AndroidHealthClinic

Sticky Inschrijvingen Mannen Fotowedstrijd 2013 - Gesponsord door XXLNutrition.nl , Bodyenfitshop.nl en Spo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maakt niet uit, het is nog steeds een stimulans voor jezelf om te kijken hoe ver je in de ranking kan komen. En wie weet, als jij superdroog kan komen, je posing goed doet, en foto's van hoge kwaliteit levert, zou je wel eens hoger kunnen ranken dan je verwacht. De jury (leden met meer dan 50+ posts die stemmen) hebben veel respect voor deelnemers die een grote transformatie ondergaan en zich daarvoor 200% hebben ingezet.

Deze contest is er net om extra motivatie te geven aan mensen die nog niet aan wedstrijden meedoen of misschien nog niet heel groot zijn. Zelfs als jij in de top 10 komt heb je nog steeds voor jezelf een prestatie geleverd en in het slechtste geval hou je een beter fysiek over en meer zin om jezelf daarna nog verder te verbeteren. Niets te verliezen dus. :)

Edit: net je foto's bekeken, met wat goede wil kan je nog wel hoger komen dan top 10 schat ik.

ait dan zal ik er eens werk van maken :p

• Topic Starter Topic Starter
Ik tel 24 inschrijvingen en maar 22 logs, dus er moeten er nog 2 een log starten tegen het einde van de maand. Dadelijk gaat er ook een mass pm naar alle leden om nog eens te informeren over de contest. :)

hier wil ik zeker met meedoen, alleen nog ff de benodigde Forumpost voor deelnamen bemachtigen

Zou wel mee willen doen, maar niet genoeg posts, dus op naar volgend jaar en maar eens wat actiever worden in dit forum.

Wel flauw dat je niet mee mag doen als je wedstrijden gedaan hebt ...
Prijzen geld hier ligt hoger dan op bv het NK !!!

Wel flauw dat je niet mee mag doen als je wedstrijden gedaan hebt ...
Prijzen geld hier ligt hoger dan op bv het NK !!!

1 amateur wedstrijd mag. Niet flauw, heeft een reden namelijk deze wedstrijd is niet voor competitieve atleten maar mensen die op amateur/hobby niveau bezig zijn en zeg maar een BB-carrière willen uitbouwen. Stel er is geen beperking op aantal wedstrijden, dan zijn de eerste 3 plaatsen altijd voor de winnaars van de bestaande BB wedstrijden, is natuurlijk niet de bedoeling, we willen juist iets unieks doen.

volgend jaar doe ik mee.

Daar heb je wel gelijk in .
Begrijp me niet verkeerd maar een wedstrijd prep kosten 100e soms wel 1000e euro`s en dan word je eerste en krijg je een kadeau bon van 50 euro . Hier is de 3e plek zelfs meer hahaha

Daar heb je wel gelijk in .
Begrijp me niet verkeerd maar een wedstrijd prep kosten 100e soms wel 1000e euro`s en dan word je eerste en krijg je een kadeau bon van 50 euro . Hier is de 3e plek zelfs meer hahaha

Ik wist niet dat het zo triest gesteld was met de prijzen van BB wedstrijden. Nu zullen de organisators ook wel niet veel verdienen aan die wedstrijden, maar ze zouden toch wel wat meer mogen doen dan dat.

Bb wedstrijd doe je toch ook niet voor het geld;)

De eer speelt ook een grote rol, ook hier op het forum. Maar het is wel leuk als je kosten een beetje terugbetaald worden. Die prijzen zijn gewoon triest in vergelijking met andere sporten en de inspanning die men ervoor levert.

Ja daar heb je wel gelijk in, maar als dat je motivatie is zal je niet ver komen denk ik;)
En de hoofdprijs zie je toch elke dag in de spiegel? :D

Mee eens ... je doet het niet voor het geld maar voor je zelf . Maar het zou ind erg mooi zijn als je een beetje je kosten zou kunnen terug verdienen :) 50 euro is net genoeg voor een halve maand eiwit :P
Maar wel puik werk hoor dat je zulke mooie prijzen bij elkaar hebt kunnen krijgen !

He jammer,

Ik wil wel meedoen maar ben niet actief genoeg :0

Ik ga meedoen, ik stuur binnenkort een PM dus die kan je verwachten ;)

ik ga ook mee doen ! ;)

Na lang denken toch besloten het niet te gaan doen. Als wedstrijd jongen heb je hier niks te zoeken. En moet je lekker on stage blijven staan.

uhhhhh waarom niet, je investeerd toch ook in je sport. En laten we eerlijk zijn, deze sport is best duur.
Zeker als je op hoog nieveau wilt meedraaien. ;)
Ze mogen best wat kledinglijnen uitnodigen om bij wedstrijden te sponsoren. En als je het breed opzet kan je een feel-good of lifestyle achtige bijeenkomst van maken met als afsluiter de wedstrijd. :)

Body En Fitshop wenst alle deelnemers heel veel succes aankomende 2-3 maand. Zet 'm op!:wl::1e:

Ralf

Status
Niet open voor verdere reacties.

Soortgelijke topics

Terug
Naar boven