XXL Nutrition

Interview met een oplichter / TV predikant

uiteindelijk antwoordde met opmerkingen die niets te maken hebben met de vraag.

Een paar van de dingen die Dawkins zei, waren juist, bijv. ‘vissen zijn moderne dieren’. Maar zelfs dan zijn het nog geen juiste antwoorden want ze hadden niets te maken met de gestelde vraag.

sorry ik weet niet of ik tijd heb om dit te zien maar ik bekijk het graag later en ga graag met je in discussie. je bent een evolutionist? ik ben een creationist! ik ga graag met je in discussie maar moet zo weg. ik kom hier zeker op terug.

• Topic Starter Topic Starter
uiteindelijk antwoordde met opmerkingen die niets te maken hebben met de vraag.

Een paar van de dingen die Dawkins zei, waren juist, bijv. ‘vissen zijn moderne dieren’. Maar zelfs dan zijn het nog geen juiste antwoorden want ze hadden niets te maken met de gestelde vraag.

:rolleyes:
ik zal er vanuit gaan dat die clip niet opzettelijk is gemonteerd om de indruk te scheppen dat..
OK, wat zegt dit dan? Dat 1 vd bekendste evolutiebiologen op een bepaald ogenblik niet het juist antwoord formuleerde op de gestelde vraag.

Jouw conclusie: evolutie theorie ontmaskert..
Mijn conclusie: Richard had een slechte dag..

hij had een slechte dag of hij twijvelde, het is maar net hoe je het bekijkt maar ik kan niet zien wat hij dacht dus dat laat ik even in het midden. maar wat geloof jij? dat we zijn onstaan uit een 1 cellig organisme? the big bang? het is niet om je de gek ofzo aan te steken ik wil graag op normaal niveau praten.

sorry ik weet niet of ik tijd heb om dit te zien maar ik bekijk het graag later en ga graag met je in discussie. je bent een evolutionist? ik ben een creationist! ik ga graag met je in discussie maar moet zo weg. ik kom hier zeker op terug.

evolutionist? Nope.. ik ben geen wetenschapper.
De theorie beantwoord tot op heden het best aan wat we constateren in de natuur. Ik zie vooruit op je argumentatie bro... :D

je hoeft geen wetenschapper te zijn om in evolutie te geloven toch? er zijn zat!! wetenschappers die niet in evolutie geloven maar in de schepping.

was rob muntz niet een x bij deze kerel geweest ? :D

Het was geen slechte dag. Lees.

[Link niet meer beschikbaar]

In September 1997, I allowed an Australian film crew into my house in Oxford without realising that their purpose was creationist propaganda. In the course of a suspiciously amateurish interview, they issued a truculent challenge to me to "give an example of a genetic mutation or an evolutionary process which can be seen to increase the information in the genome." It is the kind of question only a creationist would ask in that way, and it was at this point I tumbled to the fact that I had been duped into granting an interview to creationists - a thing I normally don't do, for good reasons. In my anger I refused to discuss the question further, and told them to stop the camera. However, I eventually withdrew my peremptory termination of the interview as a whole. This was solely because they pleaded with me that they had come all the way from Australia specifically in order to interview me. Even if this was a considerable exaggeration, it seemed, on reflection, ungenerous to tear up the legal release form and throw them out. I therefore relented.

nou vraag het ze zelfzou ik zeggen. je weet toch zelf dat wanneer je je er in verdiept er zoveel niet klopt aan evoltie. wetenschappelijk niet klopt.

Inspired by Project Steve, and motivated by media coverage of the Discovery Institute's "Dissent From Darwinism" list, during the Kitzmiller v. Dover Area School District case, R. Joe Brandon initiated a four-day, word-of-mouth petition of scientists in support of evolution in October 2005. During the four-day drive A Scientific Support For Darwinism And For Public Schools Not To Teach Intelligent Design As Science gathered 7733 signatures of verifiable scientists.[22] During the four days of the petition, A Scientific Support for Darwinism received signatures at a rate 697,000 percent higher than the Discovery Institute's petition, A Scientific Dissent from Darwinism.[23]

nou vraag het ze zelfzou ik zeggen. je weet toch zelf dat wanneer je je er in verdiept er zoveel niet klopt aan evoltie. wetenschappelijk niet klopt.

daarom is het een theorie die volop wordt bijgestuurd. En egh.. die fouten en onvolmaaktheden aan de theorie zijn niet in die mate zoals de volgelinden vh creationisme doen vermoeden..

moe nu vertrekken bro... gtz

Kan je een aantal voorbeelden geven 4 myself ?

om DNA te produceren heeft een cel meer dan 75 verschillende proteienen nodig.
deze proteienen worden slechts geproduceert in opdracht van dna. enige oplossing voor dit dilemma is schepping wnat de kans om een dna producerende proteine te krijgen is gelijk aan het verkrijgen van het getal 13 met 2gewone dobbelstenen. die kans bestaat gewoon niet

want hoe ontstond de eerste levende cel? Dit is een nog groter mirakel dan een bacterie die zou evolueren tot mens. Hoe zouden gecompliceerde organen, zoals het oog, of het oor, of de hersenen, of hoe zou zelfs een klein vogeltje ooit kunnen ontstaan door toeval of door zuiver natuurlijke processen? Hoe kon een bacteriële motor zich ontwikkelen? (fragel of weet ik hoe die staart heet)

Nou, het zal aan mijn nederlands liggen, want snap er niks van.

Terug
Naar boven