AndroidHealthClinic

Insuline

Guest

verwijderd
10.000 berichten
Waardering
3
Ik ben diabetes patient en train nu een tijdje, maar heb er niet zo bij stilgestaan dat ik mogelijk voordeel kan behalen met het feit dat ikzelf insuline moet toedienen. Hebben mensen hier gedachtes over, adviezen en/ of tips? Ik lees ze graag.

Zet je snelwerkende of een tragere variant?

las laatst ook een post van iemand die insuline moest gebruiken omdat hij diabetes was.
staat als het goed is in de supplementen sectie want hij gebruikte het met creatine.

ff vraagje tussendoor, maat van me spuitte van het weekend voor de grap insuline (standje 4?) in zijn eigen buik terwijl hij dus geen diabeet is. kan dit kwaad?

als je maar genoeg voedsel gebruikt dat past bij de soort en hoeveelheid insuline, maar 4EH lijkt me niet heel erg leip. (zn bloedsuikerspiegel zal misschien dalen, maar aangezien zijn lichaam een eigen goedwerkende regulatie heeft, zal ie er misschien wel helemaal niks van hebben gemerkt)
ghehehe doet me denken aan een kerel die ik ken die antipsychotica van een van zn vrienden voor de gein slikte. wordt je beetje schrikkerig van :D

edoch: insuline is GEEN speelgoed.

ohw ja, RvR gebruikt ook insuline, wellicht heeft hij wat tips.

jehmarjeh zei:
ff vraagje tussendoor, maat van me spuitte van het weekend voor de grap insuline (standje 4?) in zijn eigen buik terwijl hij dus geen diabeet is. kan dit kwaad?

Verkeerd gebruil van insuline kan de dood betekenen. Dus even voor de grap wat slin zetten is niet zo'n heel slim idee.

Oke thanks en hij leeft nog iig, en jah je doet stomme dingen als je bezopen bent he!

4ie insuline , kortwerkende dan . als je dat niet gewent bent kan je heel erg naar van worden vergis je niet....

Laatst sprak ik iemand die hgh 5iu per dag zet en dat is op een insuline naald 50iu .
Nu wou hij er insuline bij gaan zetten en begon met 4iu.. je raad het al hij zoog op tot 40iu :eek: zat een minuut of 5 naar de spuit te kijken en kwam er toen toch achter dat het niet klopte... had de dood betekend als hij dit had geinjecteeerd denk ik... dus GEEN speelgoed

hardgainers zei:
4ie insuline , kortwerkende dan . als je dat niet gewent bent kan je heel erg naar van worden vergis je niet....

Laatst sprak ik iemand die hgh 5iu per dag zet en dat is op een insuline naald 50iu .
Nu wou hij er insuline bij gaan zetten en begon met 4iu.. je raad het al hij zoog op tot 40iu :eek: zat een minuut of 5 naar de spuit te kijken en kwam er toen toch achter dat het niet klopte... had de dood betekend denk ik... dus GEEN speelgoed

Inderdaad..
Damm 40 iu -->instant hypo.

Volgens mij sla je je hypo over en fl**ker gelijk in coma.

hardgainers zei:

Nu wou hij er insuline bij gaan zetten en begon met 4iu.. je raad het al hij zoog op tot 40iu :eek: zat een minuut of 5 naar de spuit te kijken en kwam er toen toch achter dat het niet klopte... had de dood betekend als hij dit had geinjecteeerd denk ik... dus GEEN speelgoed

Ik ben blij voor hem dat hij er achter kwam dat het niet helemaal klopte!
:eek: :eek:

gehhehe, het bezopen zijn maakt het verhaal idd HELEMAAL anders, alcohol heeft ook een bloedsuiker verlagende werking.

hoe voelde ie zich nadien?

hij voelde zicht net als altijd volgens mij, zoals hij het zegt; BULLETJE!!!!!

Na 2 maanden een waardevolle reply. Nice. :)

Terug
Naar boven