4 Myself
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
Ohw? Is er al leven geschapen uit chemicaliën dan?
Ik dacht juist dat de wetenschap de evolutie aardig aan het ontkrachten was. of heb ik het mis BuilderB?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

laat je niets wijsmaken over evolutie want het is lariekoek. ik heb zoveel vragen aan evolutionisten waarik graag een antwoord op wil. het vergt meer fantasie om van een 1 cellig organisme tot een mens te komen dan in een 1. schepper te geloven. big bang, kom op. een explosie veroorzaakt alleen chaos en geen orde, dit is nog nooit aangetoont.
wij zijn zo enorm perfect en we zitten zo enorm ingewikkeld in elkaar dat moet door een intelligent iets zijn ontworpen en niet door 2. toeval. wat een sprookje hee dat evolutie. ik praat er graag over met mensen die me willen overtuigen.
Ohw? Is er al leven geschapen uit chemicaliën dan?
Ik dacht juist dat de wetenschap de evolutie aardig aan het ontkrachten was. of heb ik het mis BuilderB?![]()
in job 26:7 beweert job dat god de aarde aan niets ophangt. volgens andere "heilige"boeken rust de aarde op ruggen van schildpadden of oliefanten of omhoog word gehouden door atlas maar alleen de bijbel zegt dat wat we nu weten wat waar is.
deze schrijvers waren geinspireerd door de schepper van het heelal.
Hij verheft den geringe uit het stof, en den nooddruftige verhoogt Hij uit den drek, om te doen zitten bij de vorsten, dat Hij hen den stoel der ere doe beërven; want de grondvesten des aardrijks zijn des HEEREN, en Hij heeft de wereld daarop gezet.
Schrikt voor Zijn aangezicht, gij, gehele aarde! Ook zal de wereld bevestigd worden, dat zij niet bewogen worde.
Die de aarde beweegt uit haar plaats, dat haar pilaren schudden;
Hoort, gij bergen! den twist des HEEREN, mitsgaders gij sterke fondamenten der aarde! want de HEERE heeft een twist met Zijn volk, en Hij zal Zich met Israël in recht begeven.
verdomme had ik een heel verhaal getypt loopt IE vast. sorry ik kom hier later op terug.
dat de aarde niet plat was had je ook al in de bijbel kunnen lezen (uitleg volgt voor de nieuwschierigen) BuilderB, om misverstanden te voorkomen en omdatik niet alles wil vertellen over welke fouten er wel niet gemaakt zijn: waar geloof jij in?

Nee echt hè, mensen die logisch nadenken geloven natuurlijk dat we zijn gemaakt door een ontzichbaar persoon die stoute mensen naar de hel stuurt en brave mensen naar de hemel.
Haha shit man.
Dat zeiden ze vroeger ook over de aarde die plat was.
Het heeft een tijd geduurd maar uiteindelijk is het tegendeel bewezen.
Omdat er momenteel geen conreet antwoord is wil nog niet zeggen dat er nooit een concreet antwoord zal komen.
Die veronderstelling is gewoon uitermate dom..
Maarja, die gedachte gaat ook best wel gepaard met religie.

Absence of evidence is not the evidence of absence.
Evolutie is het best zichbaar bij bacteriële levensvormen en ziektes die zich steeds muteren en aanpassen aan hun omgeving.
Een ééncellig organisme kan zich elk uur vermenigvuldigen.
Bij zoogdieren duurd dit vele malen langer.
Evolutie is dus het best te onderzoeken bij simpele ééncellige levensvormen.
Maar ondertussen dachten alle gelovigen wel dat de aarde plat was en het middelpunt van het universum was.
Ik vind het grappig hoe het ene moment gelovigen zeggen dat de bijbel metaforisch geschreven is en het andere moment niet.
Als ik 100 verschillende uitspraken doe over de toekomst en zeg dat ik in verband met god sta,
en over 2000 duizend jaar blijkt één of meerdere van deze uitspraken waar te zijn, wil dat dan zeggen dat ik in verband stond met god?
Nee.
Die beredenering is gewoon totaal achterlijk.
Nee echt, het vergt echt niet meer fantasie om te geloven in een almachtig iemand die stoute mensen naar een hete plek onder de grond stuurt waar ze voor eeuwig pijn zullen hebben..
Als een zon ontploft, krijg je een supernova.
Uit dit sterrenstof kan een nieuwe ster ontstaan en planeten, wat op zichzelf weer kansen bied aan leven.
GOZER, word de **** wakker en blijf van die drugs af man.
Je bent nog dommer als je 4 keer het woord telescoop verkeerd spelt terwijl je andere mensen voor dom uitmaakt.
Waarom willen gekwalificeerde evolutionisten niet deelnemen aan een geschreven, wetenschappelijk debat?
verdomme had ik een heel verhaal getypt loopt IE vast. sorry ik kom hier later op terug.
dat de aarde niet plat was had je ook al in de bijbel kunnen lezen (uitleg volgt voor de nieuwschierigen) BuilderB, om misverstanden te voorkomen en omdatik niet alles wil vertellen over welke fouten er wel niet gemaakt zijn: waar geloof jij in?
mutaties in genen nemen we waar. soms sluipt er een foutje binnen dat we mutatie noemen. mutaties veroorzaken vaan ziekte en kunnen veroorzaakt worden door: bestalingen, chemicalien of kopierfouten. ze verklaren de oorsprong van ziekte dood en verderf.ze verklaren niet de oorsprong van iets nieuws. sorry ik moet nu weg ik kom hier later vandaag uitgebreid op terug en zal alle punten van BackinAction doornemen.
Ohw? Is er al leven geschapen uit chemicaliën dan? Ik dacht juist dat de wetenschap de evolutie aardig aan het ontkrachten was. of heb ik het mis BuilderB?![]()
onzichtbaar pff please.
Een leraar gebruikt de "wetenschappelijke methode" om zijn klas over evolutie te leren.
Leraar: Tom, zie jij de boom daarbuiten?
Tom: Ja.
Leraar: Tom, zie jij het gras daarbuiten?
Tom: Ja.
Leraar: Ga eens naar buiten en zie of je de hemel kan zien.
Tom: Oké. (Hij kwam na een paar minuten terug) Ja, Ik zag de hemel.
Leraar: Heb jij God gezien?
Tom: Neen.
Leraar: Dat wil ik nu zeggen: wij kunnen God niet zien omdat Hij er niet ís. Hij bestaat niet.
zo uniek? alle materie komt uit de sterren.hoe kan het dat alle planeten zo enorm uniek zijn?
Als de zon planeten en manen uit hetzelfde materiaal evalueerden dan moeten ze veel overeenkomsten hebben maar elke planeet is enorm uniek.
de bijbel legt zelfs entropie uit. is het niet geweldig? open julie ogen jongens. kansen op leven hee kom op! onze planeet kent meer dan 5000 factoren die de kans op leven mogelijk maken. als 1 niet zou kloppen zou dat leven onmogelijk maken.
Het origineel gaat over de hersens van de leraar. Maar in principe maakt het niet zoveel uit. Zowel het verstand als de hersens zijn aantoonbare zaken. De hersens als je de schedel licht van de leraar en het verstand d.m.v. tests. Dus inderdaad 'pfffffffffffffff', wat een onzinnige vergelijking. god is totaal niet aantoonbaar en zal dat ook nooit worden.
je snapt het punt of niet dan. als ik verstand of geest zeg.
Als jij mij het antwoord geeft waar het bewijs is dat god ook daadwerkelijk bestaat.geef mij 1 voorbeeld van hoe leven mogelijk is (dmv chemicalien?)
Waar zijn de miljarden overgangsfossielen die er zouden moeten zijn indien uw theorie juist is? Miljarden! Niet een handje-vol twijfelachtige overgangsvormen. Waarom bemerken wij niet een redelijk en vloeiend continuüm onder van alle levende schepselen, of in het fossiele verslag, of beide?
Hoe kon een bacteriële motor zich ontwikkelen?
Had de atmosfeer zuurstof, of geen zuurstof, net vóór het aardse leven verscheen?
geef eens antwoord op deze "simpele" vragen. waarom word er altijd maar omheengepraat en waarom laat niemand mij harde wetenschappelijke bewijzen zien.
Mooi ook dat er zogenaamd 'simpele' vragen worden gesteld.
Het ontwikkelen van een bacteriele motor? Simpel?
simpel in het opzicht dat je het begrijpt, de vraag!
geef mij 1 voorbeeld van hoe leven mogelijk is (dmv chemicalien?)
Waar zijn de miljarden overgangsfossielen die er zouden moeten zijn indien uw theorie juist is? Miljarden! Niet een handje-vol twijfelachtige overgangsvormen. Waarom bemerken wij niet een redelijk en vloeiend continuüm onder van alle levende schepselen, of in het fossiele verslag, of beide?
Hoe kon een bacteriële motor zich ontwikkelen?
Had de atmosfeer zuurstof, of geen zuurstof, net vóór het aardse leven verscheen?
geef eens antwoord op deze "simpele" vragen. waarom word er altijd maar omheengepraat en waarom laat niemand mij harde wetenschappelijke bewijzen zien.

Ive always said, if Darwin and Wallace decided to open a resort and spa in Cuba instead of going into science, if every fossil was still hidden-- The second we found ERVs, common descent would have smacked us in the head like a sack full of doorknobs. bron
Ja.. en een cirkel is PLAT.als je de bijbel had gelezen had je kunnen weten dat de aarde een cirkel was en niet rond.
Sorry, volgende keer spel ik wel elk woord en stop ik er een Nijntje tekening in voor jouw hoog intellectueel niveau.
Ehm..?mutaties brengen ziekte verderf en dood maar we zien nooit iets nieuws.
Ok, voorbeeld.geboortegebreken ziekten en ziektemakende organismen. bewijs me het tegendeel
EEN CIRKEL IS PLAT dwaas, dus je spreekt jezelf WEER tegen.Fout! zoals ik zonet als zei staat er in de bijbel dat de aarde nergens aan opgehangen is of op de rug van een schildpad of iets ligt. in de bijbel staat dat de aarde een cirkel is, dus fout!
Dan ben ik de nieuwe Jezus en dan moet jij geloven wat ik zeg anders stuur ik jouw en elk ander schaap op deze aardkloot,
Ja precies,je hebt duidelijk de bijbel niet gelezen of niet begrepen.
Als je een beetje van het universum afwist dat zou je dit begrijpen.
Kijk dit is nou bijvoorbeeld weer zoiets waarom je eigenlijk gewoon beter niet meer je keyboard kan aanrakken en jezelf voor lul zet.Als de zon planeten en manen uit hetzelfde materiaal evalueerden dan moeten ze veel overeenkomsten hebben maar elke planeet is enorm uniek.
'5000' factoren? I smell bullshit.kansen op leven hee kom op! onze planeet kent meer dan 5000 factoren die de kans op leven mogelijk maken. als 1 niet zou kloppen zou dat leven onmogelijk maken.

Je snapt de chaos theory niet.
Sterk spul hè die zuurstof?sorry ik rook niet, ik drink niet en ik gebruik geen alcohol. ik heb net een nieuw voedingsschema en ben aardig aanhet bulken en ga lekker zo door als je het niet erg vind
Nee, niet echt eigenlijk.ik wist dat ik het verkeerd geschreven had maar ik wil niet als een hoge piet overkomen. als een normale jongen die ook typfouten maakt.
een typfout maakt je dom he, ja lekker generaliseren net zoals zovelen tegen gelovigen doen.
Nee,
Snap jij überhaupt wel wat verstand inhoud?je snapt het punt of niet dan. als ik verstand of geest zeg.
Overgangsfossielen?Waar zijn de miljarden overgangsfossielen die er zouden moeten zijn indien uw theorie juist is?
Dit zijn de vragen des levens.Had de atmosfeer zuurstof, of geen zuurstof, net vóór het aardse leven verscheen?
geef eens antwoord op deze "simpele" vragen.
Kijk, zuurstof is O2.Had de atmosfeer zuurstof, of geen zuurstof, net vóór het aardse leven verscheen?
Omdat je ze niet WIL zien, of het gewoon niet bgrijpt..waarom word er altijd maar omheengepraat en waarom laat niemand mij harde wetenschappelijke bewijzen zien.