CDRK
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 26
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Overigens is het per 21 juli de Nationale Feestdag hier in "Belgenland". -> Alle winnaars komen dus uit België!
![]()
.
Winnaar nummer 1 ! 
Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn oma's enigste pillendoosje om al mijn amino's en vitamins van de b&f shop te kunnen bewaren
Winnaar nummer 2 ! 
Ik ga op reis naar Leon (in Spanje) en neem mee:
Een fluitje om meisjes te kunnen versieren. Mijn vingers zijn immers zodanig hard meegegroeid dat ze niet meer in mijn mond geraken
Verder neem ik ook een eigen superdelux strandstoel mee. Sinds ik spul neem van B&F ben ik immers zo sterk geworden dat menig strandstoel het onmiddellijk begeeft.
Ik neem ook een extra ziekteverzekering mee omdat ik toevallig eens een supplement op een ander gekocht heb en de kans dus groot is dat ik ziek zal worden ter plekke.
Ook een Spaans scheldwoordenboek zit al in mijn valies. Dat zal immers nodig zijn als ik mijn ongenoegen moet uiten over het feit dat de zwaarste gewichten in de plaatselijke fitness amper 350kg wegen.
Mijn vriendin kan ik helaas niet meenemen, want door een te straffe testobooster heb ik haar gisteren naar de maan geschoten. Ik hoop haar tegen terugkomst wel te kunnen recupereren, want ik vind het altijd superschattig als ze zegt dat ik NOG aantrekkelijker geworden ben sinds ik B&F ontdekt heb.

Geen troostprijzen? En waar we niet 1 maar 2 potjes Magnificent krijgen?
Gefeliciteerd heren!![]()
PS krijgen bij de overhandiging de winnaars nog een zoen van onze enige echte Leon ?Dat hoort er wel bij vind ik haha.
![]()