MuscleMeat

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Spo

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Meer deelnemers nodig nog, ook 1 gestopt helaas.

Even melden dat dit jaar de logs iets zwaarder doorwegen. Zo is het mogelijk dat iemand gediskwalificeerd kan worden als een log onvoldoende updates zou bevatten. Wat voldoende is staat niet precies vast, maar gemiddeld enkele updates per week mag wel verwacht worden. Meer is natuurlijk altijd beter. :)

* OP is aangepast met deze nieuwe regel.

Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bo

Goede regel

Laatste dag om in te schrijven vandaag!

Ik laat nog nieuwe aanmeldingen toe tem middernacht.

Count me in!! Ff nog wat gauw wat posts doen -_-

haha dan moet je er nog 39 :P
Succes!

Voor iedereen die mee gaat doen:
Succes! :D

1. Wij moeten jouw foto plus daarbij je forumnaam, een kort verhaal en je persoonlijke body stats op zijn vroegst op 21 juli en uiterlijk op 31 juli ontvangen hebben.

Hoe snel hoor je of de collage is goedgekeurd?
Ik ga namelijk op de 21ste 's avonds op vakantie :P

Foto is ingestuurd, mijn contest zit er op :)

De rest van de deelnemers nog veel succes met de laatste loodjes!!!

Wie een foto ingezonden heeft hoeft geen directe reactie te verwachten, als die er niet is binnen enkele dagen mag je er vanuit gaan dat alles ok is. :)

ik ga vanavond op vakantie.
Dus als je een email terug kan sturen dat je hem hebt ontvangen dan zou dat gewaardeerd worden ;)

Foto's zijn opgestuurd als het goed is. Zeg het maar als ze binnen zijn

Aandacht: deelnemers hebben nog 5 dagen (tot volgende week woensdag) om hun verhaal + foto in te zenden.

Als je gestopt bent of om andere reden niet zal kunnen deelnemen, laat dit dan ook even weten zodat ik op de hoogte ben en de OP kan aanpassen.

Even vermelden dat het e-mailadres voor het opsturen van de foto en info onlangs gewijzigd was naar dbbcontest13 @ telenet.be (zonder de spaties)

Als je je foto en info gestuurd hebt, en je staat nog niet als "ontvangen & goedgekeurd" in de OP, dan moet je deze nog eens opnieuw sturen.

Er kan nog ingestuurd worden tot morgenavond.

Jij vertrouwt je mail toe aan telenet? Je had een @dutchbodydildoing.com adres kunnen gebruiken!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven