Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
insuline lijkt me echt gruwelijk maar is ook erg gevaarlijk, je moet alles op tijd plannen
en hoor ook verhaale dat je 10 kilo aan spier aankomt als je het 1e keer gebruikt
s bullshit, je kunt t moeilijk in kg's uitdrukken. tijdens mn kuur vond ik het wel aardig, maar vooral nu tijdens de nakuur vind ik het meerwaarde geven, heb gewoon nog gegaint tijdens de nakuur, maar idd, je moet onwijs plannen met voeding.
op hoeveel zat je dan?
, hoe heb je het ervaren en op hoeveel iU's per dag zat je? Pre/post workout, en watvoor voeding na je shot? denk je dat het echt toegevoegde waarde was aan je kuur? en hoe heb je het in zijn geheel ervaren?
was ff eten-)
tijdens de kuur op 4 weken, zit momenteel in mn 5e week.

je bent nu bzig
hoe zit je kuur eruit dan rob kan je het ff in weke neer pleure aub?
hmmmm, zeker weten, gewoon om een kleine 'overbrugging' te maken tussen je kuren is dat wel ideaal, en zeker ook om je aangekuurde massa een beetje te behouden ofniet?
post workout lijkt mij ook het meest logische, maar ik heb niet veel kunnen vinden over pre workout, weet je daar iets van ?
Aha, ik zie dat je ook je creatine erbij hebt gegooit, blijkt ook erg gunstig te zijn heb ik gelezen, en je hebt wel een erg schoon dieet hé![]()
Hmmm, zou je ons een feedback kunnen geven over wat je ervan vind tussen 2 cycles door, het behouden v/d massa e.d.
bedankt voor de info!
Ik ga nu naar bed, ik kijk morgen weer voor berichten en ik zal weer reageren!
oke i see, dus 4 weke on, daarna voeg je wat Trenbolone toe en daarna knal je weer met insuline
ja, gewoon bezig blijven zeg maar, na de dianabol slin, na de slin ace.
daarna meteen nakuur in en weer op slin overgegaan.
hmm oke man thx bro nu heb ik een beter beeld over insuline