XXL Nutrition

Review InsuleanK

Beoordeling: 9/10 ++ Aanrader
Soort supplement: Anti-oxidantWat is de werking van dit supplement volgens de producent? Wat kan Insulean-K voor je doen?
Opbouw spiermassa en kracht
Versterkt de werking van alle andere supplementen tot 300%
Stimuleren IGF-1 productie
Afname van vetmassa
Betere opname van voedingstoffen
Geweldige pomps
Super vasculariteitVoor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Cutten en bulkenHoe lang heb je het supplement gebruikt? 25 dagenHoe is de smaak van dit supplement? N.V.T. het zijn capsulesWelke dosis heb je gebruikt? 2 caps bij het ontbijt en 2 caps PWO of avondetenWaar heb je het supplement gekocht? www.bodybuilding.comWelke extra voordelen gaf deze winkel? - Gratis schakebekerWat heb je voor dit supplement betaalt? € 18,50 (amerika)Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Ja. Het doet wat het zegt.
Mijn review over dit supplement
Ik ben erg tevreden over dit product, omdat het 1 van de weinige supplementen is die ook echt doet wat het zegt. Ik heb het in mijn bulk gebruikt om niet teveel vet aan te komen en ik nam het in met het ontbijt en PWO of avondeten omdat die het meeste KH bevatte. ik ben tijdens mijn bulk 1,6% gezakt in vet (16% naar 14,4%) dat terwijl ik 500 kcal boven mijn onderhoud at. ik merkte duidelijk een voller gevoel in mijn spieren en zag het ook in de spiegel. de eerste twee weken gebruikte ik het samen met green bulge en die ging ineens ook sterker werken dus het verhoogt waarschijnlijk de opname ervan. en ik krijg van me zelf bijna nooit pomps en met dit product bleef ik zelf na green bulge goeie pomps krijgen. het krijgt van mij een 9 omdat het doet wat het zegt maar het is supp wat je eigenlijk standaard in je stack moet hebben en daarvoor is ie iets te duur.

6305-2T.jpg

Nice.. maar eens proberen..

ik ben echt niet te vreden van dit product verloren geld ik heb het ge stack met hydrotest en ester stack.

Heb het ook geprobeerd. Werkt voor geen meter, niets, nada, 0,0.
Niet kopen is echt dikke Bull. Waar Raish deze positiviteit vandaan haalt is me werkelijk een raadsel !!!

Niet kopen is echt dikke Bull. Waar Raish deze positiviteit vandaan haalt is me werkelijk een raadsel !!!
Was er zelf ook niet erg positief over, tja sommige supps werken nu eenmaal niet bij iedereen :(

• Topic Starter Topic Starter

ik ben niet de enigste he, maar kan best dat het niet gewerkt heeft bij jou.;)

iemand een potje insuline-k kopen da werkt niet bij mij
voor 25euro moogt ge het hebben laat iets weten op
mijne prive inbox als je het wilt kopen

Terug
Naar boven