Fitness Seller

Aankondiging Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Spo

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
ben al 7 weken aan het cutten nu. En in juli begin aug. ben ik 3 weken op vakantie. Doe dit jaar dus niet meer gok ik. Misschien bedenk ik me nog wel. Dat is al vaker voor gekomen :D
 
Hmmmzzz, misschien doe ik ook weer eens mee, leuk om weer progressie te zien!
 
Misschien in, zie dit als een goede motivatie voor vooruitgang.
 
Cool, succes aan de deelnemers!

Komt er ook een vrouwencontest?
 
Re: Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood

Cool, succes aan de deelnemers!

Komt er ook een vrouwencontest?
Waarom doe jij niet mee?


En inderdaad, vrouwencontest please! Hebben dit jaar wel een aardig deelnemersveld denk ik.
 
Ik ga dit jaar ook maar eens mee doen. Misschien lukt het me dan om een keer echt droog te worden :p
 
Zou graag meedoen, maar eind juli ben ik alweer uit shape door een overvloed aan festivals :o
 
Aan het twijfelen :p IK begin morgen met een 2-3 maandse cut dus zou wel ideaal zijn :p
 
Een vraag!, mag je deelnemen als je in 2012 aan de flexcup hebt deelnemen?.

Ik zie in de voorwaarden staan dat het geen ifbb wedstrijd mag zijn maar wel een amateur wedstrijd, maar om aan de flexcup deel te nemen moet je wel ingeschreven staan bij de ifbb, wie weet het antwoord?
 
ik kan het altijd proberen. wel goede inspiratie
 
suc6 aan de deelnemers!
 
Een vraag!, mag je deelnemen als je in 2012 aan de flexcup hebt deelnemen?.

Ik zie in de voorwaarden staan dat het geen ifbb wedstrijd mag zijn maar wel een amateur wedstrijd, maar om aan de flexcup deel te nemen moet je wel ingeschreven staan bij de ifbb, wie weet het antwoord?

Is geen profwedstrijd dus geen probleem.
 
zou het graag ooit wel eens willen doen, maar aangezien ik dit jaar mijn bachelordiploma haal (ga nog wel een xtra master doen hierna :p) en ik al veel feestjes gepland heb daarvoor + festivalletjes, zal het mss eens voor een andere keer zijn :D
Succes aan de deelnemers alleszinds!
 
suc6 iedereen!
Ben benieuwd naar de progressies van iedereen op et einde:D
 
En inderdaad, vrouwencontest please! Hebben dit jaar wel een aardig deelnemersveld denk ik.

Inderdaad, zou zeker leuk zijn als er dit jaar ook weer een vrouwen contest zou komen.

Moest wel echt ff goed graven voor ik 'm gevonden had, maar na de 2011 contest had Leon toch echt gepost:

...

Iedereen bedankt voor het meedoen en ik zeg; Volgend jaar weer! :D

:D

Maar in 2012 was er helaas toch geen vrouwen contest, dus moeten we dit jaar allemaal Body & Fitshop/Leon maar even éxtra lief aankijken... :engel:
 
Inderdaad, zou zeker leuk zijn als er dit jaar ook weer een vrouwen contest zou komen.

Moest wel echt ff goed graven voor ik 'm gevonden had, maar na de 2011 contest had Leon toch echt gepost:

Iedereen bedankt voor het meedoen en ik zeg; Volgend jaar weer!

:D

Maar in 2012 was er helaas toch geen vrouwen contest, dus moeten we dit jaar allemaal Body & Fitshop/Leon maar even éxtra lief aankijken... :engel:

[kijkt Leon extra lief aan] :engel:
 
De logs mogen al geopend worden of was daar ook een begindatum voor?
 
Ook maar eens mee doen dit jaar :)
Kijken of ik mezelf droog kan krijgen....
 
sick die prijzen ook weer dit jaar.
Erg netjes.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Back
Naar boven