Ciko
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
tuurlijk moet keer proberen he , maar ik doe eerst goed research van hoe en wat
zou k zeker doen ja, hoewel ik zelf helemaal niets van een hypo gemerkt hebt blijft het wel link en moet je goed weten wat te doen als er iets fout gaat.
ja daarom hypo is bad...
maare dit was niet jou 1e keer met insuline neem ik aan aangezien je op 12 iu zat?
jawel, heb t opgebouwd vanaf 4 iu tot 12/13 ongeveer.

zolang je aan de regeltjes houd is er niks aan de hand
door al die verhalen die op het internet rondzweven van 5 tot 10 kilo massa winst was het mij in het begin een beetje tegen gevallen
ik zelf had het ook in de nakuur gegooid en ben achteraf toch tevreden met het resultaat
de volgende keer gewoon icm test kijken wat dat doet
en als je nou een hyper krijg? vind het enge shit, zou het zelf niet proberen tenzij er veel researche is gedaan! kan zelf wel aan insu komen en alles maar nee niet weggelegt!
wat merk je er eig van tov aas, dus laat zeggen je hebt ff opgebouwd paar dagen en dan 4 x per week van 8-10iu en zo een week of 4-5, wat gaat een totale leek op insuline vlak gewaarworden aan zen fysiek?
voller, droger, harder, vetter, betere pomp etc...?
voller en beter herstel, het enige wat insuline verzorgt is een optimale opname van de voedingstoffen die je nuttigt tijdens de werkzame tijd van slin.
heb gedraait:
14 weken test e 500mg
9 weken deca 400mg
week 10 t/m 14 ace 112,5mg
dianabol 40mg 1 t/m 4
slin 5 t/m 8
slin 15 t/m nu
zoiets