Ik ben diabetes patient en train nu een tijdje, maar heb er niet zo bij stilgestaan dat ik mogelijk voordeel kan behalen met het feit dat ikzelf insuline moet toedienen. Hebben mensen hier gedachtes over, adviezen en/ of tips? Ik lees ze graag.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

jehmarjeh zei:ff vraagje tussendoor, maat van me spuitte van het weekend voor de grap insuline (standje 4?) in zijn eigen buik terwijl hij dus geen diabeet is. kan dit kwaad?
jehmarjeh zei:Oke thanks en hij leeft nog iig, en jah je doet stomme dingen als je bezopen bent he!

zat een minuut of 5 naar de spuit te kijken en kwam er toen toch achter dat het niet klopte... had de dood betekend als hij dit had geinjecteeerd denk ik... dus GEEN speelgoedhardgainers zei:4ie insuline , kortwerkende dan . als je dat niet gewent bent kan je heel erg naar van worden vergis je niet....
Laatst sprak ik iemand die hgh 5iu per dag zet en dat is op een insuline naald 50iu .
Nu wou hij er insuline bij gaan zetten en begon met 4iu.. je raad het al hij zoog op tot 40iuzat een minuut of 5 naar de spuit te kijken en kwam er toen toch achter dat het niet klopte... had de dood betekend denk ik... dus GEEN speelgoed
jehmarjeh zei:Oke thanks en hij leeft nog iig, en jah je doet stomme dingen als je bezopen bent he!

hardgainers zei:4ie insuline , kortwerkende dan . als je dat niet gewent bent kan je heel erg naar van worden vergis je niet....
Laatst sprak ik iemand die hgh 5iu per dag zet en dat is op een insuline naald 50iu .
Nu wou hij er insuline bij gaan zetten en begon met 4iu.. je raad het al hij zoog op tot 40iuzat een minuut of 5 naar de spuit te kijken en kwam er toen toch achter dat het niet klopte... had de dood betekend als hij dit had geinjecteeerd denk ik... dus GEEN speelgoed

MrJ zei:

wazzup zei:insuline werd vroeger ook wel gebruikt als therapy bij bepaalde psychiatrische problemen. beetje zoals electroshock therapie
http://www.priory.com/homol/insulin.htm