- Waardering
- 12.184
Sommige economen denken meer mensen = rijkere economie.Als economische leek vrees ik dat massa-immigratie het debat an sich al nutteloos maakt.![]()
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sommige economen denken meer mensen = rijkere economie.Als economische leek vrees ik dat massa-immigratie het debat an sich al nutteloos maakt.![]()
Hebben hunnie misschien al de oplossing(en) voor de steeds sneller gaande automatisering? Ik vind het bizar hoe men dat onderschat. Je kan nu al lijstjes Googlen van jobs die eigenlijk niet meer zouden moeten bestaan.Sommige economen denken meer mensen = rijkere economie.
Natuurlijk zeggen sommigen dat het wegautomatiseren van mensen wel wel weer nieuwe kansen creëert. Maar ik denk dat zij dat in de komende gevallen onderschatten, zaken zoals wasmachines fornuizen stofzuigers hebben ons op zich vrijwel geen nieuwe kansen maar vooral veel vrije tijd gegeven. Ik denk dat er eerst steeds meer mensen simpelweg niet meer bij kunnen benen in een economie die steeds complexere zaken zal automatiseren. JP is nog een van de weinigen die ik heb gezien die -mede uit ervaring- aan deze biologische beperkingen van mensen durft te denken en zich over deze ontwikkeling bezorgt. Tucker Carlson over het probleem van de werkgelegenheid hieruit. De combinatie met laaggeschoolde migranten uit arme probleemlanden is des te meer zorgelijk te noemen.Ik heb er één voor jou, @chrisk.
Na WWII werden, niet alle, maar veel landen zo etnisch homogeen gemaakt. Dit was om onder andere mogelijke toekomstige spanningen te vermijden, die er waren tijdens het interbellum, tussen de opeengehoopte etniciteiten. Deze deportaties waren, met name voor (etnische) Duitsers, met weinig uitzonderingen gruwelijk.
*kijkt naar de demografie in 2021*
Hebben hunnie misschien al de oplossing(en) voor de steeds sneller gaande automatisering? Ik vind het bizar hoe men dat onderschat. Je kan nu al lijstjes Googlen van jobs die eigenlijk niet meer zouden moeten bestaan.
Er is een lesbische actrice, Ruby Rose, die dacht dat ze transgender was. Uiteindelijk ging ze er niet mee door. Ik vind het jammer dat ze, voor zover ik weet, geen woord rept over deze kwestie. (of niet genoeg)Als normaal gesproken zonder transitie 90% er na de puberteit van af ziet.. zeer hoog inderdaad.
Shapiro: Greatest Hits (23 mei 2020)
I revisit my famous scuffle with Zoey Tur on transgenderism, my debate with Piers Morgan on CNN, and many other moments!
Er is een lesbische actrice, Ruby Rose, die dacht dat ze transgender was. Uiteindelijk ging ze er niet mee door. Ik vind het jammer dat ze, voor zover ik weet, geen woord rept over deze kwestie. (of net genoeg)
![]()
Het zou zonder twijfel transities, waarvan men later spijt krijgt, kunnen vermijden.
She's also an outspoken advocate for LGBTQ rights and one of the world's most prominent androgynous icons. In a new interview with The EDIT, the Australian native said that she wants to be a role model, too. "I want to be the person I wished was around when I was growing up," she said. Since her big breakout, Rose has been schooling us on gender fluidity. Even before Orange Is the New Black, she starred in a music video called "Break Free" that explores the division between genders. "I think if I had a choice to be remembered for just one thing it would be 'Break Free.' I wrote it, I produced it, I starred in it — it's my life story," Rose told Refinery29 last summer.
Ruby Rose Is 'Glad' She Didn't Get Gender Reassignment Surgery: 'I Want to Have Babies One Day'
Goede redenen, mag hopen dat ze dat ook als LGBTQ advocate aan hen als mogelijkheid voordraagt.“And I decided to change the way that I dressed and talked and realized that I didn’t want to transition, I just wanted to be more comfortable in my own skin.”
Peterson: Roland Griffiths (10 mei 2021)
Dr. Roland Griffiths, Ph.D., is a professor of neuroscience, psychiatry, and behavioral science and director of the Psychedelic and Consciousness Research at Johns Hopkins University School of Medicine. He is the author of over 400 scientific research publications and has trained more than 50 postdoctoral research fellows. He has been a consultant to the National Institutes of Health and numerous pharmaceutical companies in the development of new psychotropic drugs.
Dr. Roland Griffiths and I discuss the research with John Hopkins University. We spoke about how he got into psychedelics and convinced ethic committees to approve such research, why he chose the scientific path, specifics about his studies with psilocybin, transformations of cancer patients with family members, the impact of psilocybin in existing institutions, the ongoing studies he is performing with long-time meditators and religious leaders, how the integration of psilocybin into society may look and more.
Find more information about the center for psychedelic and consciousness research at: https://hopkinspsychedelic.org/
Academic Publications: https://hopkinspsychedelic.org/publications
(this episode was recorded on March 2nd, 2021)
Precies waar ik ook aan dacht ja, that reminds me of this chapter in my new book ..., en soms worden ze wat voorspelbaar of vallen in herhaling. Dan is zoiets wel leuk. Wist ook niet dat hij met zo'n diepgang naar dat onderwerp had gekeken en er zo creatief over dacht.Ik probeer sowieso wat meer variatie, qua onderwerpen, in het topic te brengen. Niet altijd evident omdat (te)veel podcasts bijna louter gaan over het (verkapte) promoten v.h. nieuwste boek van een schrijver/schrijfster.
Correct
Zijn dochter heeft een zeer zeldzame immuunziekte. Sommige gewrichten zijn op zeer jonge leeftijd vervangen. Uiteindelijk hielp alleen haar Carnivore Diet. Gaandeweg nam JP het dieet over of experimenteerde hij samen met haar. Zodat ze kon peilen welk effect het op hem had.
Dat van zijn dochter wist ik. Maar om dat dan over te gaan nemen als je verder gezond bent, vind ik een nogal radicale stap waarvan ik de reden niet begrijp. Volgens mij moet je dan ook flink wat supplementen nemen om tekorten in bepaalde vitamines etc te voorkomen.Zijn dochter heeft een zeer zeldzame immuunziekte. Sommige gewrichten zijn op zeer jonge leeftijd vervangen. Uiteindelijk hielp alleen haar zogeheten Carnivore Diet. Gaandeweg nam JP het dieet over of experimenteerde hij samen met haar. Zodat ze kon peilen welk effect het op hem had.