Ze doelen op de mogelijkheid van het ontstaan van een klein zwart gat die door de deeltjesversneller wordt opgewekt. 1 voordeel, mocht het gebeuren dan merken we er niks van.
= dan liggen wij al lang tussen 6 planken?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ze doelen op de mogelijkheid van het ontstaan van een klein zwart gat die door de deeltjesversneller wordt opgewekt. 1 voordeel, mocht het gebeuren dan merken we er niks van.
Particle accelerator - Wikipedia, the free encyclopediais dat nou een grap of menen ze het echt? hoe kan je met een supersnelle computer een zwart gat maken??
Denk dat er niemand meer is om je tussen die 6 planken te leggen hehe

is dat nou een grap of menen ze het echt? hoe kan je met een supersnelle computer een zwart gat maken??
Tja, dat is dus controversieel, volgens sommigen kan het wel, volgens anderen niet.Wees niet bevreesd. Dat kan niet. Je kunt er hooguit een simuleren met een supercomputer.
Mag van mij zeker nog wel wat sneller, vooral voor usenet zeer handigOn topic vind ik het internet al snel genoeg eigenlijk. Beetje overkill dit.

Ik weet niet hoe je dit bedoelt maar als het goed is verdwijnt het zwarte gat voordat het kan reageren met de omgeving.Ze doelen op de mogelijkheid van het ontstaan van een klein zwart gat die door de deeltjesversneller wordt opgewekt. 1 voordeel, mocht het gebeuren dan merken we er niks van.
CERN heeft een deeltjesversneller gemaakt die deeltjes richting de snelheid van het licht op elkaar kan laten botsen. De hoeveelheid energie die kan vrijkomen kan ervoor zorgen dat er een soort micro zwart gat ontstaat..is dat nou een grap of menen ze het echt? hoe kan je met een supersnelle computer een zwart gat maken??
Maar dit gat is er nog geweest? Dit is dus alleen een theorie?Ik weet niet hoe je dit bedoelt maar als het goed is verdwijnt het zwarte gat voordat het kan reageren met de omgeving.
Sowieso is dat allemaal speculatief omdat de superstring theorie niet geaccepteerd wordt als "het laatste antwoord" op wat the **** er allemaal gebeurt.
CERN heeft een deeltjesversneller gemaakt die deeltjes richting de snelheid van het licht op elkaar kan laten botsen. De hoeveelheid energie die kan vrijkomen kan ervoor zorgen dat er een soort micro zwart gat ontstaat..
Inderdaad, de mens gaat nog eens zorgen voor zijn eigen ondergang met al dat geknoei. Nu denk ik dat het toch onwaarschijnlijk is dat een klein zwart gaat een ernstige impact kan hebben. Immers als je spreekt over zwarte gaten die alles opslokken dan gaat het dus over het resultaat van wat vroeger enorme sterren waren, dus om zoiets op aarde te kunnen produceren lijkt me niet logisch. Maar goed ik ken er niet veel van, misschien zijn er hier kenners die hier veel beter op kunnen antwoorden

En wat als je je vinger in zo een klein zwart gaat steekt?Er is weinig engs aan die mini zwarte gaten overigens, daarvoor zijn de zwarte gaten te klein en te kort van duur. Ik gaf alleen maar aan wat er eventueel gebeurde mocht er echt een zwart gat ontstaan dat de aarde opslokt. Dan merken we daar dus niks van zo snel gaat het.
En wat als je je vinger in zo een klein zwart gaat steekt?
Dat lukt je niet en gelet op de grootte van de mini zwarte gaten weet je niet waar je je vinger moet steken. Die zwarte gaten worden opgewekt in een deeltjesversneller en als je daar toegang toe hebt gekregen zal dat van korte duur zijn. Denk niet dat je de energie overleeft in die versneller die opgewekt wordt om mini zwarte gaten op te wekken.
Sommige wetenschappers claimen dat er altijd overal in lege ruimtes (geen lege kamer ofzo..) kwantumfluctuaties zijn en dat de oerknal is veroorzaakt door zo'n kwantumfluctuatie. Daar moet je dus veel banger voor zijn, als je bang ergens voor wilt zijn.Maar dit gat is er nog geweest? Dit is dus alleen een theorie?
En als dat gat er komt is dat gevaarlijk, of is het te klein om schade toe te brengen aan ons?
Dude..En wat als je je vinger in zo een klein zwart gaat steekt?

Er kan gewoon niet "zomaar" een zwart gat ontstaan dat gevaarlijk voor ons is.Er is weinig engs aan die mini zwarte gaten overigens, daarvoor zijn de zwarte gaten te klein en te kort van duur. Ik gaf alleen maar aan wat er eventueel gebeurde mocht er echt een zwart gat ontstaan dat de aarde opslokt. Dan merken we daar dus niks van zo snel gaat het.
Sommige wetenschappers claimen dat er altijd overal in lege ruimtes (geen lege kamer ofzo..) kwantumfluctuaties zijn en dat de oerknal is veroorzaakt door zo'n kwantumfluctuatie. Daar moet je dus veel banger voor zijn, als je bang ergens voor wilt zijn.
Dude..
Er kan gewoon niet "zomaar" een zwart gat ontstaan dat gevaarlijk voor ons is.