4 Myself
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
oke hoe kunnen we weten dat de god van de bijbel de schepper is, dat willen jullie weten of niet dan.
jarenlang geloofden astronomen dat er zon 6000 sterren waren. totdat meneer galileo met ze teloskoop kwam opdraven en ineens realiseerde de wetenschap zich dat de sterren in de hemel ontelbaar waren. Miljarden sterrenstelsels on en ontelbaar precies zoals god het aan abraham verteld had in genesis 1
door de hele bijbel heen krijgen we inzichten in het natuurlijke heelal die de wetenschappelijke wereld pas onlangs ondekt heeft. in jona 2:5-6a lezen we:
wateren omringden mij zelfs tot mijn ziel, de diepte ontving mij, met zeewier was mijn hoofd omwonden ik zonk neer tot de bodems des bergen.
dat vertelt ons dat er bergen zijn op de zeebodem maar geleerden wisten dit niet tot aan de 20ste eeuw.
in job 26:7 beweert job dat god de aarde aan niets ophangt. volgens andere "heilige"boeken rust de aarde op ruggen van schildpadden of oliefanten of omhoog word gehouden door atlas maar alleen de bijbel zegt dat wat we nu weten wat waar is.
deze schrijvers waren geinspireerd door de schepper van het heelal.
eindelijk een mede lotgenoot die met passende bijbelteksten komt!
HULDE broeder!
![]()
Van de 10000 crap dat er in de bijbel staat, zal er wel af en toe een correcte uitspraak inzitten. Maar je moet de 'misses' met de 'wins' meepakken. Wetenschap doet geen uitspraken als er geen evidentie voor is. Iedereen kan wel iets zeveren zonder wetenschappelijk basis en nog steeds kloppen, maar iedereen kan ook gedachten hebben die pure onzin is. Wetenschap onderscheidt zich door evidenties en niets anders en is daardoor ook accurater. Meten is weten mother****er.

Van de 10000 crap dat er in de bijbel staat, zal er wel af en toe een correcte uitspraak inzitten. Maar je moet de 'misses' met de 'wins' meepakken. Wetenschap doet geen uitspraken als er geen evidentie voor is. Iedereen kan wel iets zeveren zonder wetenschappelijk basis en nog steeds kloppen, maar iedereen kan ook gedachten hebben die pure onzin is. Wetenschap onderscheidt zich door evidenties en niets anders en is daardoor ook accurater. Meten is weten mother****er.
Big bang is evolutietheorie niet. Maar goed, ik ga het woord aan BuilderB laten (als ie dat wilt). Indien ja, he will open a can of whoopass!
)Nee echt hè, mensen die logisch nadenken geloven natuurlijk dat we zijn gemaakt door een ontzichbaar persoon die stoute mensen naar de hel stuurt en brave mensen naar de hemel.maar wat geloof jij? dat we zijn onstaan uit een 1 cellig organisme? the big bang? het is niet om je de gek ofzo aan te steken ik wil graag op normaal niveau praten.
Haha shit man.
Absence of evidence is not the evidence of absence.want hoe ontstond de eerste levende cel? Dit is een nog groter mirakel dan een bacterie die zou evolueren tot mens. Hoe zouden gecompliceerde organen, zoals het oog, of het oor, of de hersenen, of hoe zou zelfs een klein vogeltje ooit kunnen ontstaan door toeval of door zuiver natuurlijke processen?
Maar ondertussen dachten alle gelovigen wel dat de aarde plat was en het middelpunt van het universum was.Miljarden sterrenstelsels on en ontelbaar precies zoals god het aan abraham verteld had in genesis 1
Ik vind het grappig hoe het ene moment gelovigen zeggen dat de bijbel metaforisch geschreven is en het andere moment niet.dat vertelt ons dat er bergen zijn op de zeebodem maar geleerden wisten dit niet tot aan de 20ste eeuw.
Nee echt, het vergt echt niet meer fantasie om te geloven in een almachtig iemand die stoute mensen naar een hete plek onder de grond stuurt waar ze voor eeuwig pijn zullen hebben..het vergt meer fantasie om van een 1 cellig organisme tot een mens te komen dan in een schepper te geloven. big bang, kom op.
Als dit nog nooit is aangetoond, hoe de **** kan jij dan bewijzen dat het geen orde crëert?een explosie veroorzaakt alleen chaos en geen orde, dit is nog nooit aangetoont.
GOZER, word de **** wakker en blijf van die drugs af man.
Je bent nog dommer als je 4 keer het woord telescoop verkeerd spelt terwijl je andere mensen voor dom uitmaakt.als je mijn voorbeeld bekijkt over meneer met ze teleskoop dan ben je net zo dom als de astonomen die dachten dat er 6000 sterren waren.
Domme wetenschappers?omdat je die domme wetenschappers gelooft die op niets gebaseerde fabels aan het luchtfietsen zijn zeker.
oke hoe kunnen we weten dat de god van de bijbel de schepper is, dat willen jullie weten of niet dan.
niet, net zoals we niet weten of het zeus of de grote joejoe bovenop de berg is.
jarenlang geloofden astronomen dat er zon 6000 sterren waren. totdat meneer galileo met ze teloskoop kwam opdraven en ineens realiseerde de wetenschap zich dat de sterren in de hemel ontelbaar waren. Miljarden sterrenstelsels on en ontelbaar precies zoals god het aan abraham verteld had in genesis 1
door de hele bijbel heen krijgen we inzichten in het natuurlijke heelal die de wetenschappelijke wereld pas onlangs ondekt heeft. in jona 2:5-6a lezen we:
wateren omringden mij zelfs tot mijn ziel, de diepte ontving mij, met zeewier was mijn hoofd omwonden ik zonk neer tot de bodems des bergen.
dat vertelt ons dat er bergen zijn op de zeebodem maar geleerden wisten dit niet tot aan de 20ste eeuw.
in job 26:7 beweert job dat god de aarde aan niets ophangt. volgens andere "heilige"boeken rust de aarde op ruggen van schildpadden of oliefanten of omhoog word gehouden door atlas maar alleen de bijbel zegt dat wat we nu weten wat waar is.
deze schrijvers waren geinspireerd door de schepper van het heelal.
laat je niets wijsmaken over evolutie want het is lariekoek. ik heb zoveel vragen aan evolutionisten waarik graag een antwoord op wil. het vergt meer fantasie om van een 1 cellig organisme tot een mens te komen dan in een schepper te geloven. big bang, kom op. een explosie veroorzaakt alleen chaos en geen orde, dit is nog nooit aangetoont.
wij zijn zo enorm perfect en we zitten zo enorm ingewikkeld in elkaar dat moet door een intelligent iets zijn ontworpen en niet door toeval. wat een sprookje hee dat evolutie. ik praat er graag over met mensen die me willen overtuigen.

laat je niets wijsmaken over evolutie want het is lariekoek. ik heb zoveel vragen aan evolutionisten waarik graag een antwoord op wil. het vergt meer fantasie om van een 1 cellig organisme tot een mens te komen dan in een schepper te geloven. big bang, kom op. een explosie veroorzaakt alleen chaos en geen orde, dit is nog nooit aangetoont.
wij zijn zo enorm perfect en we zitten zo enorm ingewikkeld in elkaar dat moet door een intelligent iets zijn ontworpen en niet door toeval. wat een sprookje hee dat evolutie. ik praat er graag over met mensen die me willen overtuigen.
eindelijk een mede lotgenoot die met passende bijbelteksten komt!
HULDE broeder!
![]()

sorry ik had een teringeind aan verhaal getypt toen mijn browser vastliep. ik ga graag later in op de punten waarop je reageerde.