Fitness Seller

Insuline.

voor je het weet ben je een insuline patiente op passe goos

insuline lijkt me echt gruwelijk maar is ook erg gevaarlijk, je moet alles op tijd plannen

en hoor ook verhaale dat je 10 kilo aan spier aankomt als je het 1e keer gebruikt

s bullshit, je kunt t moeilijk in kg's uitdrukken. tijdens mn kuur vond ik het wel aardig, maar vooral nu tijdens de nakuur vind ik het meerwaarde geven, heb gewoon nog gegaint tijdens de nakuur, maar idd, je moet onwijs plannen met voeding.

s bullshit, je kunt t moeilijk in kg's uitdrukken. tijdens mn kuur vond ik het wel aardig, maar vooral nu tijdens de nakuur vind ik het meerwaarde geven, heb gewoon nog gegaint tijdens de nakuur, maar idd, je moet onwijs plannen met voeding.

roberto dus je hebt ervaring??? op hoeveel zat je dan?

• Topic Starter Topic Starter
Zo snel gaat dat ook weer niet Ciko, maar idd dat kan!
Roberto, geef ons wat inside information :P, hoe heb je het ervaren en op hoeveel iU's per dag zat je? Pre/post workout, en watvoor voeding na je shot? denk je dat het echt toegevoegde waarde was aan je kuur? en hoe heb je het in zijn geheel ervaren?

idd roberto geef is wa feedback ouwe reus

Ben wel erg benieuwd, en ben je eens van plan om slin only te doen? om te zien hoe je daarop gaint?

mwa, voornamelijk vind ik dat het nogal wordt overdreven. Het is echter wel ideaal spul omdat het je axis niet onderdrukt, dus vooral tussen cycles of net na je cycle is het ideaal. Ik heb tot 12/13 iu gezeten ongeveer, alleen post workout ivm mogelijke hypo tijdens het trainen, waar ik persoonlijk eigenlijk niets van heb gemerkt overigens, geen duizelingen of wat dan ook.

voeding was

meteen na shot shake met ong 60gr dextrose, 30gr brinta en scoop vitargo, 10gr creatine en 50/60gr whey.

uur later ong 125gr rijst met 125gr kipfilet en 100gr groenten

uur daarna 100gr tilapiafilet met 125gr rijst en 100gr groenten

het is wel veel werk, en vraag me af of ik niet evenveel zou hebben gegaind zonder de slin terwijl ik zoveel at. ik neem t niet nog eens tijdens een cycle, alleen in de nakuur of s tussen 2 cycles door.

rob op hoeveel weke zat je ?

was ff eten-)

tijdens de kuur op 4 weken, zit momenteel in mn 5e week.

hmmmm, zeker weten, gewoon om een kleine 'overbrugging' te maken tussen je kuren is dat wel ideaal, en zeker ook om je aangekuurde massa een beetje te behouden ofniet?
post workout lijkt mij ook het meest logische, maar ik heb niet veel kunnen vinden over pre workout, weet je daar iets van ?

Aha, ik zie dat je ook je creatine erbij hebt gegooit, blijkt ook erg gunstig te zijn heb ik gelezen, en je hebt wel een erg schoon dieet hé :P

Hmmm, zou je ons een feedback kunnen geven over wat je ervan vind tussen 2 cycles door, het behouden v/d massa e.d.

bedankt voor de info!

Ik ga nu naar bed, ik kijk morgen weer voor berichten en ik zal weer reageren!

maar t is gewoon klote dat je er zoveel tijd voor moet hebben. als je werkt, en ong rond 18:00 thuis bent, zoals ik was, snel eten maken en rond 18:30 op de sportschool. 19:30 weer thuis, shake, douchen, rond 20:15 eerste maaltijd maken. dan rond 21:45 nog weer n volle maaltijd klaarmaken, je houd echt geen tijd over..

oke i see, dus 4 weke on, daarna voeg je wat tren toe en daarna knal je weer met insuline

hmmmm, zeker weten, gewoon om een kleine 'overbrugging' te maken tussen je kuren is dat wel ideaal, en zeker ook om je aangekuurde massa een beetje te behouden ofniet?
post workout lijkt mij ook het meest logische, maar ik heb niet veel kunnen vinden over pre workout, weet je daar iets van ?

Aha, ik zie dat je ook je creatine erbij hebt gegooit, blijkt ook erg gunstig te zijn heb ik gelezen, en je hebt wel een erg schoon dieet hé :P

Hmmm, zou je ons een feedback kunnen geven over wat je ervan vind tussen 2 cycles door, het behouden v/d massa e.d.

bedankt voor de info!

Ik ga nu naar bed, ik kijk morgen weer voor berichten en ik zal weer reageren!

ja, ben zelfs na 9 kg gainen tijdens de kuur dus na de kuur nog weer aangekomen op alleen slin en creatine, dus idd ideaal voor massabehoud.
pre workout zou k niet aanraden, omdat je tijdens je workout een hypo moeilijk voelt aankomen, imo de meerwaarde (onwijze pomp vooral) niet waard. Je moet erg schoon eten tijdens slin, absoluut alle vetten mijden.

tja, t is wel lekker tussen cycles door, hoewel je dr denk ik geen gewoonte van moet maken. ik houd t denk ik op enkel na mn kuur, maar tijdens bv hgh geeft het wel weer meerwaarde omdat je geloof ik dan meteen na je hgh shot gewoon carbs kunt eten, vooral s'ochtends erg handig.

hoe ziet je nakuur eruit dan

Terug
Naar boven