Fitness Seller

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Spo

Status
Niet open voor verdere reacties.
In, veel succes iedereen!

Ik wens iedereen die mee doet aan de verkiezing veel succes!

Re: Inschrijvingen mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Sportfood

Doe je niet mee Ivo?

Mack is gewoon een ecto hoor :p

Misschien ook meedoen ga erover nadenken

Mischien toch eens doen...

Flexcup je enige wedstrijd tot nu toe geweest dan?

Tot nu toe wel twijfel nog om dit jaar weer de flex cup te doen of volgend jaar jbc en de hele rits

156922_131102150381053_2012356486_n.jpg

Ik heb natuurlijk wel een knap koppie, maar mijn definitie is slecht zichtbaar achter mijn vacht.

Met 129kg kun je ook gewoon de rest in de schaduw zetten. Weet niet of je Robin het kuiken Regout kent die was ook niet de scherpste on stage maar wel zo groot dat de rest op niet meer opviel ;)

Met 129kg kun je ook gewoon de rest in de schaduw zetten. Weet niet of je Robin het kuiken Regout kent die was ook niet de scherpste on stage maar wel zo groot dat de rest op niet meer opviel ;)

Groot ben ik wel, maar serieus op een podium heb ik niks te zoeken :p

Beste , ik keek erg uit naar de aankondiging van deze contest .

Ik ben lid sinds februari en heb 63 posts , binnen 2 weken zal ik de 80 posts wel aantikken .
Kan ik meedoen ? Grz

Ik ben lid sinds februari en heb 63 posts , binnen 2 weken zal ik de 80 posts wel aantikken .
Kan ik meedoen ? Grz
Je bent ook nog geen 3 maand lid zie ik...dus zal close call worden

hmmz wil best mee doen maar maak geen schijn van kans, en aangezien we denk ik toch weer een kalootee zomer krijgen ga ik flink bulken, dan tegen september 2 maanden cutten en dan weer tot februari bulken en dan tot lente/zomer cutten, met mn 62 kg kom ik niet ver i guess hihi

• Topic Starter Topic Starter

Kan ik meedoen ? Grz

Je bent ook nog geen 3 maand lid zie ik...dus zal close call worden

Ja 3 maanden lidmaatschap gaan we wel aan vasthouden want we willen een beetje vaste leden als deelnemers, anders krijg je van die gevallen die even een prijs komen afhalen en die je daarna nooit meer terugziet. Niet dat jij zo iemand bent, maar je valt nu voorlopig onder die regel. :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven