XXL Nutrition

Aankondiging Inschrijvingen Dames Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door Bodyenfitshop.nl, XXLNutrition.nl en Sport

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom ineens die drama? Er valt 1 iemand af, so what? Alsof jullie weten wat het stemgedrag van anderen zal zijn. Laat je verrassen zou ik zeggen. Beetje wazig om nu een wedsrijd af te blazen omdat er 1 iemand mist, er waren uberhaupt al nauwelijks deelnemers.
 
Waarom ineens die drama? Er valt 1 iemand af, so what? Alsof jullie weten wat het stemgedrag van anderen zal zijn. Laat je verrassen zou ik zeggen. Beetje wazig om nu een wedsrijd af te blazen omdat er 1 iemand mist, er waren uberhaupt al nauwelijks deelnemers.

Denk dat deze ene eerder de spreekwoordelijke "druppel" is. Als er bij aanvang 8 deelneemsters zijn en er op de laatste dag nog 4 overblijven dan is dat zeker heel jammer te noemen.
Het stemgedrag is idd even afwachten, sommige zullen kijken naar enkel het eindresultaat, anderen nemen de weg er naartoe mee in overweging, en weer anderen zeggen iemand hun stem al toe zonder überhaupt de concurentie te hebben gezien. Maar dat hou je altijd :D

Als ik heel eerlijk ben kan ik me de teleurstelling van Poison (e.a.) wel voorstellen. Ze heeft (hebben) hier immers naartoe gewerkt, en ineens haakt de helft vd concurentie af.
Als je mee doet aan een wedstrijd wil je winnen lijkt me,.. des te meer concurentie, des te beter het gevoel van overwinning. Niet persé naar de anderen toe,.. maar het gevoel van voldoening,.. dat alle inspanning niet voor niets is geweest. (al is er 1 dame waarvoor de deelname al een overwinning is,.. respect daarvoor!)
Zie ht als een voetbal wedstrijd waarin je met 3-0 de rust in gaat, en na de rust de tegenstander het veld niet meer op komt omdat ze het al als een verloren zaak beschouwden.
Ja, tuulijk je hebt gewonnen, maar wel een overwinning mt minder voldoening als wanneer je de volle 90 min vol zou hebben gemaakt.


wat jammer abfab... :(
Ik snap wel wat je bedoelt hoor (mijn celllulitis ziet er ook rampzalig uit op de foto's...)
Maar idd als je ze in je galerij zet waarom niet gewoon meedoen met de contest? Je hebt er hard voor gewerkt toch!
Fijn dat je in ieder geval goed hebt kunnen overleggen met je vriend en ik ben erg benieuwd naar je plannen :)


Uit een ander topic, maar net zo makkelijk gelijk me te nemen :D :D
Dat is idd het nadeel van licht wat accentueert, En het niet "mogen" gladtrekken vd huid in Ps :o
De spieren worden méér geaccentueert, maar helaas de minder leuke dingen ook.
immers, wat er zit ga je zien, en vice versa ;)

Hoewel "de gevoelige plaat" afgeleid van "de plaat" die gevoelig was voor licht bij het fotograferen (nu de gevoelige sensor :D :D) Heeft deze soms ook wel een dubbele betekenis.

Maar goed, dat gezegd hebbende,.. Denk ik zeker niet dat jij mag klagen over je fysiek hoor,.. Erg netjes!! :thumb:

Vind het ook echt rot voor XXL-tje die gisteren ons zo goed ontvangen heeft en zoveel moeite heeft gestopt in onze foto's. En dan nog het bewerken samen met Missnuke...

We'll survive ;) :D
 
Laatst bewerkt:
Wat zouden jullie ervan vinden als we gewoon de foto's plaatsen en de stemming houden, maar van de prijzen afzien?
goed plan om de stemming door te laten gaan. :)
Qua prijzen denk ik dat we de sponsors hierin hun mening zouden moeten laten geven. Al geef ik ze geen ongelijk als ze zich terugtrekken.

Grosje, Sjors, XXL-tje
Dank voor jullie woorden. :)
Vind het erg mooi en waar verwoord.

Ik hoop daarom toch dat we doorgaan met de stemming.
 
Laatst bewerkt:
De rest was al even afgehaakt he, dat heeft niets met mijn opgave te maken.
 
De rest was al even afgehaakt he, dat heeft niets met mijn opgave te maken.
Verandert ook niets aan de strijd en het stemmen.

En de laatste contest was het met zo beperkte animo sws wel geweest. ;)

Veroordeel ook niet direct iemand persoonlijk AbFab. Geef alleen aan dat ik snap dat wanneer je iets organiseerd (Poison) en er hard naartoe leeft en werkt (iederen neem ik aan!) dat het jammer is als het dan uiteen valt.
De lage opkomst ansich in vergelijking met de mannen zal te maken hebben met het percentage actieve vrouwelijke leden, en verder met dat de vrouw zich vaak eerder onzeker voelt over haar lichaam dan de man.


Aan de strijd imo wel,.. Zoals ik boven al aangaf is de strijd groter en voelt de overwinning beter bij veel concurentie dan bij minder.
 
Laatst bewerkt:
Ik was bij voorbaat al geen concurrentie.

Maar goed, verandert allemaal niets aan mijn beslissing, dus zal me er in dit topic ook niet mee bemoeien.
 
Waarom ineens die drama? Er valt 1 iemand af, so what? Alsof jullie weten wat het stemgedrag van anderen zal zijn. Laat je verrassen zou ik zeggen. Beetje wazig om nu een wedsrijd af te blazen omdat er 1 iemand mist, er waren uberhaupt al nauwelijks deelnemers.

Nee maar dan nog is t leuker om meer competitie te hebben. Zelfde als je in je uppie op t podium staat en dus al 1e bent. Niet veel aan.
 
Het is uiteraard geen leuke wedstrijd met 4 deelnemers en voor de toekomst geeft het ook aan dat er te weinig draagvlak voor is. Maar dat neemt niet weg dat de deelnemers die toch nog over zijn de kans moeten hebben om het bereikte resultaat te kunnen tonen. Ik begrijp dat de foto's voor sommige tegenvallen omdat je echt alles ziet... Dus ook de delen waar de persoon niet blij mee is. Aan de andere kant zal elke spier ook gezien worden. Ik snap de teleurstelling en ik denk dat de dames onderling een beslissing moeten nemen en dan wat er ook uit komt dat de rest dat moet respecteren. De foto's komen uiteindelijk toch wel bij de personen die willen laten zien wat ze waard zijn.
Zoals ze bij de olympische spelen vaak zeggen... Winnen is niet altijd belangrijk.. Mee doen wel.
Dames ik wens jullie veel sterkte met het beslissen, maar maak je niet te druk... Uiteindelijk is het maar een spel.
 
Haha ongelofelijk zeg. Hou een contest met vrouwen en je krijgt gegarandeerd gezeik :roflol:

Neemt niet weg dat ik het zonde vind dat het allemaal zo loopt hoor ;)
 
Het is uiteraard geen leuke wedstrijd met 4 deelnemers en voor de toekomst geeft het ook aan dat er te weinig draagvlak voor is. Maar dat neemt niet weg dat de deelnemers die toch nog over zijn de kans moeten hebben om het bereikte resultaat te kunnen tonen. Ik begrijp dat de foto's voor sommige tegenvallen omdat je echt alles ziet... Dus ook de delen waar de persoon niet blij mee is. Aan de andere kant zal elke spier ook gezien worden. Ik snap de teleurstelling en ik denk dat de dames onderling een beslissing moeten nemen en dan wat er ook uit komt dat de rest dat moet respecteren. De foto's komen uiteindelijk toch wel bij de personen die willen laten zien wat ze waard zijn.
Zoals ze bij de olympische spelen vaak zeggen... Winnen is niet altijd belangrijk.. Mee doen wel.
Dames ik wens jullie veel sterkte met het beslissen, maar maak je niet te druk... Uiteindelijk is het maar een spel.

Wijze woorden ;) :thumb:

Al moet ik zeggen dat voor mij persoonlijk De Olympische gedachte een mooie is voor na afloop als het nét niet zo ging als waar ik voor ging :D :D
Denk dat ik daar misschien té competitief voor ben :o (Maar ik snap m wel :D )
 
Ik ben ook voor de olympische gedacht... deed gewoon mee om te zien wat ik kon bereiken in korte tijd... niet voor het winnen (dat is nu ook nog te vroeg in mijn geval....)
Ik heb de overige meiden een prive bericht gestuurd. Ben benieuwd wat we samen beslissen. :)
 
Ik ben ook voor de olympische gedacht... deed gewoon mee om te zien wat ik kon bereiken in korte tijd... niet voor het winnen (dat is nu ook nog te vroeg in mijn geval....)
Ik heb de overige meiden een prive bericht gestuurd. Ben benieuwd wat we samen beslissen. :)

En dat siert je!
dat ik het zelf niet zou kunnen (zoals ik hierboven zei) Maakt het respect wat ik heb voor mensen die dat wél kunnen alleen maa groter :thumb:
 
goed plan om de stemming door te laten gaan. :)
Qua prijzen denk ik dat we de sponsors hierin hun mening zouden moeten laten geven. Al geef ik ze geen ongelijk als ze zich terugtrekken.

Grosje, Sjors, XXL-tje
Dank voor jullie woorden. :)
Vind het erg mooi en waar verwoord.

Ik hoop daarom toch dat we doorgaan met de stemming.

Dit vind ik ook, dat er even overleg met de sponsors moet zijn en ze zelf kunnen bepalen wat ze ermee willen.
Verder hoop ik ook dat de stemming doorgaat, we hebben er allemaal hard voor gewerkt.
 
Dit vind ik ook, dat er even overleg met de sponsors moet zijn en ze zelf kunnen bepalen wat ze ermee willen.
Verder hoop ik ook dat de stemming doorgaat, we hebben er allemaal hard voor gewerkt.
Super Ava trouwens! :)
 
En gaat het nu nog door?
 
De stemming gaat sowieso door, dus denk eraan dames: vandaag en morgen zijn de laatste dagen om je collage + verhaal te mailen naar: dbbcontest13@telenet.be

Er vindt op dit moment nog overleg plaats met de sponsors en ik moet zeggen, ik heb alleen maar hele leuke reacties gehad tot nu toe. :) Morgen heb ik van hen allemaal een definitief antwoord over de prijzen.
 
De stemming gaat sowieso door, dus denk eraan dames: vandaag en morgen zijn de laatste dagen om je collage + verhaal te mailen naar: dbbcontest13@telenet.be

Er vindt op dit moment nog overleg plaats met de sponsors en ik moet zeggen, ik heb alleen maar hele leuke reacties gehad tot nu toe. :) Morgen heb ik van hen allemaal een definitief antwoord over de prijzen.
Yeeeaaahhhh!!:cheer: Super dat de stemming doorgaat! Ik had ze zondag al ingestuurd... brrr.... vind het wel spannend... nou ja zeg maar gerust best wel een beetje (boel) eng..... :o

Ben benieuwd! :)
 
Laatst bewerkt:

Tja 4... nou en?
Er zijn nu eenmaal minder dames dan mannen die deze sport doen.
Die paar die mee willen en durven te doen daar moet je respect voor hebben.
 
Gelukkig krijgen we de fotos alsnog te zien, ben benieuwd een aantal waren behoorlijk fanatiek bezig kon ik opmaken uit de logs.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven