ach ja, de tijden veranderen zeker? En wie ben ik om vooruitgang in de weg te staan...
Dit is inderdaad wel erg lang geleden. Destijds was het niveau van zowel de deelnemers hier stukken hoger en deden er jaarlijks 20 personen of meer mee. Verder was het niveau van de wedstrijden in Nederland stukken hoger. Zo enorm hoog is het niveau tegenwoordig op die amateur wedstrijden niet en bovendien heb je ook nog eens MAP en classic klasses. Ik zie een zwembroekje echt niet winnen van een @Punjab of @th0maz :roflol:

• Like
Waarderingen: BB_
Ik lees nu pas dat je moet meedoen om te mogen stem. Kan je stem nog verwijderd worden, of moeten @DeeJay1 en ik nu verplicht meedoen?

• Like
Waarderingen: BB_
Hoeveel stemmers doen er niet mee?

Hmm afgelopen week m'n cut begonnen. Wellicht poging wagen.

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel een voorkeur, maar durf nu niet meer te stemmen, omdat ik nog niet 100% zeker weet of ik mee doe (dat hangt namelijk af van de uitkomst van de poll) en ik wil geen strafpunten of ban. Rare situatie... :roflol:

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven