- Waardering
- 7.960
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 104kg
Ja!Valt jarenlang blasten en cruisen onder “puur voor de fun”?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja!Valt jarenlang blasten en cruisen onder “puur voor de fun”?
Ik wil wel battelen tegen jou voor de laaste plek.Maat, ik en jij bikkelen voor de laatste plaats?
Make it happen.
Wij gaan geschiedenis schrijven.

Denk er even over na.Maat, ik en jij bikkelen voor de laatste plaats?
Make it happen.
Wij gaan geschiedenis schrijven.
Clash of the titans.
grappig ventje ben jeIk hoop dat er nog wat volk instroomt anders word ik nr 1 mits ik de enige ben met pic online.
![]()
Aan de poll te zien gaan er 18 mensen meedoen.Ik hoop dat er nog wat volk instroomt anders word ik nr 1 mits ik de enige ben met pic online.
![]()
Dit is inderdaad wel erg lang geleden. Destijds was het niveau van zowel de deelnemers hier stukken hoger en deden er jaarlijks 20 personen of meer mee. Verder was het niveau van de wedstrijden in Nederland stukken hoger. Zo enorm hoog is het niveau tegenwoordig op die amateur wedstrijden niet en bovendien heb je ook nog eens MAP en classic klasses. Ik zie een zwembroekje echt niet winnen van een @Punjab of @th0maz![]()
3de DBB Contest 2005 Nominaties! - Gesponsord door XXL Nutrition - zéér mooie prijzen
We zijn alweer aan de derde DBB Contest, welke dit jaar doorgaat vanaf 1 Augustus. *!*!*!* (uitgesteld tot er voldoende deelnemers zijn!) *!*!*!* Even een korte samenvatting voor de nieuwelingen en een opheldering voor wie het vorig jaar al heeft meegemaakt: Alle leden met minimaal 70 posts...forum.bodybuilding.nl
![]()
*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Je mag alvast een mailtje sturen met je huidige stats en kort verhaal over jezelf. Zodra je dan foto's hebt, kan je nog eens een mail sturen met nieuwe stats en de foto.forum.bodybuilding.nl
![]()
*!* Inschrijvingen Foto Contest 2008 - Gesponsord door Fitness Seller & Bodylab *!*
Ik doe denk ik niet mee, alleen als ik nog besluit te cutten dit jaar zal ik foto's insturen. Moeten het foto's zijn uit 2008? Denk het wel toch. Anders blijf je foto's herhalen.forum.bodybuilding.nl
Ik heb niet heel uitgebreid gezocht maar dit sprong toch in het oog.
Ach ja, de tijden veranderen zeker? En wie ben ik om vooruitgang in de weg te staan...

Je hebt toch op de poll gestemd.Denk er even over na.
Over nagedacht NEE ik doe niet mee.
Ummmm
Als jij mee doet, dan doe ik ook mee (misschien).Denk er even over na.
Over nagedacht NEE ik doe niet mee.
Ik stop ik kijk even of ik mijn account kan verwijderen