XXL Nutrition

Breaking News Promotie actie Bodyenfitshop.nl! Win een pot **Magnificent**

Ik ga op reis en neem mee:

slippers, korte broek en een aviator bril. Door B&F hoef ik geen bovenkleding mee. :D

Ik ga op vakantie en neem alle standaard vakantiespullen mee en dan word ik wakker aangezien mijn vakantie al voorbij is :(

Ik ga op vakantie en neem mee: een pot whey van de concurrent van XXL Nutrition's René, om daarna alles uit te poepen op de plee, want te veel proteine zit ook niet mee.

volgens de stickies tussen de 2 a 4 gram per kg lichaamsgewicht, voor niet-juicers

ık ga op vakantıe en ık neem de k*t regen mee.

Ik ga op vakantie en neem mee: een pot Magnificent die ik hiermee ga winnen.

''Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn 'eindelijk-eens-een-weekje-niet-trainen' mentaliteit en m'n potje pre-workout power pillen om lekker te knallen tijdens uitgaan, zodat ik na thuiskomst met een fris lichaam en geest weer verder kan trainen om mijn doelen te verwezenlijken, en waarschijnlijk aardig spierpijn zal hebben na de eerste training...'' :P

ik ga op vakantie en neem mee, een routebeschrijving naar het dichtsbijzijnde squatrek van mijn vakantiehuisje

Ik ga op vakantie en neem mijn gezonde verstand mee en er is een gym in het hotel dus trainen no matter what :).

En daar zal magnificent erg goed bij helpen

Ik ga op vakantie en neem mee,mijn vriendin die mijn sport serieus steunt en regelmatig lekkere eiwitpannekoeken voor me bakt. Neem ook wat lekkere eiwitrepen mee en de vele whey samples die ik van body en fitshop heb gekregen.

Ik neem ook mijn b&f tanktop mee,in de hoop dat ik daar nog een gym kan vinden,verder zoveel mogelijk uitrusten daar en als ik terug kom van vakantie hoop ik te kunnen knallen en te groeien met de gewonnen pot magnificent!

Ik ga op reis en ik neem mee:
Mijn 2-6 kg keiharde spiermassa,
Afgerekend bij de Body en Fitshop supplementen kassa.
Geeft ook nog eens 40% meer kracht ,
Niet één spier op mijn lichaam oogt meer zacht.
Ik voel mijn spieren constant opgepompt,
Feit dat dit door de High Tech! Unieke ingredienten komt.
Inhoud van -Unieke - extreem hoge kwaliteit!,
Creërt een extreme verbetenheid.
Een supplement dat zich van de overigen onderscheidt,
Naast dat het zelfs Extreme bodybuilding verblijdt,
Toont het iedereen wat voor wonder het zijt!

Ik ga op vakantie en neem mee: een kalender, om te kijken wanneer het 21/07 is, en ik mijn pot Magnificent win.

Overigens is het per 21 juli de Nationale Feestdag hier in "Belgenland". -> Alle winnaars komen dus uit België! ???

:trollface:

• Topic Starter Topic Starter
]
hujRj.jpg

GE-WEL-DIG! :D Winnaar nummer 1 ! :D

Ik ga op vakantie en ik neem mee mijn oma's enigste pillendoosje om al mijn amino's en vitamins van de b&f shop te kunnen bewaren

Arme oma, ik zou bijna zeggen dat je de pot wel moet delen met haar. ;) Winnaar nummer 2 ! ;)

Ik ga op reis naar Leon (in Spanje) en neem mee:

Een fluitje om meisjes te kunnen versieren. Mijn vingers zijn immers zodanig hard meegegroeid dat ze niet meer in mijn mond geraken :(

Verder neem ik ook een eigen superdelux strandstoel mee. Sinds ik spul neem van B&F ben ik immers zo sterk geworden dat menig strandstoel het onmiddellijk begeeft.

Ik neem ook een extra ziekteverzekering mee omdat ik toevallig eens een supplement op een ander gekocht heb en de kans dus groot is dat ik ziek zal worden ter plekke.

Ook een Spaans scheldwoordenboek zit al in mijn valies. Dat zal immers nodig zijn als ik mijn ongenoegen moet uiten over het feit dat de zwaarste gewichten in de plaatselijke fitness amper 350kg wegen.

Mijn vriendin kan ik helaas niet meenemen, want door een te straffe testobooster heb ik haar gisteren naar de maan geschoten. Ik hoop haar tegen terugkomst wel te kunnen recupereren, want ik vind het altijd superschattig als ze zegt dat ik NOG aantrekkelijker geworden ben sinds ik B&F ontdekt heb.

Hoe verzin je het. :roflol:

Winnaar nummer 3 !

Iedereen bedankt voor het meedoen! Ik heb echt zoveel leuke reacties voorbij zien komen, maar helaas kon ik er maar 3 kiezen. De winnaars mogen mij een p.m sturen met hun adres gegevens. :)

Bedankt! :thumbs:

-Leon

Weer niks gewonnen,
Ik win ook nooit wat :fa:

Proficiat winnaars. :D. Benieuwd naar de eerste reacties over magnificent. :thumbs:

Geen troostprijzen? En waar we niet 1 maar 2 potjes Magnificent krijgen? :D

Gefeliciteerd heren! :)
PS krijgen bij de overhandiging de winnaars nog een zoen van onze enige echte Leon ? :p Dat hoort er wel bij vind ik haha. :D

Laatst bewerkt:
Winnaars gefeliciteerd, had de inzendingen nog niet gelezen maar ze zijn inderdaad leuk! In mijn volgende bestelling zit sowieso een pot Magnificent, ben ook wel benieuwd naar de bevindingen :thumb:

Vind alleen de eerste leuk, maar die won wel terecht :D

Terug
Naar boven