AndroidHealthClinic

internet opent niet meer

• Topic Starter Topic Starter
1. Sluit alle geopende programma’s
2. Ga naar Start
3. Ga naar Configuratiescherm
4. Ga naar Internet opties

(als u deze niet vind klik dan eerst op “klassieke weergave” en Wanneer u Windows 7 gebruikt kunt u rechtsboven bij de optie “Weergeven op” Kleine pictogrammen kiezen)

5. Klik op het tabblad Geavanceerd en klik vervolgens op Opnieuw instellen.
6. Klik in het dialoogvenster Instellingen van Internet Explorer herstellen op Opnieuw instellen.
7. Nadat de standaardinstellingen zijn hersteld, klikt u op Sluiten en op OK.
8. Sluit Internet Explorer af.
9. Start internet explorer opnieuw

Met vriendelijke groet,

Lars van WindowsNL

1. pak geweer
2.richt naar uw hoofd
3.pull the trigger

het is alleen erger geworden lars , spijtig dat jij nu niet naast mij zit anders had ik jouw kaak gebroken i.p.v die van mijn hond

Hoi GetXXL,

Momenteel bieden wij webcare aan op diverse fora vanuit Microsoft.
Wij werken vanuit een niet commercieel oogpunt en bieden technische ondersteuning op Internet Explorer en Windows vragen. Er is ook al contact opgenomen met de Admin van forum.dutchbodybuilding.com hierover.

Tatanka: VLC Player gebruikt eigen codecs terwijl Windows Media Player de Windows of geïnstalleerde codecs van derden gebruikt waardoor het kan zijn dat sommige bestanden niet afgespeeld worden in Windows Media Player en prestaties verschillen.
Er zijn diverse codec-packs beschikbaar om dit probleem op te lossen.
Het kan ook zijn dat er een fout in het bestand aanwezig is waardoor Windows Media Player deze niet af speelt, VLC Player negeert deze fouten en speelt het bestand gewoon af zonder controle.

Je mag weer weg hoor, zit hier 'n MSc informaticus.

1. pak geweer
2.richt naar uw hoofd
3.pull the trigger

het is alleen erger geworden lars , spijtig dat jij nu niet naast mij zit anders had ik jouw kaak gebroken i.p.v die van mijn hond
Als gebruiker en als webdeveloper haat ik IE. Gebruik liever Chrome/Firefox oid.

Terug
Naar boven