AndroidHealthClinic

Nieuws Introductie Isolaat Perfection (Body en Fitshop.nl) *Prijsvraag* Win gratis pot!

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blij dat ik niet in de jury zit haha. Gelukkig heb ik al een Isolaat, echt superspul! Aardbei is top!
 
Is het misschien mogelijk een shakebeker bij mijn bestelling te krijgen? Mijn huidige ruikt niet zo lekker meer :D

Referentie nummer: 213250
 
Is het misschien mogelijk een shakebeker bij mijn bestelling te krijgen? Mijn huidige ruikt niet zo lekker meer :D

Referentie nummer: 213250

Tuurlijk!:) Dank je, voor de bestelling en ik regel het direct.
 
Jammer dat het niet via priveberichten moest verstuurd worden.
Nou ken je alles kopieren en plakken.
Ik ga hem maar wel gewoon kopen.
En waarom niet gewoon gratis samples???:D
 
Jammer dat het niet via priveberichten moest verstuurd worden.
Nou ken je alles kopieren en plakken.
Ik ga hem maar wel gewoon kopen.
En waarom niet gewoon gratis samples???:D

Wat wil je kopieren?
 
Wat wil je kopieren?

Jij gebruikt duidelijk geen eiwit van B&F.
Wat snap je niet kerel?? Wat wordt er hier op dit moment geplaatst in dit topic? Waar gaat het topic over?? Het lijkt heel veel op tekst of een zin met aan het begin: B&F is mijn shop, want bla bla bla. Jij nu snappie?:D
 
Jij gebruikt duidelijk geen eiwit van B&F.
Wat snap je niet kerel?? Wat wordt er hier op dit moment geplaatst in dit topic? Waar gaat het topic over?? Het lijkt heel veel op tekst of een zin met aan het begin: B&F is mijn shop, want bla bla bla. Jij nu snappie?:D

Het zal wel aan mij liggen...
 
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik altijd kies voor eerlijke en kwaliteitsvolle producten.


En omdat hun f***ing geniale whey samenstellingen (Whey perfection, protein perfection mix, ...) het potentieel hebben om de marktleiders te worden in de giga Whey industrie, ja zelfs werelwijd.

Ik hoef niets anders meer !
 
Ik vind eigenlijk dat ik sowieso een pot moet krijgen, omdat ik jarig ben en eindelijk volwassen ben:D.
 
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ... het snel werkt!
 
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik niet beter weet.

Ze zijn goedkoop ,maar de kwaliteit is ook zeker zeer goed en ze leveren altijd netjes optijd.

Ik wil niet anders en ik adviseer ook iedereen om daar te komen.

Vind wel dat ik die potten verdien met me verkoop praatjes en als ik woest aan het trainen ben met hun t shirt aan:D
 
Jammer dat het niet via priveberichten moest verstuurd worden.
Nou ken je alles kopieren en plakken.
Ik ga hem maar wel gewoon kopen.
En waarom niet gewoon gratis samples???:D

Dank je:) We hadden graag een sample actie gehouden. De sachets krijgen we echter pas over 3-4 weken. Misschien dat we dan alsnog wel iets leuks doen met samples. Het product is het zeker waard, de smaken zullen jullie verbazen, die zijn echt allemaal heerlijk:zuip:
 
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik niet beter weet.

Ze zijn goedkoop ,maar de kwaliteit is ook zeker zeer goed en ze leveren altijd netjes optijd.

Ik wil niet anders en ik adviseer ook iedereen om daar te komen.

Vind wel dat ik die potten verdien met me verkoop praatjes en als ik woest aan het trainen ben met hun t shirt aan:D

Thanks!:D
 
Body en Fitshop.nl is mijn winkel, omdat ik altijd kies voor eerlijke en kwaliteitsvolle producten.


En omdat hun f***ing geniale whey samenstellingen (Whey perfection, protein perfection mix, ...) het potentieel hebben om de marktleiders te worden in de giga Whey industrie, ja zelfs werelwijd.

Ik hoef niets anders meer !

Wow!:) Dank je, voor de waardering! We steken er enorm veel tijd in en dan zijn dit soort dingen heel mooi om te lezen!!
 
Body and Fitshop, 'cause We help You to shape your body Up!

schud ze zo uit mn mouw :D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven