XXL Nutrition

Insuline.

goed topic

zou k zeker doen ja, hoewel ik zelf helemaal niets van een hypo gemerkt hebt blijft het wel link en moet je goed weten wat te doen als er iets fout gaat.

ja daarom hypo is bad...

maare dit was niet jou 1e keer met insuline neem ik aan aangezien je op 12 iu zat?

ja daarom hypo is bad...

maare dit was niet jou 1e keer met insuline neem ik aan aangezien je op 12 iu zat?

jawel, heb t opgebouwd vanaf 4 iu tot 12/13 ongeveer.
heb wel ten alle tijde dextro energy en zo bij de hand gehad, en mn vriendin wist er ook van, zou t alleen doen als je iemand bij je hebt die je kan helpen als t fout gaat, omdat wanneer je een hypo krijgt je denkvermogen daar ook last van krijgt en je t wel s kunt vergeten wat je moet doen.

ja man insuline is scary shit

en als je nou een hyper krijg? vind het enge shit, zou het zelf niet proberen tenzij er veel researche is gedaan! kan zelf wel aan insu komen en alles maar nee niet weggelegt!

zolang je aan de regeltjes houd is er niks aan de hand
door al die verhalen die op het internet rondzweven van 5 tot 10 kilo massa winst was het mij in het begin een beetje tegen gevallen
ik zelf had het ook in de nakuur gegooid en ben achteraf toch tevreden met het resultaat
de volgende keer gewoon icm test kijken wat dat doet

zolang je aan de regeltjes houd is er niks aan de hand
door al die verhalen die op het internet rondzweven van 5 tot 10 kilo massa winst was het mij in het begin een beetje tegen gevallen
ik zelf had het ook in de nakuur gegooid en ben achteraf toch tevreden met het resultaat
de volgende keer gewoon icm test kijken wat dat doet

verwacht daar idd ook niet te veel van, het wordt imo nogal overdreven.

en als je nou een hyper krijg? vind het enge shit, zou het zelf niet proberen tenzij er veel researche is gedaan! kan zelf wel aan insu komen en alles maar nee niet weggelegt!

als jij dr zoveel van weet zou je toch moeten weten dat wij alleen een (Hypo)glycaemie kunnen krijgen, een (Hyper)glycaemie is een te hoog bloodsuikerspiegel, iets waar alleen mensen met diabetes last van hebben.

wat merk je er eig van tov aas, dus laat zeggen je hebt ff opgebouwd paar dagen en dan 4 x per week van 8-10iu en zo een week of 4-5, wat gaat een totale leek op insuline vlak gewaarworden aan zen fysiek?
voller, droger, harder, vetter, betere pomp etc...?

dit blijkt weer dat je niemand moet geloven, iedreen lult maar wat raak

wat merk je er eig van tov aas, dus laat zeggen je hebt ff opgebouwd paar dagen en dan 4 x per week van 8-10iu en zo een week of 4-5, wat gaat een totale leek op insuline vlak gewaarworden aan zen fysiek?
voller, droger, harder, vetter, betere pomp etc...?

voller en beter herstel, het enige wat insuline verzorgt is een optimale opname van de voedingstoffen die je nuttigt tijdens de werkzame tijd van slin.

idd, dat weet ik , maar zou je na een tijd off , bv echt iets hebben aan 5 weekjes slin 4 shots per week na de training , tja moet wel zeker, is altijd beter, en voor het geld moet je het niet laten hè

heb er gewoon beetje bang van met al die verhalen idd, maar de voeding is zoiezo perfect dus dat kan al niet mis.

• Topic Starter Topic Starter
Actief topic, ik zelf denk van wel Beast, je zou beter je massa moeten behouden en wie niet waagt die niet wint hé! alleen wel goed research doen, en vooral ook weten waar je lichaam aan toe is.

dankje roberto voor de inside info :thumbs:!

massa behouden??? ik had echt een totaal ander beeld van insuline man, nu ik het hier zie dat het na de nakuur word genoem voor massa behoud shockt mij wel hoor snik snik

heb gedraait:

14 weken test e 500mg
9 weken deca 400mg
week 10 t/m 14 ace 112,5mg
dianabol 40mg 1 t/m 4
slin 5 t/m 8
slin 15 t/m nu

zoiets

Gains tot week 5 ? en Gains vanaf week 5 tem 8 ? en tenslotte wat waren je gains vanaf week 8 tem 15 en 15 tem nu ?

zo kan ik mss inschatten wat het extra effect is van de slin ? Aangezien we ongeveer dezelfde stats hb, is dat mss iets wat me wel interesseert...

• Topic Starter Topic Starter
Nee ciko, maar na een kuurtje verlies je nog wel eens wat massa, en als je dan insuline gebruikt om even te bruggen tussen je kuurtjes ;)

Terug
Naar boven